אני משתחרר באוגוסט, ואז בנובמבר אני אמור להתחיל מכינה של חצי שנה לתואר בהנדסה.
העניין הוא שמי שלא מקבל 85 ומעלה במבחנים הסופיים לא מתקבל ללימודים, ויש פה סיכון שאם אקבל אפילו טיפה פחות מזה לא אעבור וסוג של הלכה לה חצי שנה לפח. חצי שנה שלא עבדתי בה ולא הרווחתי בה שום כסף.
בו זמנית, מציאים לי בבסיס לחתום קבע.
יש יתרונות והחסרונות:
אני סבבה עם הבסיס שלי, אבל החיסרון העיקרי הוא שאם אשאר בקבע לא אוכל ללמוד מהנדס מכונות או מהנדס חשמל, שזה מה שבעיקרי תיכננתי לעשות. זה בגלל שאין לימודי ערב למקצועות האלה באזור שאני גר.
כן אוכל ללמוד הנדסאי, אבל לא מהנדס.
אני גר לבד עם אמא ואחות קטנה, אמא לא עובדת הרבה בגלל קשיים,
אז היתרון הנוסף הוא שאני אוכל עדיין ללמוד הנדסאי חשמל לדוגמה, לקבל משכורת קבועה וגם לעזור בבית במה שצריך.
אשמח לשמוע עצות, עדיף להישאר בצבא באיזור נוח או לצאת וללכת ללמוד תואר בהנדסה?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2026