היום נכשלתי בטסט.
עוד לפני שנכנסתי לאוטו המורה אמר לי שהוא מכיר את הבוחן וזרק ש"זאת לא האופציה המושלמת".
ואז אחרי הטסט היה ברור שנכשלתי, כי עשיתי כמה טעויות (למרות שהוא לא בלם אותי):
- בפניה שמאלה מדו נתיבי לדו נתיבי החלפתי לנתיב השמאלי תוך כדי פניה (חד סתרי לחד סתרי). זאת הטעות הגדולה באמת.
- השתמשתי בנתיב השמאלי למרות שהימני היה פנוי.
- לא אותתי פעם אחת. והבוחן רשם "התערבתי למתן איתות בהשתלבות לנתיב "
- עשיתי חניה בניצב, אבל לא בדיוק בין הקווים.
אחרי הטסט, הטסטר גם בא לדבר עם המורה והעיר לו על משהו. ואז המורה לקח אותי הביתה וכל הדרך דיבר על זה שהטסטר הזה הוא אפס. שהוא אמר לו אחרי הטסט שהרכב שלו לא תקין למורה לנהיגה כי יש לו איזו שריטה על השמשה הקדמית. ובאמת שצריך לחפש במיוחד בשביל לראות את השריטה הזאת! גודל השריטה הוא בערך כמו גרגר חול. חצי שנה נהגתי ברכב הזה ולא ראיתי.
והמורה גם חפר חצי דרך שהטסטר הזה הוא מהדור הישן של טסטרים מושחתים שהעיפו ברפורמה כי הם עשו עסקים. אבל הוא בכל זאת מסרב לצאת לפנסיה.
אז אני שואל: האם באמת יכול להיות שיש פה עניין של מזל ולא של יכולת? יכול להיות שאם היו שולחים בוחן אחר, אז הייתי עובר? אולי אני יחסית בסדר?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות