למה ברוב החברות המסחריות בארץ שירות הלקוחות פשוט גרוע?
במקרה של תלונה או תקלה אין טיפול ראוי.
כמו חברות הסלולר והתקשורת, קופות החולים, מזלזלים ומנצלים את הלקוחות
וכולם אוכלים את זה ושותקים?
נראה שכל מה שמעניין אותם זה למכור ואז פשוט להתעלם מאנשים שמתלוננים או עם בעיות שצצות
וגם נציגי השירות מגיבים בהתנשאות ובזלזול כלפיהם, מתייחסים אליהם כמטרד.
וכולם ממשיכים להתעלם מזה.. באמת למה זה לא מעניין אף אחד?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות