זוגיות זוגיות
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

איך להתגבר עליה?

אפי בן 34 | כתב את השאלה ב-21/06/26 בשעה 15:06

היי ,אני פה בעיקר לשמוע עצות או תובנות .אני ממש אנסה לא לחפור ולקצר.
אז היא עזבה אותי לפני כמה חודשים אחרי 13 שנה שאנחנו מכירים ואנחנו בקשר ..היה לנו קשר לא ברור ולא מוגדר ,אבל מה שבטוח קשר מדהים מלא בשיחות של שעות ,צחוקים ושיחות נפש היינו ממש אנשי סוד אחד של השני . כמה שנים טובות שלא קרה ביננו כלום ,תמיד אהבנו אחד את השני מאוד ושמרנו על קשר שבעיקר בא ממני בהתחלה שלנו.הכרנו בזכות בת דודה שלי ששירתה איתה לגמרי מקרי הן היו צמד חמד אז ובזמן שיחה עם הדודה היא גם הצטרפה לשיחה והיא הייתה מתוקה לאללה ומצחיקה והשיחה פשוט זרמה גם כשדיברתי איתה ביחידות .אחרי השיחה ההיא ראיתי תמונה שלה בפייס ומה אני אגיד לכם נפלתי וביקשתי מהבת דודה את המספר כמובן באישורה.הייתי במקום לא טוב כלכלית אז ובכלל לא הייתי סגור על עצמי .אני הרגשתי שאני לא מתאים לה, לכן לא באמת עשיתי צעד ולא קרה משהו ביננו,אבל אני בהחלט התאהבתי בה מיד .עוד דבר שאני גם כן טיפה מתחרט עליו.
רק לפני 4 שנים משהו פתאום השתנה והקשר הפך להיות גם פיזי זה היה מדהים !דיברנו על כמה שאנחנו אוהבים ואיך לעזאזל לא אמרנו ולא עשינו כלום עד עכשיו ..לא יודע להסביר את הקשר שלנו זה כאילו רק היא ואני הבנו את זה ..כנראה פחדנו מהמילה מחויבות במשך השנים אבל לפני 4 שנים פתאום משהו השתנה וידענו שאנחנו זה לתמיד .אוי כמה שטעיתי .
היא חתכה ממני ואני לא יודע מה לעשות עם עצמי .בהתחלה כעסתי עליה ויצאתי עליה וככל שעובר הזמן אני מפנים את הדברים שהיא אמרה לי ואפילו מסכים ומכה על חטא .בשיחת הפרידה שלנו אני ניסיתי להילחם עלינו והיא אמרה כמה שאנחנו לא מתאימים ואיך פגעתי בה והיא הכילה והבינה אותי למרות הכל. ואני פה מריץ הכל ומבין דברים שלא שמתי לב אליהם קודם אשכרה חשבתי שהכל טוב .ממש חי בסרט רק כי היא לא התלוננה מה שהייתה עושה פעם ובצדק.
אני לא גאה בהתנהגות שלי בימים שאחרי כיניתי אותה בשמות ויצאתי עליה ועכשיו אני נואש רק לראות אותה
בחיים לא הרגשתי ככה .אני בפאקינג בור !פתאום מרגיש את כל שירי הפרידה והאהבה ברמה אחרת ..מפחד שאני אאבד את עצמי
איך אני מתקדם וממשיך ??אני כבר חודשים אחרי ומרגיש כאילו זה לא ייעלם בחיים .

עדכון מאפי, שואל השאלה 2026-06-24 23:16:50

לא יודע מה הקטע ,אבל לא מצליח להגיב מתחת לתגובות רק פה בעדכון.זה רק אצלי ככה??
בכל אופן "איש עם ניסיון " רציתי להגיב לך קודם כל תודה שאתה כותב לי ברצינות בהתחלה חשבתי שאתה מסתלבט עליי ,אבל אני נשמע גמור אה?חחח כי פסיכולוג נשמע לי קיצוני לא ?לא ידעתי שהולכים אחרי פרידות .יש לי חברים אם זאת השאלה ,אבל אני פחות מאלה שנפתחים מה שכן אני החבר שמקשיב ונותן עיצות ולא ההפך .מעניין אותי מה אתה חושב או נראה לך כאדם אובייקטיבי וכמו שמך כבעל ניסיון ?חח
שמור עדכון
 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות