התקבלתי לעבודה ממש טובה במשרד גדול בתור מזכירה, תכלס אני הולכת על זה כי אני רוצה להמשיך ולהתקדם באותו המקום גם לאחר הלימודים וזו הזדמנות טובה בשבילי,
אני אשמח לשמוע טיפים לגבי התנהלות בתוך המשרד עצמו, איך לתקתק את העבודה מהר, איך לקלוט איזה משימות הכי דחופות ובכללי איך לעשות רושם טוב כבר על ההתחלה
אגב, אני לומדת קורס אקסל, וורד ואאוט לוק בשביל להגיע מוכנה, יש עוד תוכנה שכדאי ללמוד לפני שאתחיל לעבוד שם?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות