קראתי בכמה מקומות באינטרנט (כולל פה) שעבודה במוקד טלפוני *מהמשרד* היא סיוט - צעקות, קללות, מנהלים שלא אכפת להם, איסור על הליכה לשירותים, 7-9 שעות עבודה ביום. 
מצד שני, אני מסתכל עכשיו ב-AllJobs על מודעות דרושים של שירות לקוחות *מהבית*, והן נראות הרבה יותר נוחות - בחלקן עובדים רק 5-7 שעות ביום, ולרוב בשעות גמישות. פלוס, כמובן, השקט הווקלי והנפשי שבעבודה מהבית. 
השאלה שלי היא, מה הם (אם יש) החסרונות שבעבודה בשירות לקוחות מהבית, לעומת עבודה במשרד? 
 
תודה
- עמוד הבית
 - שאל שאלה
 - שאלות חדשות
 - שאלות שעוררו עניין
 - עצות חדשות
 - מה קורה כאן?
 - מתחם הטיפים
 - חיפוש שאלות
 - 
                                            הרשמה | התחברות
 
















                                    
                                    
                                    



                                                        
                                                    
                                                                
                                                                    כתיבת עצות בקלות ובמהירות
                                                                    
                                                                    מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
                                                                    
                                                                    מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
                                                                    
                                                                    ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
                                                                    
                                                                    ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות
                                                                
                                        








                                




























    
2025