התקבלתי היום לעבודה בקסטרו, וזאת הפעם הראשונה שאני עובד בה בחנות בגדים ובכללי במכירות..
אני בחור טיפה ביישן, ואני רוצה להתגבר על זה..
ועכשיו נגיד אני בלחץ רק מלעבור על סימולציות בראש של מה להגיד ללקוחות ואיך לפנות אליהם.. ואני אצטרך טיפה זמן להרגיש בנוחלהתמודד עם הסביבת העבודה החדשה
1) הייתי מעוניין לקבל כמה משפטי פתיחה שאפשר לפנות בהם ללקוחות.. כי ממה שהבנתי מהמנהלת שתמיד עדיף לפנות ללקוחות עם שאולות פתוחות..
אני מבין שבסופו של יום המטרה של העבודה הזאת היא מכירות, אז אני אצטרך למצוא דרכים למכור בגדים לאנשים או לפחות לגרום להם למדוד פריטים ולהתעניין.
אני אצטרך גם לייעץ ללקוחות ולספק להם שירות טוב מבלי להיות נודניק ולהציק..
2) האם יש לכם טיפים שיעזרו בזה? לדוגמא באיזוה גישה צריך לפנות ללקוחות? מה התהליך שאני צריך לקחת כמוכר בחנות בגדים מאז שהלקוח נכנס לחנות ועד שהוא יוצא?
כעובד בחנות אני אצטרך גם להתמודד עם סביבת העבודה, אצטרך לשנן מונחים שקשורים לאופנה, איזורי הקולקציה החדשהישנה, מבצעים נוכחיים, ההטבות שמגיעות לחברי המועדון..
3) האם אפשר שתציינו חלקתמצית מהמונחים שאני אצטרך לשנןלהכיר?
אני יודע שאני טיפה מגזים עם כל השאלות.. אבל אני רוצה להרגיש מוכן לעבודה.. ואני רוצה לעשות את מיטב יכולתי בעבודה הזאת, וכרגע כל מה שעובג לי בראש זה דאגה /:
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות