אני עצמאית בתחילת דרכי.
עדיין בשלבי הקמת העסק ויש לי לקוחות בודדים פה ושם.
לאחרונה, פנתה אלי לקוחה מזדמנת(!) שביקשה להעזר בי שאסייע לה בנושא מסויים.
עניתי לה שהמחיר והשירות כרוך בתשלום ונקבתי במחיר והיא ענתה שהיא לא חשבה שאגבה על דבר כזה פשוט ופעוט כסף וטענה שאין לה איך לשלם.
היא טענה שהיא יכולה לפתור את הבעיה בעצמה אך קיוותה שאוכל לעזור לה ללא עלות ושאלה אם יש סיכוי שאבוא לטובתה בקטע הזה.
האמת שבמסגרת הידע המקצועי שלי אני יכולה לברר קצת בשטחיות על הלקוחות ועל כל מי שפונה אלי, ובאמת, לגביה, ראיתי שמצבה לא טוב ושיש לה בעיות שונות (אך לא יודעת אם בוודאות יש לה קשיים כלכליים כפי שהיא טוענת).
אני לא יודעת מה לענות לה. כיצד הייתם מציעים לי לפעול במצב כזה?
תודה מראש!
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות