שלום לכולם,
אשמח לייעוץ בקשר לחיוב של אלפי שקלים שקיבלתי מחברת הסלולר על שיחה אחת. אני נמצא בחו"ל (ארה"ב), יש לי כאן נייד מקומי שרק בו אני משתמש, וגם את הסים הישראלי (לבדיקת הודעות בלבד. אין לו חבילת חו"ל). בשבוע שעבר ביצעתי בטעות מוחלטת שיחת טלפון מקומית עם הסים הישראלי. על 60 דקות בערך חברת סלקום רשמו חיוב של 2,200 ש"ח!
זה סכום אסטרונומי שאני לא יכול לשלם. חברת הסלולר לא שלחה הודעת אזהרה מראש ולא ניתקה את הקו. מסתבר שהתעריפים הגבוהים שהחברות הגדולות גובות בחו"ל כשאין חבילה הם שרירותיים וחזיריים ואין שום פיקוח על זה, ולדעתי הם צריכים להתבייש.
אשמח לשמוע מאנשים עם ניסיון או שקרה להם מקרה דומה אפשר למזער את הנזק לפני שאני פונה אל חברת הסלולר. מה עזר לכם/ן? איום בתביעה? טענה שאבד הטלפון? כמובן שבקשה להפחתת הסכום ותשלום זה מוצא אחרון...
טיפים יתקבלו בברכה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות