היי חברים
אחרי החגים אני מתחיל עבודה חדשה.
פוטרתי בעבר מכמה עבודות בגלל חוסר מקצועיות שלי וגם לא תמיד הסתדרתי עם המנהלים
אני מודע לזה שגם לי היה חלק שתרם לפיטורים שלי כמו למשל: אי הבנת החומר, פחדתי להגיד לא הבנתי ובפועל אמרתי שהבנתי לקח לי זמן להבין את העבודה, ולא תמיד הייתי אסרטיבי.
השאלה שלי היא איך אפשר ללמוד את העבודה בצורה טובה ויעילה?
איך מתנהלים כשיש לכם אלפי משימות במקביל?
איך לא נופלים בפרטים הקטנים?
אשמח לעצות
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות