אני נמצאת בחברת סלולר של גולן
ע"י החשבון שלי כבר חודש
כי לפני זה הייתי דרך החשבון של אימא שלי
ולפני חודש החלטתי שאני משלמת עלי
ולפני כמה ימים שלחו לי הודעה שעקב בעיה באמצעי התשלום שסיפקתי להם חסמו לי את השיחות לחו"ל...(שאני גם ככה לא צריכה ומהתחלה אמרתחי להם שאין צורך בזה אבל בסדר)
ואם לא אסדר תוך 10 ימים יחסמו לי את הקו,
נדבר על זה שהם הצליחו לקחת על חודש אחד,
התקשרתי מיד הנציגה אמרה לי שיש בעיה בכרטיס ושאין לה מושג מה זה ואחרי שנתתי לה את הפרטים היא פתאום אמרה לי שהכל הסתדר
כמובן שאמרתי לה שלא יעשו לי את זה שוב כי אין לי שום בעיות בבנק וכו'.....
אחרי השיחה גבו ממני 10₪(שדרך אגב הם הכחישו שלא לקחו כלום)
יום למחרת קיבלתי את אותה הודעה שיש בעיה בכרטיס
אז החלטתי לעזוב את גולן ולעבור לחברת סלולר אחרת אחרי חיפושים רבים חשבתי לעבור ל 012
וגם הם אמרו לי שאני לא יכולה להצטרף רק שהפעם הם אמרו לי מה הבעיה(הם לא עובדים עם החברה של הכרטיס שלי כי בדקתי את זה גם עם פלאפון וגם עם פרטנר)
ופרטנר אמרו לי שכל חברת סלולר אחרת לא תקבל אותי כי אף אחת מהחברות לא מקבלת את הכרטיס
עכשיו הייתי מזמינה כרטיס אשראי אחר אבל זה יקח עוד שבועיים
ועוד כמה ימים גולן ינתקו אותי
הצילו, תעזרו לי מה לעשות
בבקשה.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות