שלום לגולשים המקסימים!
אני בת 18, לקראת גיוס..
אשמח לעזרה -
התחלתי לעבוד בחנות נעליים.. מעולם לא התעסקתי בתחום של מכירות כך שזה חדש לי. יש לי קליטה מהירה כך שאת רוב הפואנטה הבנתי. עם מעט תרגול אהיה בקיאה יותר. יש דבר כזה שנקרא פרמיות.. למה הכוונה? הבנתי שזה ככ שאני מוכרת יותר כך אקבל יותר שכר. לא?
לקוחות פונים אליי, אני מנסה לעזור ולהיות סבלנית.. אבל הם לפעמים מתקילים אותי, ואין לי מושג מה לענות להם. למשל - 'באילו מידות יש לך את המידה הזו?' , 'מה הנעליים עם ההנחה הכי משמעותית?',
אני נתקעת.. ולא רוצה להטעות אותם.. אני מוודאת בכל פעם..
חפרתי לבחורה שעובדת איתי.. לא נעים לי. שאלתי אותה מלא שאלות.. בכל פעם אני מנסה לתרגל ← כאשר רגוע, לקחת נעל ולחפש את הזוג שלה מבין הקרטונים.. אני יודעת שזה דבילי..
אבל יש לי רצון ללמוד.
מה לעשות? אני פונה ללקוחות: 'היי, מה שלומכם? זקוקים לעזרה?'
יש לכם דרכים אחרות לפנות אליהם? ואיך לגרום ללקוחות להיות מרוצים מהשירות שלי? שיגשו לקופה שיאמרו שעזרתי להם..
אני זקוקה לעבודה הזו. תודה מראש ♡
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות