אני עובד במוקד שירות לקוחות, מידי פעם מגיע אל הקו שלי הלקוח הבעייתי הטיפוסי עם דרישות לא סבירות ותלונות שאני לא יכול לפתור בעבורו וכשזה קורה אני נאלץ לומר ללקוח "לא" וברוב המקרים הם מקבלים את זה.
היום הייתה לי לקוחה שלא הסכימה לקבל לא וניסתה בכל כוחה לשכנע אותי לתת לה שירות שאני לא יכול לתת וכשלא קיבלה את מה שרצתה היא שטפה אותי ב"מחמאות" וטרקה את הטלפון.
מה שמוביל אותי לבעיה אחרי הויכוח כמו בכל ויכוח אחר אני מוצא את עצמי עם הרבה תחושות שליליות מריץ את הויכוח בראש שוב ושוב ולא מצליח לשחרר את עצמי מזה אשמח לעצות כי זה לא פעם ראשונה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות