אני עובדת בדיור מוגן. משום מה הזקנים, ואפילו חלק מהעובדים, מרשים לעצמם להעיר לי על הרגלי האכילה שלי, ועל המשקל שלי.
בהתחלה החלקתי, אבל זה כבר מתחיל להשפיע עליי. כלומר, כל ביס שאני לוקחת מאוכל אני חושבת על זה.
אני 160cm ושוקלת 70. לאחרונה עליתי כמה קילו נוספים בעקבות אכילה רגשית שנובעת מתקופה לחוצה. גם ככה קשה לי שעליתי מעל לחמש קילו, והתגובות האלה לא עוזרות בכלל.
איך להתמודד, ואיך לענות להם? שיפסיקו להרגיש בנוח להעיר לי.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות





כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

































2026