שלום לכולם.
אני גבר חרדי. מאוד חרדי.
אבל למרות שאני אדוק באמונה החרדית, אני אוהב תרבויות אחרות.
אני מרגיש שאם אני רוצה לפגוש אנשים אחרים זה מוזר בעיני אנשים. זה מרתיע חילונים ומרגיז את החרדים שאדם חרדי כמוני ששומר על הזהות והלבוש החרדי וגר עמוק בקהילה החרדי מתלהב מלהכיר אנשים מהעולם.
האם יש מקום ספציפי או צורה ספציפית להכיר אנשים שונים ולהישאר חרדי בלי שאקבל תגובה שלילית?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2026