היי, אני כרגע לומד בכיתה י"א. שנה שעברה שובצתי ב-3 יחל מתמטיקה. החומר שם ממש קל ואפילו פשוט, קיבלתי סופי 100 בסוף שנה. בסוף שנת י' ביקשתי לעלות ל-4 יחל במתמטיקה ואמרו לי שישנה עבודה שצריך לעשות כדי להתכונן למבחן שיהיה בתחילת השנה, עשיתי את העבודה, הגשתי אותה ולא שמעתי ממנה לאחר מכן. המבחן בסוף לא היה בתחילת שנה אלא לאחר סוכות. כשלמדנו בכלל חומר שונה בשיעור על חדו"א וטריגונומטריה, טריגונומטריה היה לי פשוט במבחן אבל חדו"א היה זוועה. כל התלמידים התלוננו שהתרגילים ממש לא כמו שתרגלנו בכיתה ובכללי לכולם היה קשה החלק הזה (היו 3 שאלות במבחן, 1 על טריגונומטריה ו 2 על חדו"א. כשרוב הכיתה התקשו בכל השאלות אני התקשתי רק בחדו"א... שבוע לאחר המבחן קיבלתי הזדמנות לקבל תיגבור ומורה אחד העביר לי 2 שיעורים והבנתי את כל מה שלא היה ברור לי. המורה הזאתי לא יודעת ללמד ואני מופתע שהיא גם רכזת מתמטיקה... היא לא מסבירה כמו שצריך ואז כשאומרים לה שלא מבינים היא אומרת שזה בסדר כי עם הזמן נבין. אז היום כשהמורה הודיעה על ציונים והרבה נכשלו, היא הודיעה לי שמכיוון שנכשלתי אני לא נשאר ב-4.. למרות שהיו כאלה עם ציון נמוך משלי, רק בגלל שאני עליתי מ3 יחל לא נשארתי... אז איפה פה התמיכה? אני הרי עברתי מ3 יחל, והחומר שהיה בעבודה לא היה במבחן... והעיקר הביאו לנו תגבור רק אחרי המבחן אז איפה ההגיון...
אני מתוסכל מהחיים. אני לא רוצה לחזור ל-3! יש תלמידים שאני יותר טוב מהם בחומר והם עדיין נשארו ב4. אין צדק.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025