היי,
אני עובדת חדשה בחנות נעליים.
אני מעוניינת למכור על מנת להגדיל את הפרמיות.
יש לי מספר שאלות -
איך לפנות ללקוח? בדרכ אני פונה ב: 'שלום, מה שלומכם?' /'זקוקה לעזרה?'
איך להיות סבלנית עם לקוחות?
שיפרגנו לי ויהיו מרוצים מהשירות? איך לא להציק להם? אני משתדלת לתת יחס אישי, ולהקשיב לבקשות שלהם..
יש אחרים שמתנהגים מזעזע, לחוצים.. ולמרות שאני משתדלת הם לא מעריכים. זה מעליב..
אני נחמדה ללקוחות, תמיד חייכנית..
אם אני עוזרת למישהו, אז אני אמורה לכתוב את השם שלי על הקופסא. זה חוצפה לבקש מהלקוח את הקופסא כדי לכתוב את השם שלי עליה?
תודה מראש ♥
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות