יש לי הפרעות קשב וריכוז ולכן קשה לי להחזיק מעמד במקומות עבודה יותר מכמה חודשים. בדרך כלל מאוד מרוצים ממני, אבל זה מסתיים לאחר התפרצויות זעם שלי על דברים לא צפויים שקורים ומערערים את שיווי המשקל.
יש מספר דברים שצריך להתאים לאדם בעל הק"ר בסביבות העבודה: 1. גמישות בשעות הגעה (כי יש נטיה לאחר באופן כרוני) 2. מתן עבודה מגוונת עם אתגר, אך שיש לה ״דד ליין״ 3. סביבת עבודה שקטה יחסית ללא גירויים 4. רוטינת עבודה קבועה ללא שינויים פתאומיים (למשל, אם יש ישיבה, או כל שינוי בתנאי העבודה - להודיע עליהם מראש). 5. עבודה עצמאית ככל הניתן
על קיום התאמות שכאלה מצד המעסיק קשה לי לדעת במועד הראיון. העניין הוא האם כדאי להגיד מראש או במהלך העבודה על זה שיש לי הק״ר? רוב המעסיקים כנראה יחשבו שזה עול להעסיק עובד כזה, אבל יש לי תכונות מפצות כמו עבודה איכותית, הספק, ״חשיבה מחוץ לקופסא״ וכו׳. לחלק מהמעסיקים יש דיעות קדומות שבעל הק״ר תופס לאט ועובד לאט והוא פחות מוכשר, אבל לרוב זה הפוך, ובעייתם של הק״ר מתבטאת בקושי להתאמה למסגרת והחיכוכים עם בעלי סמכות.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות