איך לעבור ראיון טלפוני במוקד שירות לקוחות מכובד? 
אמנם יש לי ניסיון בתחום (קרוב לשנתיים) אך עם זאת ,איך הייתם ממליצים 
לנווט את הקול ? (מדובר במוקד שירות שמשולב עם מכירות ,פחות מכירות ,יותר שירות) אך גם בתחום המכירות ,איך אתם ממליצים לנהוג? איך לדבר?
- עמוד הבית
 - שאל שאלה
 - שאלות חדשות
 - שאלות שעוררו עניין
 - עצות חדשות
 - מה קורה כאן?
 - מתחם הטיפים
 - חיפוש שאלות
 - 
                                            הרשמה | התחברות
 
















                                    
                                    
                                    



                                                        
                                                    
                                                                
                                                                    כתיבת עצות בקלות ובמהירות
                                                                    
                                                                    מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
                                                                    
                                                                    מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
                                                                    
                                                                    ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
                                                                    
                                                                    ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות
                                                                
                                        








                                




























    
2025