למה בעצמם, בן 28, אורח
08/06/15 12:53 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק שההורים שלי התחתנו אף אחד לא עזר להם
הם התחתנו לבד הצליחו לשרוד יפה
לדור הזה יש יותר מידי בקשות מההורים שלהם
אני חושב שאתם צריכים לדאוג לעצמכם
כמו שאומרים אם אין אני לי מי לי
מאחל לכם הצלחה בהמשך ושתקימו בית בישראל
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
56 5
נכתבו 1 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
1
דניאל, בת 30, אורחת
14/03/22 18:00 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק לא נראה לי שהפעלת את השכל.... כשההורים שלך התחתנו הכל היה הרבה יותר זול, גם כולם היו עם דירות . עכשיו הכל מאוד יקר. חתונה סטנדרטית באולם עולה מעל 100 אלף שקל.
שמור שינויים בטל עריכה
1 1
-
אני לא חושבת שהורים בכלל צריכים לעזור לילדים שלהם לעשות חתונה. מי שרוצה להתחתן ולעשות אירוע ענק זו הבעיה שלו.
אני לא מצדיקה את אמא שלו אבל אין לך זכות לגשת אליה ולשאול למה לאחות הקטנה עוזרים ולאחיה לא.. אם כבר הוא צריך לעשות את זה, וגם אז אני חושבת שאין לו זכות.. למה שההורים שלו יכנסו לבור כלכלי בגלל שאתם רוצים להתחתן?
חוץ מזה למה את חושבת להיפרד מבחור שאת אוהבת? כי אמא שלו לא מוכנה לממן לכם את החתונה? יש לה 2 חתונות על הראש, ועוד הרבה דברים שמתווספים לכל הברדק הזה... קצת התחשבות... רוצים להתחתן? תעבדו קשה! ההורים לא צריכים לממן גם את זה!
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
36 6
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
אחר כך שואלים אותי למה "חתונה ®" זה דבר רע.
>אין לנו כסף להתחתן
באמת? לא ידעתי שבשביל חיים זוגיים צריך כסף מעבר לאותו כסף שאתם צריכים לקיומכם.
אה, את מתכוונת אין לך כסף להפקה סטייל כוכב נולד, אולם גדול, רקדנים, אוכל מכל טוב, אחד מהזמרים הרבים ששם משפחתם פרץ, וחשפניות שיורדות מהתקרה עם חבלים מחוברים לפטמות?
*זה* מה שאת צריכה בשביל חיים זוגיים?
>אני לא יודעת איך להסביר לאמא שלי שלהורים שלו אין כסף לעזור
לעזור במה? כמה כבר עולה חתונה תחת כיפת השמיים, עם קייטרינג, רב, וריקודים?
>גיליתי שאחותו הקטנה מתחתנת ששאלתי איך זה עם
>לנו לא יכולים לעזור למה לה עוזרים אמא שלו התחילה לצרוח עליי
לא נראה לך חצוף, להתערב בעניינים הכספיים של... (המשך)
אחר כך שואלים אותי למה "חתונה ®" זה דבר רע.
>אין לנו כסף להתחתן
באמת? לא ידעתי שבשביל חיים זוגיים צריך כסף מעבר לאותו כסף שאתם צריכים לקיומכם.
אה, את מתכוונת אין לך כסף להפקה סטייל כוכב נולד, אולם גדול, רקדנים, אוכל מכל טוב, אחד מהזמרים הרבים ששם משפחתם פרץ, וחשפניות שיורדות מהתקרה עם חבלים מחוברים לפטמות?
*זה* מה שאת צריכה בשביל חיים זוגיים?
>אני לא יודעת איך להסביר לאמא שלי שלהורים שלו אין כסף לעזור
לעזור במה? כמה כבר עולה חתונה תחת כיפת השמיים, עם קייטרינג, רב, וריקודים?
>גיליתי שאחותו הקטנה מתחתנת ששאלתי איך זה עם
>לנו לא יכולים לעזור למה לה עוזרים אמא שלו התחילה לצרוח עליי
לא נראה לך חצוף, להתערב בעניינים הכספיים של שמשפחה שלו, ועוד בשם מסיבה גרנדיוזית שהחלטת שאת רוצה?
>אני בכיתי כל היום עם איך שהיא דיברה אליי
כלומר, יש לך בן זוג 3 שנים, הכל טוב ויפה, אבל את בוכה שאין כסף למסיבה גדולה?
>שהיא לא מכונה לעזור?
לא צריך הרבה כסף למסיבה. כמה אלפי שקלים. או פשוט ללכת לרבנות עם חברים ומשפחה ולהתחתן. כנראה שיש דברים שיותר מעניינים אותך. כמו קולולולולו ב-300,000 ש"ח, ואז לכחל על הסרט וידאו כל יום.
>אני מאוד אוהבת אותו אני לא יודעת מה לעשות
אם הייתם אוהבים, הייתם פשוט חיים את חייכם באהבה ורוגע.
לא שאני בעד "חתונה ®", אבל אם בחתונה לבחיר ליבך חפצה נפשך, הייתם יכולים לקחת כמה חברים ומשפחה וללכת לרבנות, או לעשות מסיבה אינטימית תחת כיפת השמיים. כנראה שיש דברים שיותר חשובים לך מהאהבה והזוגיות.
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
37 14
נכתבו 6 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
1
אסי, בן 22, אורח
08/06/15 13:53 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אתה צודק, יש דברים חשובים יותר מזוגיות ואהבה
כמו למשל השופוני והדאווינים על החברות, וזה שאחר כך כולם יבואו יגידו לה "הייתה לך חתונה מהממתתתת!!"
היום מארגנים חתונה לשם הפוזה, בדיוק כשם שמארגנים טיול לשם התמונות והלייקים ולפייסבוק.
שמור שינויים בטל עריכה
14 5
2
יש אנשים שמתחתנים ובכלל אין להם פייסבוק. יש אנשים שאין להם פייסבוק בכלל… וחבל שאתה מכיר אנשים שמטיילים בשביל תמונות, מוזר. קשקוש כל מה שכתבת
0 1
3
אסי, בן 22, אורח
09/06/15 23:56 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק נו ו? מה אכפת לי?
מה את רוצה להגיד בזה? ברור שיש זוגות שמתחתנים או אנשים שמטיילים לשם הטיול, אבל המגמה הכללית היא לדפוק פוזות על אחרים .
אל תטמני את הראש בחול, את יודעת בדיוק על איזה אנשים אני מדבר
שמור שינויים בטל עריכה
2 0
4
לא טמנתי את הראש בחול, אני יודעת בדיוק מה קורה. לי יש אופציה לבחור את הסביבה שלי ואת ההתנהגות שלי. לא צריך להיות תוכי
0 0
5
דניאל, בת 30, אורחת
15/03/22 01:53 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אפשר חתונה באולם גם בלי רקדנים וזמרים והפקהמטורפת אבל מה לעשות זה עדיין מאוד יקר
יש לנו מדינה זבל
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
6
אוהו, איזה necro עצבני

מעניין לראות עצות שלי מלפני 7 שנים.
כן, אני עדיין חושב שחתונה לא צריכה להיות הפקה מטורפת, לא צריך 100 רקדנים, לא צריך זמר סלב ב100,000 ש"ח. צריך משפחה וחברים, אוכל טוב, מוזיקה טובה, וריקודים.
אבל אני לא מסכים שהמדינה שלנו זבל. יש לנו מדינה טובה. יש מן הטוב ומן הרע. אין אלא להשתדל להקיף עצמינו בטוב.
1 0
אופטימית, בת 32, אורחת
08/06/15 14:03 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק כמה שטויות, ילדותיות וחוסר התחשבות בפוסט אחד..
חתונה לא קשורה לכסף ואין אף חוק שמחייב הורים לממן פנטזיות ילדותיות מטופשות של הילדים שלהם..
כשאנחנו התחתנו לא קיבלנו שום עזרה מאף אחד ותכננו מראש חתונה צנועה ומושלמת שתעמוד בתקציב שלנו. מעבר לכך, אפילו כשההורים שלו ביקשו לעזור אז התעקשנו שלא, כי ידעתי שלהורים שלי אין אפשרות לעזור ולא רציתי להביך אף אחד או להכניס שיקולים כספיים ליחסים בין ההורים.
זו ממש חוצפה שאת הולכת ודורשת ממנה כסף בשביל החתונה שאת רוצה!
את רוצה הפקה? תעבדי קשה ותחסכי בשבילה! אין לכם? תתחתנו עם האמצעים שיש לכם...
ובסוף את עוד חושבת להיפרד כי אמא שלו לא מוכנה לממן אותך????
זה פשוט לא ייאמן.... כנראה שאת איתו רק בשביל הארנק של אמא שלו, אחרת אני לא רואה שום קשר... (המשך)
כמה שטויות, ילדותיות וחוסר התחשבות בפוסט אחד..
חתונה לא קשורה לכסף ואין אף חוק שמחייב הורים לממן פנטזיות ילדותיות מטופשות של הילדים שלהם..
כשאנחנו התחתנו לא קיבלנו שום עזרה מאף אחד ותכננו מראש חתונה צנועה ומושלמת שתעמוד בתקציב שלנו. מעבר לכך, אפילו כשההורים שלו ביקשו לעזור אז התעקשנו שלא, כי ידעתי שלהורים שלי אין אפשרות לעזור ולא רציתי להביך אף אחד או להכניס שיקולים כספיים ליחסים בין ההורים.
זו ממש חוצפה שאת הולכת ודורשת ממנה כסף בשביל החתונה שאת רוצה!
את רוצה הפקה? תעבדי קשה ותחסכי בשבילה! אין לכם? תתחתנו עם האמצעים שיש לכם...
ובסוף את עוד חושבת להיפרד כי אמא שלו לא מוכנה לממן אותך????
זה פשוט לא ייאמן.... כנראה שאת איתו רק בשביל הארנק של אמא שלו, אחרת אני לא רואה שום קשר אפשרי אחר בין שני הדברים
נשמע לי בכללי שאת ממש ממש אבל ממש לא בוגרת מספיק בשביל להתחתן..
ולגלות לך משהו? ילדים עולים עוד הרבה הרבה יותר כסף מחתונה.. גם אותם את מצפה שההורים שלו יממנו לך?
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
19 3
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
:), בת 24, אורחת
08/06/15 12:54 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אל תיפרדי.. את אוהבת אותו
ולדעתי פשוט תעבדו ותחסכו
את לא יכולה לשאול את אמא שלו שאלות כאלה...חח איך היה לך אומץ אני לא יודעת
אסור להיות תלויים באחרים .. לא משנה מי :)
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
12 3
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
נעמה, בת 35, אורחת
08/06/15 17:09 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק "אין לנו כסף להתחתן".... לא חמודה - אין לך כסף לחתונה. להתחתן וחתונה זה שני דברים שונים. במקום לפנטז על חתונה שעולה 100,000 שקל כמו רוב הזוגות הלא שפויים שיש במדינה הזאת, תלכו לרבנות ותעשו טקס צנוע ואם בא לכם אחר כך תעשו משהו מאוד מאוד קטן למשפחה הגרעינית ולחברים הקרובים. בחורות בארץ לא מחפשות להתחתן, הן פשוט מחפשות לעשות חתונה ראוותנית שמשאירה אותן ואת בני זוגן במינוס כבר בתחילת החיים המשותפים.
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
10 2
נכתבו 1 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
1
דניאל, בת 30, אורחת
14/03/22 18:04 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק עם כל הכבוד חתונה זה אירוע משמעותי לא חוגגים אותו ברבנות ... או מצימצם אפשר גם שהמשפחה הגדולה יהחברים יחגגו יחד איתך.
שמור שינויים בטל עריכה
0 2
toto, בת 28, אורחת
08/06/15 16:56 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק איפה הבן זוג שלך היה בכל הקטע שאמא שלו צעקה עליך??
באיזה אופן היא החליטה שמותר לה לצעוק עליך?
אם את עם חבר שלך והוא כנראה נתן לה לדבר אליך ככה ,לא נראה לי אישית שהייתי מחזיקה מעמד עם בן זוג שלא תומך בבת הזוג ועוד נותן לה לחוות השפלה
אני הייתי מתרחקת מהמשפחה שלו ומסבירה לבן זוג יפה יפה שהוא צריך להתחיל להבין איפה הוא שם אותך מולם
במידה והוא מזלזל בך וביחס אליך , הזוגיות שלכם שווה כקליפת השום ( הכוונה ל 0 עגול וענק )
כדאי שתתפכחי ולא בעוד כמה שנים שיגיעו הילדים ואז באמת תזדקקי לעזרה
בנוסף - אם ההורים לא יכולים לעזור אז הייתי חוסכת כסף אבל לקבל תגובה מעליבה יש לזה כבר גבול!
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
8 3
נכתבו 2 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
1
ללא שם, בת 25, אורחת
09/06/15 01:29 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק היא התקשרה לצעוק עליי שהבן שלה לא מתחתן ולא התחתן בזמן האחרון להכניס את זה טוב טוב לראש'' אמרתי לה טוב בסדר והמשיכה להתקשר ולהגיד את זה כמה פעמיים וגם היום ראיתי אותה במקרה והתחילה לעשות פרצופים ולדבר לא יפה אני לא מבינה מה היא נעלבה כל כך היא חושבת שקיללתי אותה ואת הבת שלה שמתחתנת אני באמת מאחלת להם המון מזל טוב אבל אני לא קיללתי רק שאלתי למה לאחותו עוזרים ולבן שלה לא מתוך סקרנות זה לא אומר שאני רוצה שתממן אותי רק רציתי לדעת למה ומבחינתה זה חוצפה ואמרה לי לחפש לי מישהו אחר שאין לה בעיה עם זה שאני יניח לו לנפשו ושלא לעז לדבר איתו על חתונה ואני אומרת לעצמי אז מה יהיה מה ככה טוב לה שהבן שלה לא התחתן אח''כ היא מתפלאה למה הוא רווק הבנתי ממנו מזוגיות קודמות שהיא עשתה גם לבנות שהיה איתם עוד דברים כאלה צעקה עליהן לעזוב אותו בשקט שהן לא מתאימות אני באמת לא מבינה מה היא רוצה שהבן אדם יהיה לבד? אני לא יודעת מה לעשות אמא שלי משגעת אותי לחתונה וכבר כמה חברות שלי מתחתנות השנה אפילו צעירות ממני בשנה ואני באמת רוצה להתחתן ואני לא יודעת מה לעשות אני לא בקטע של כל הזמן רק זוגיות אני כבר רוצה להתמסד מה זוגיות של 3 שנים זה לא מספיק
שמור שינויים בטל עריכה
3 1
2
ורד, בת 52, אורחת
09/06/15 04:57 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק ללא שם, סוף סוף קיבלת קצת תגובה שפויה ולא ירידות מאנשים.
אני חושבת שאת צודקת וכולם כאן לא צודקים עם הירידות שלהם.
אל תשימי לב אליהם, האנשים כאן אוהבים להיות צדקנים עם התשובות שלהם, הם יותר צדיקים מהאפיפיור, נראה אותם עומדים בסיטואציה כמו שלך!
את צודקת בדבר אחד אם עוזרים לבת גם צריך לעזור לבן.
אמו רוצה לחתן את הבת שלה כמו שאימך רוצה שאת תתחתני, לכן היא עוזרת לה, כי חשוב לה שבתה תתחתן בדרך כלל הורים דואגים שהבת תתחתן ולא תישאר רווקה.
לבן הם פחות דואגים כי אין לו שעון ביולוגי ותמיד הם חושבים שהבן שלהם הכי מוצלח ואף אחת לא מתאימה לו, הם לא רואים בכלל את המינוסים של הבן שלהם.
לפי התגובה של האמא נראה בבירור שהיא לא מחבבת אותך בלשון המעטה וכמו שציינת לא אהבה חברות אחרות, אני מכירה טוב מאד אימהות כאלה שתלטניות שתמיד יהיו בתמונה ויכנסו לחיים שלכם בכל שלב, אלא אם הבן שלה ידע לשים לה ברקס !
כמו שכתבה טוטו השאלה שנשאלת, איך החבר שלך מתנהג בסיטואציה הנוכחית, האם הוא תומך בך ולא באימו? האם אימו משפיעה עליו לרעה? האם אחרי שיחות איתה הוא עצבני עלייך? האם הוא רוצה להתחתן?
כי אם אין לך תמיכה ממנו, אזי את טוחנת מים עם הזוגיות איתו.
את צריכה להבין שאימו לא מסכימה לחתונה איתך, הרי את בת 25 עם זוגיות של 3 שנים עם בנה ובמקום לעודד אתכם לחתונה היא עושה להיפך.
לכן, אילו היית בתי הייתי אומרת לך לשקול, לדבר עם החבר שלך שאם הוא לא רואה חתונה באופק אל תבזבזי את זמנך איתו, מכירה המון זוגות שיצאו שנים בסוף נפרדו והבחור התחתן עם אחרת אחרי כמה חודשים.
הכסף הוא לא פקטור בסיפור הזה.
בהצלחה.
שמור שינויים בטל עריכה
5 1
ללא שם, בת 25, אורחת
08/06/15 21:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אני לא ביקשתי שיממנו אותי חס וחלילה זה לא בעית חתונה אנחנו אפילו לא גרים ביחד כי אין לנו כסף אני מתכוונת שאמא שלו מצפה שאמא שלי תממן הכל עם זה חתונה וגם דירה היא אמרה לי למה לא קונים לכם בית אני חושבת שצריך להתחלק חצי חצי אין לי כרגע עבודה אני מחפשת ואני לא ציפתי שיממנו אותי אני לא ביקשתי בחיים מאמא שלו כסף היא פשוט טוענת שלה אין כסף לעזור ולאחותו כן בסדר בחירה שלה אבל לבוא אליי ולדרוש שאמא שלי תממן הכל זה בסדר? הבעיה שאין לנו איפה לגור לממן עוד חתונה אפשר להסתדר לבד אבל בית היא מצפה שאמא שלי תממן כי לאמא שלי יש כסף הסברתי שצריך חצי הוא חצי היא והיא צרחה עליי לעזוב אתו שהוא לא התחתן ויש לו עוד זמן בן 29 אמרה לי שלא התחתן ועם יש לך בעיה עם זה תעזבי אותו עכשיו זאת הבעיה שאני רציתי להיפרד כן... (המשך)
אני לא ביקשתי שיממנו אותי חס וחלילה זה לא בעית חתונה אנחנו אפילו לא גרים ביחד כי אין לנו כסף אני מתכוונת שאמא שלו מצפה שאמא שלי תממן הכל עם זה חתונה וגם דירה היא אמרה לי למה לא קונים לכם בית אני חושבת שצריך להתחלק חצי חצי אין לי כרגע עבודה אני מחפשת ואני לא ציפתי שיממנו אותי אני לא ביקשתי בחיים מאמא שלו כסף היא פשוט טוענת שלה אין כסף לעזור ולאחותו כן בסדר בחירה שלה אבל לבוא אליי ולדרוש שאמא שלי תממן הכל זה בסדר? הבעיה שאין לנו איפה לגור לממן עוד חתונה אפשר להסתדר לבד אבל בית היא מצפה שאמא שלי תממן כי לאמא שלי יש כסף הסברתי שצריך חצי הוא חצי היא והיא צרחה עליי לעזוב אתו שהוא לא התחתן ויש לו עוד זמן בן 29 אמרה לי שלא התחתן ועם יש לך בעיה עם זה תעזבי אותו עכשיו זאת הבעיה שאני רציתי להיפרד כן בגלל חתונה אני רוצה משפחה להתחתן כמו כולם ואני חושבת שעם המשפחה שלו נגד זה שנתחתן אין לי כל כך מה לעשות איתו עם כל האהבה כי אמא שלי לא תממן הכל לבד
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
6 1
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
-
אם את רוצה להתחתן במשהו יקר, תחכו עוד קצת עד שתחסכו מספיק זמן. אם את רוצה משהו קטן, אפשר לעשות במקום פתוח ושכל אחד יביא אוכל מהבית, משהו נחמד וסולידי.
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
5 1
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
-
לפי התגובות של אמא שלו, נראה לי שהיא לא ממש מחבבת אותך ולא רוצה שתתחתנו.
את ממש לא צריכה להיפרד ממנו בגלל ההורים, אבל אם את רוצה להתחתן את צריכה להסתמך עלייך ועליו מבלי לצפות לעזרה.
כשאני התחתנתי אף אחד לא עזר לי כי לשתי המשפחות לא הייתה אפשרות.
תמיד אפשר לערוך חתונה לא גדולה ולא מנקרת עיניים, כך לפחות הסיכוי שתכסו את החתונה אם לא תרוויחו.
אופציה אחרת, תעבדו קשה, תחסכו כסך ותערכו חתונה כמו שאתם רוצים.
אני באופן אישי מעדיפה חתונות צנועות ופשוטות
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
5 1
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
-
מה את בעצם אומרת? שאת רוצה מישהו עשיר?
אין קשר בין המצב הכספי שלכם היום למצב בעוד 10 שנים.
אם אתם אוהבים ומסתדרים תשמרי על מה שיש לך. זה שווה יותר מכסף.
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
3 1
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
באגי שוב חשב, בן 31, אורח
09/06/15 02:58 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק "אני לא ביקשתי שיממנו אותי חס וחלילה זה לא בעית חתונה אנחנו אפילו לא גרים ביחד כי אין לנו כסף אני מתכוונת שאמא שלו מצפה שאמא שלי תממן הכל עם זה חתונה וגם דירה היא אמרה לי למה לא קונים לכם בית אני חושבת שצריך להתחלק חצי חצי אין לי כרגע עבודה אני מחפשת ואני לא ציפתי שיממנו אותי אני לא ביקשתי בחיים מאמא שלו כסף היא פשוט טוענת שלה אין כסף לעזור ולאחותו כן בסדר בחירה שלה אבל לבוא אליי ולדרוש שאמא שלי תממן הכל זה בסדר? הבעיה שאין לנו איפה לגור לממן עוד חתונה אפשר להסתדר לבד אבל בית היא מצפה שאמא שלי תממן כי לאמא שלי יש כסף הסברתי שצריך חצי הוא חצי היא והיא צרחה עליי לעזוב אתו שהוא לא התחתן ויש לו עוד זמן בן 29 אמרה לי שלא התחתן ועם יש לך בעיה עם זה תעזבי אותו עכשיו זאת הבעיה שאני רציתי להיפרד כן... (המשך)
"אני לא ביקשתי שיממנו אותי חס וחלילה זה לא בעית חתונה אנחנו אפילו לא גרים ביחד כי אין לנו כסף אני מתכוונת שאמא שלו מצפה שאמא שלי תממן הכל עם זה חתונה וגם דירה היא אמרה לי למה לא קונים לכם בית אני חושבת שצריך להתחלק חצי חצי אין לי כרגע עבודה אני מחפשת ואני לא ציפתי שיממנו אותי אני לא ביקשתי בחיים מאמא שלו כסף היא פשוט טוענת שלה אין כסף לעזור ולאחותו כן בסדר בחירה שלה אבל לבוא אליי ולדרוש שאמא שלי תממן הכל זה בסדר? הבעיה שאין לנו איפה לגור לממן עוד חתונה אפשר להסתדר לבד אבל בית היא מצפה שאמא שלי תממן כי לאמא שלי יש כסף הסברתי שצריך חצי הוא חצי היא והיא צרחה עליי לעזוב אתו שהוא לא התחתן ויש לו עוד זמן בן 29 אמרה לי שלא התחתן ועם יש לך בעיה עם זה תעזבי אותו עכשיו זאת הבעיה שאני רציתי להיפרד כן בגלל חתונה אני רוצה משפחה להתחתן כמו כולם ואני חושבת שעם המשפחה שלו נגד זה שנתחתן אין לי כל כך מה לעשות איתו עם כל האהבה כי אמא שלי לא תממן הכל לבד "
זה כבר נראה אחרת לגמרי.. לא יודע מאיזה עדה האימה שלו, אבל יש עדות בהם משפחת הכלה משלמים יותר, אני חושב שזה מטופש, וכל אחד משלם כמה שיכול בכדי לעזור לילדים.. עושה רושם שאימא של הבחור לא ממש מחבבת אותך. אם זה היה קורה אצלי, הייתי יוצא להגנתך, ושם חיץ בין הורי לבינך, תתדברי אם הבחור שלך, ותספרי לו עד כמה זה כואב לך, אל תחזיקי את זה בלב, אם אכפת לו ממך הוא ידאג לפתרון. אגב בעניין הכספי.. גם אם משפחתו בסוף לא תעזור, את מתחתנת עם הגבר שלך ולא אם משפחתו, אם הוא שם חיץ בינך למשפחתו, זה בחור ששווה ללכת אתו למרות המשפחה.
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
2 1
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
אחת שיודעת, בת 25, אורחת
08/06/15 13:11 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק תמיד יש פיתרון! הכי חשוב זה אם את אוהבת אותו והוא אותך!!!
ולעניין החתונה- אתם לא צריכים יותר מ20 אלף שח (אפילו פחות)
משלמים רק מקדמה בהתחלה ואחרי שתפתחו את הצקים אתם משלמים באמצעותם , שמלה וחליפה משכירים, אולם משלמים רק מקדמה והשאר לאחר החתונה, חוץ מזה לפי מה דהבנתי את לא מעוניינת במשהו מפואר העיקר זה להתחתן תחת חופה וקידושין.
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
1 1
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
שלומי_2513, בן 26, אורח
15/03/22 03:28 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק "חשבתי כבר להיפרד" את לא אוהבת אותו, מגיע לו מישהי שבאמת תאהב אותו.
אישה שאוהבת את הגבר שלה לא תסכים להיפרד ממנו בשום מצב, עצם המחשבה שלך על פרידה זה כבר סימן לכך שמגיע לו בת זוג אחרת.
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
0 0
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
-
תקשיבי נשמה , אני מבינה את המצב שלך!
את נמצאת בסיטואציה לא פשוטה.. אבל תני לי לנסות לעודד אותך..
כסף ,זה לא הכל בחיים.. את מבחינתך לא צריכה להתייחס לעזרה שהם נותנים לאחות.. מבחינתך להם אין כסף, לדעתי דברי על זה עם בן זוגך, הלחץ הזה לא אמור ליפול רק עלייך, אני בטוחה שהוא יעזור לך לשאת את הנטל הנפשי, ואז ביחד תנסו למצא פיתרונות, אני מכירה הרבה זוגות שכסף אמנם לא היה שם אבל אהבה הייתה גם הייתה!
כולם מסתדרים בסוף, והטלטלה הזו רק תקשר בינכם יותר!
אני אשמח לדבר איתך ולנסות לעודד עד כמה אוכל..בהצלחה!!
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
1 2
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
-
ואוו..
הרבה זמן לא הייתי בהלם מפוסט..
למה שההורים יעזרו לכם עם הכסף לחתונה?!
יש לכול אחד מכם 2 רגליים ו2 ידיים שעובדות לא רע נכון?
יפה! אז תעבדו ותרוויחו תכסף לחתונה שלכם בעצמכם!
ותסלחו לי..
חתונה גרנדיוזית זה פשוט מגוחך..
תעשו משו קטן צנוע..לא משו שיעשה לכם מדורה בכיס..
לא צריך שמלה ב20 אלף שקל..
אפשר למצוא שמלות מדהימות גם בהרבה הרבה פחות..
כנל לגבי החליפה..
לא צריכים מלאכים שתלויים מהתקרה ויורקים מים..
אפשר להסתפק גם בדברים יותר קטנים וצנועים..
רוצים חתונה יפה ומושקעת שלא נראית כמו משו שעוצב על ידי ילדה בת 4?
תשקיעו בדברים צנועים קטנים ויפים..לא גרנדיוזים ופלצניים..
בהצלחהה ומזלט!
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
3 5
נכתבו 1 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
1
דניאל, בת 30, אורחת
15/03/22 01:52 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק הבעיה שאולם אוכל וצלם זה יקר מאוד. וכן זה סטנדרטי.. מדינה זבל
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
מישהו, בן 23, אורח
08/06/15 16:48 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אני הייתי נפגע מהצורת דיבור של שניהם ומתנהג בהתאם אבל לא הייתי נפרד בשום מצב בגלל כסף!! יש קשיים נתגבר עליהם לא ניפרד כי אין כסף! אם יש לי ילד ואין לי כסף לממן אותו אני יהרוג אותו כי אין כסף?
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
0 2
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
אגי באגי, בן 31, אורח
09/06/15 02:39 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אם זה היחס שלך אליו, והגעת לכאן לשאול זאת, אני מקווה שהוא מבין את היחס שלך אליו, ויזרוק אותך מכל המדרגות, עוד לפני שתגעי להחלטה..
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
2 8
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
באגי חזר, בן 31, אורח
09/06/15 02:44 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק ועוד משהו גברת נכבדה.. לכי את ותבקשי מהמשפחה שלך..
אתה יודעת שעבור החתונה בכלל משלמת משפחת הכלה? ))))
שמור שינויים בטל עריכה
בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
3 13
נכתבו תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות