היי אצלי בעבודה החליטו להכניס לצוות גם אופציה של תמיכה פרונטלית ללקוח מרחוק, ברגע שלקוח מתקשר מבקשים לפתוח מצלמה כדי שהלקוח יראה עם מי הוא מדבר. רוב העובדים לא מרגישים בנוח עם האופציה הזאת, האם יש חוק שיכול להגן עליהם ? בחברות גדולות כמו סלקום והוט ועוד לא קיימת אופציה כזאת, האם מותר למעסיק לדרוש דבר כזה?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות