אני עובדת במוקד, וברגע שיש שפה זרה אז רושמים את המספר טלפון של הלקוח ויחזרו אליו בשפה שבה הוא דובר.
התקשרה אליי לקוחה דוברת השפה הרוסית, עשיתי על פי הנוהל ואף ציינתי בפני האחמשית שזה דחוף מכיוון שהיא מבוגרת מאוד וצריכה טיפול מיידי. בתגובה לכך האחמשית אמרה "אין דבר כזה דחוף, את צריכה להבין שלדבר עם נציג דובר רוסית זה פריווילגיה".
ואני תוהה
האם זה לא זכותו של אדם לדבר בשפת המוצא שלו?
האם זה לא אמור להיות תנאי בסיסי בשירות לקוחות?
למה מקשים כל כך על הלקוחות? למה זה נחשב כפריווילגיה?! מרגיש לי ממש כמו גזענות.
למי לפנות בנושא?
אני עובדת במוקד של שירותי בריאות ולכן אני מבינה שזאת היררכיה ענקית. אני לא רוצה לפנות לממונים מעליי, כי אני יודעת שאקבל דלת בפרצוף.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות