היי שלום
לפני שנתייים נציגי מכירות אינם הפסיקו לטלפן אלייה לאור הההטבה בקבלת טאבלט
שכביכול כמתנה פעם ראשונה ושנה התנערתי פעם שלישית הייתי מסוקרן
ונפלתי לרשותה של נציגה שהצליחה לסבן אותי,ציינה בפניי שכבר יום למאחרת אדאג שיגיע אלייך שליח עד הבית עם "המתנה"
ודחפה לי את הטאבלט המסריח שלהם שעד היום הוא סגור אצלי כמו שקיבלתי אותו...
מאז אני לא מפסיק להיתקשר אליהם ומנסה איכשהו לבטל את העסקה אך שלעומתם העיסקה אינה בתוקף
ומפילים עליי את האחריות(הגעתי למסקנה שמתנער מההטבות שהם מציעים בעתיד
(זכור לי טוב שהיה מקרה דומה כמו שלי בתוכנית בשם הכל כלול סיטואציה ממש דומה)
נציגת שירות שלהם הציעה לי לנסות לפנות לפניות הציבור
יש כאן מישהו שחווה מקרה דומה?ויכול לומר מה עליי לעשות? וכיצד לפעול?
אשמח
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות