שלום, שמי גיל ואני עובד כמורה מחנך בבית ספר יסודי, כיתה ה’. 
עובדת איתי מורה בת גילי אשר מחנכת את הכיתה המקבילה. 
אני מעריך את עצמי כמורה טוב, בעל ניסיון ויכולת להתחבר עם התלמידים. 
אצלי בכיתה שורר שקט כשאני מדבר, יש כבוד הדדי וקשב. 
לא פעם אני שומע מהכיתה הסמוכה צעקות בזמן שיעור של המורה המדוברת ואף קללות (כלפי המורה, כלפי התלמידים האחרים). נשמע מהצד כאילו התלמידים מזלזלים במורה, מתחצפים ולא מתייחסים לחומר הנלמד. 
יום אחד כשהייתה בחופשת מחלה, תפקדתי כמורה מחליף בכיתתה. להפתעתי או שלא להפתעתי, הכיתה התנהגה ככיתת מופת ממש! 
מכאן השאלה, האם זה אומר שדרכי החינוך של המורה שגויים? או שאולי זה רק בגלל ששימשתי כ"מחליף" ולכן הם התנהגו יפה? 
האם להעיר לה על דרכי החינוך שלה? זה מקומי?
- עמוד הבית
 - שאל שאלה
 - שאלות חדשות
 - שאלות שעוררו עניין
 - עצות חדשות
 - מה קורה כאן?
 - מתחם הטיפים
 - חיפוש שאלות
 - 
                                            הרשמה | התחברות
 
















                                    
                                    
                                    



                                                        
                                                    
                                                                
                                                                    כתיבת עצות בקלות ובמהירות
                                                                    
                                                                    מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
                                                                    
                                                                    מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
                                                                    
                                                                    ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
                                                                    
                                                                    ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות
                                                                
                                        








                                




























    
2025