תמיד הייתי הדמות המנהיגה סביב החברים ותמיד תמיד נהנתי להיות כזאת.
אני בת זקונים אבל גדלתי להיות מאוד עצמאית.
סיימתי לא מזמן את בית ספר בהצטיינות ועל הדרך פסיכומטרי גבוה (650).
מכיתה ח' התחלתי לחשוב על מה ארצה לעשות כשאהיה גדולה.
הייתי ילדה ביישנית, אבל פתאום התחלתי לשמוע שירים באנגלית וזה מאוד ריתק אותי. מאז ועד היום אני שרה כשהחדר סגור, וזו הפעם הראשונה שאני מודה בזה- אבל כל פעם אני מדמיינת משהו אחר. פעם אחת שאני בהופעה מול מיליוני אנשים, פעם שנייה שהגיסטריסט פישל ואז אני מחליפה אותו ומסתבר שכל השנים האלה למדתי לנגן ואף אחד לא ידע, פעם אחרת שאני סוכנת סודית ואני עושה את זה כחלק מהתפקיד.
מלא דברים מיוחדים. זו הפינה המיוחדת שלי.
בתור ילדה חיפשתי תפקידים שקשורים למשחק, אבל המראה החיצוני שלי לא היה מספיק בשביל זה.
היום אני אישה מלאת ביטחון וברוך השם גם יופי, וזה משהו שאוכל לעסוק בו מספר מצוצמם של שנים, אבל קשה לי להאמין שעם הציונים שלי והעצמאיות שלי אני אלך לעבודה כזו... זו הגשמה עצמית בפאן מסויים אבל לא מספקת.
מה שכן, החלום שלי היה להיות איזה משהו גדול שקשור למשחק- זה יכול להיות גם קשור להפקה... אולי כן כדאי ללכת אחרי החלום ההוא?...
בכיתה י' התחלתי לחשוב לכיוון של ראיית חשבון. אני יודעת מאוד טוב לנהל כסף. מאוד מאוד טוב. מצד שני, כשהתחלתי לחשוב על זה לעומק, מדובר על עסק מאוד תחרותי, ובתור אישה אני צריכה עוד יותר להוכיח את עצמי. אבל אני גם מאוד רוצה לגדל את הילדים בנחת כמו שאמא שלי עשתה. להרוויח כסף זה חשוב, אבל משפחה חשובה יותר.
בשנה האחרונה, כיתה י"ב, עליתי על משהו שאוכל לעשות וממש הפכתי אותו לחלום שלי - להיות מנהלת בית ספר. בשביל להיות מנהלת בית ספר צריך ללמוד הוראה ולהיות מורה רגילה, שזה אומר שכל השנים שהילדים יהיו קטנים יהיה לי הרבה זמן להיות איתם ולגדל אותם בנחת. מה גם שהגשתי חברים לבגרויות ותמיד אהבתי ללמד, בחדר שלי יש לוח ענקי וללמד זה חלק מאוד אינטגרלי מהלימודים שלי, רק בזכות זה הצלחתי בבית ספר. בזכות זה אוכל להיות מורה מצטיינת, ואז כשהילדים יגדלו ללכת ללמוד תואר שני או קורס מנהלי בית ספר, ואז בע"ה להשיג קידום לתפקיד מנהלת בית ספר ואפילו להתקדם מאוחר יותר לתפקיד בפוליטיקה כמו סגנית שר/ת חינוך או אפילו שרת חינוך. בנוסף, עם הציונים שלי אוכל ללמוד במסגרת תוכנית מצויינים וללמוד שלוש שנים במקום ארבע.
עם זאת, יש בתוכנית הזאת כמה בעיות:
1. להיות מורה בתיכון זה לא ממש חלום שהתגשם. בקושי יש תלמידים שתופסים ממורים. ספק אם אהנה בתפקיד, רק אם אהיה בבית ספר פרטי או אנהל פרוייקט ששם יש מורים שמלמדים כמו שצריך (מניסיון, בתי ספר רגילים מושכים את הזמן כמו גומי, אפשר לעשות משהו קצר ואינטנסיבי שיהיה הרבה יותר יעיל) ובשאר הזמן עושים תוכניות חינוך ויוצאים מבית הספר למקומות שהם באמת מהנים (בכיתה יוד הייתי בכיתת מצטיינים ויצאנו לרפטינג ולדיאלוג בחשיכה ועוד מלא אטרקציות ועברנו הרצאות ממש מעניינות)
2. ספק אם יהיה לי זמן לעבוד תוך כדי הלימודים כי הם מאוד אינטסיביים. עזבתי את כיתת המצויינים כי היינו נמצאים מלא שעות בבית ספר בזמן שאחרים נמצאים שם פחות ובסוף שנינו הוצאנו אותה תעודת בגרות. ומה בסוף? בסוף עשיתי את כיתת י"א ו-י"ב במסגרת רגילה והצטיינתי בשתיהן, ואילו בכיתה י' פחות הצלחתי עם הלחץ הזה.
3. ואם לא אקבל קידום? אז כל הרעיון לעשות דברים גדולים בקריירה הולך לטימיון, ואני מוצאת את עצמי מורה ממורמרת שממש לא הגשימה את עצמה...
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות