בדרך כלל כשאני צריך לדבר עם המנהל שלי על נושאים כמו מעבר תפקיד בתוך המחלקה או העלאת שכר - אני די נלחץ ולא עושה את זה טוב.
האם לדעתכם זה אפשרי לשלוח את הבקשה שלי באימייל ורק אז לדבר על זה כשניפגש?
מצד אחד נראה לי שכך זה יהיה יותר מסודר ומנומק, והוא יוכל לקרוא ולחשוב על זה במקום לענות לי מיד, ומצד שני אני לא יודע אם זה מקובל.
מה אתם אומרים?
נ.ב. מדובר על מקום עבודה ששולחים בו המון אימיילים (מקצועיים). כמובן שלא הייתי שואל אם זה היה מקום עבודה נניח בלי מחשבים.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות