לפני לא יותר מחודש קניתי גלאקסי s5, היום, לפני כמה שעות,המסך של הפלאפון נהיה שחור בלי שום סיבה. לדעתי המסך נשרף כי אני מקבלת הודעות יש רטט והנורות עובדות ,הבעיה היא שהמסך שחור.
אז הלכתי לאייבורי החברה שקניתי בה את הפלא' ואמרו לי שם שאם עברו יותר משבועיים מאז שקניתי את הפלאפון הם לא מטפלים בעניין הזה ושאני צריכה לפנות לסאמסונג...הבעיה היא שאין לי בעיר חנות/מעבדת תיקון של סאמסונג ואני לא יודת מה לעשות...
שילמתי להם בחמישה תשלומים ובינתיים שילמתי רק אחד, עכשיו אני מתלבטת אם להפסיק את התשלומים או שפשוט לשלוח את הפלאפון לחברת סאמסונג בעצמי.
הפלא' הוא ממש חדש וזה לא נראה לי הגיוני שלא עבר חודש והוא כבר התקלקל בלי שום סיבה, אני ממש עצבנית ורוצה להפסיק את התשלומים אבל אני פוחדת שיתבעו...מה לעשות???
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות