היי, אני עובדת בעבודה טובה ובמקום טוב. יש לי תואר ראשון מאוניברסיטה והגעתי לתפקיד עם עוד שניים חדשים שפחות קולטים ככה מהר את החומר נגיד ככה... בקיצור אני ממש מרגישה שאני קצת סוחבת אותם עלי מבחינת החומר. גם יש לי קצת יותר ניסיון. מסבירה להם דברים. מראה.. מגלה דברים חדשים.. כך שהם יצליחו יותר. ולפעמים הם משתמשים בזה מול המנהל נגיד הם אומרים משהו שתכלס הם למדו ממני. או עושים משהו שאני הראתי להם ואז המנהל מתרשם וזה בכלל משהו שאני הבאתי. בקיצור... אשמח לדעה האם כדאי במקום עבודה לחלק ככה מהידע ולסחוב גם את החלשים אחריך יותר? או עדיף לשמור לעצמך?. אני מצד אחד שמחה לחלוק מעצמי. מצד שני מפחדת שאולי ברגע האמת שצריך לקדם אנשים או לבחור מצטיין או שצריך להתבלט וואלה לא יראו שיש לי איזשהו יתרון או ערך מוסר. אני די שקטה ועוזרת בשקט לאחרים. מה דעתכם?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025