
נכון שלקוחות לא תמיד כיפיים, חלקם גם מעצבנים, והכי גרוע זה הקמצנים!!! אבל ביננו- אנחנו לא ממלצרים בשביל קארמה, אז איך מגדילים את הטיפ?
- אף אחד לא אוהב לחכות- אחד הדברים המסתכלים ביותר הוא הצורך לחפש מלצר. אל תתנו לשולחן שלכם לחפש אתכם. ודאו כי התפריט מגיע בזמן, שהשתיה לא מאחרת אחרי ההזמנה, והקפידו על הרטבים והריפיל לשתיה.
- הציגו את עצמכם- כשהלקוח מרגיש בנוח איתכם הוא יגיד מה הוא רוצה ויהיה לכם קל לענות על הצרכים שלו. הוא גם יגיד אם משהו לא בסדר ויהיה לכם קל לתקן טעויות.
- חבר מועדון- אל תדקלמו את ההצטרפות לחבר מועדון כי היא לא תעזור לכם. נסחו במילים שלכם והסבירו למה כדאי להצטרף למועדון כמו שהייתם ממליצים לחבר שלכם.
- מבחן הקש- יש אנשים סטריליים יותר ויש פחות. נסו להימנע מלדחוף אצבעות למשקה או להחזיק כוס בחלק ממנו שותים. אם אתם מביאים סכו"ם או קש- עשו זאת עם מפית.
- רוצים לשמוע על המיוחדים?- לא חייבים תמיד להציע, אם הלקוח מאוד רעב ויודע מה הוא רוצה להזמין לא חייבים לבלבל אותו. אם כל המיוחדים מכילים מרכיב מסויים והלקוח אמר שאינו אוהב אותו, אל תציעו את כל הרשימה סתם.
- לא באמצע הביס- זה מעולה שאתם רוצים לבדוק אם הכל בסדר, אבל תנו לבנאדם לבלוע לפני.
- פתרון לכל בעיה- אם כבר שאלתם אם הכל בסדר, כדאי שתהיו מוכנים גם לתשובה שלא הכל בסדר ואז עליכם להגיב בהתאם. כמובן בהתאם למדיניות המסעדה- ודאו שיש לכם פתרון להציע לבעיה שעלתה ותקנו אותה.
- השתיה- כוס ריקה היא הזדמנות שלכם להציע דבר מה נוסף, גשו ושאלו אם הכל בסדר ואם תוכלו להציע משהו נוסף למשל עוד שתיה. זה יראה אכפתי יותר מאשר מכירתי.
- פעולות ממשיכות- כל הגעה שלכם לשולחן היא הזדמנות לענות על צורך של הלקוח. כשאתם מושיבים לקוח תנו לו תפריט, ובידקו אם הוא רוצה להזמין לפחות שתיה בנתיים, כשאתם מגיעים לקחת את ההזמנה תוכלו לבוא עם שתיה ולענות על צורך, כשהאוכל מגיע אולי תוכלו להציע שתיה נוספת, וכשאתם מפנים את הצלחות הציעו קינוח.
- פינוק "עלינו"- לא בכל מקום מותר, אבל אנשים אוהבים לקבל מתנות. הציעו שתיה חמה עם הקינוח או במידה ומדובר בשולחן עם חשבון יפה- קינוח שני במתנה.
ומה גורם לכם להשאיר טיפ גבוה? כתבו לנו בתגובות :)
בהצלחה
המערכת האוטומטית של AskPeople זיהתה תגובתך תוכן המצריך את בדיקת צוות האתר
(תוכן שיווקי ללא הסכמה / פוגעני / לא חינוכי / ניסיון להעברת מס' טלפון / כתובת Email)
תגובתך נשלחה לבדיקת צוות האתר.