אז אני בתחילת כיתה ז' התקבלתי לכיתת ''מצויינות'' וכל המטרה שם זה ללמד אותנו על מקצועות שמעניינות אותנו ואולי לגרום לנו להצליח שם, אבל אצלי זה עושה את ההפך ואני אסביר: בכיתה ז' (משום מה) תגנות עניין אותי אבל במחצית הראשונה (לפני הקורונה) היה שיעור תכנות וזה הוציא לי את החשק מתכנות (לא יודע למה) ועכשיו יש שוב שיעור תכנות ***לבחירה*** ואני לא רוצה, אבל אמא שלי לא התקדמה והיא עדיין רוצה שאני אלך לזה כי ''זה יביא לי עבודה'' וכי זה ''יגרום לי להתקבל בקלות ליחידת סייבר בצבא'' וכו''... אבל כשהיא אומרת את זה, כל מה שאני שומע זה שאני אעבוד בעבודה שלא מעניינת אותי ושאני אקום כל בוקר לעבודה משעממת ונראה לי שיש לי פוטציאל כי אני לומד מהר מאוד. ובלי קשר לתכנות, יש שיעור פסיכולוגיה/ רפואה (2 מקצועות שלא מעניינות אותי) חובה ובלי אפשרות בחירה בין ה2 כי במחצית הבאה נתחלף. ואחד הדברים הכי מעצבנים ברפואה/ פסיכולוגיה זה שזה בראשון בבוקר 4 שעות לפני תחילת הלימודים כשאני קפסולת צהריים וכשאני קפסולת בוקר, זה אחרי. אבל גם יש פרוייקט בכל אחד מהמקצועות האלה בנוסף לעומס הרגיל של התקופה הזאת של השנה ואני מרגיש כאילו אני לא הולך להגיש את הפרוייקטים האלה כי זה עומס מיותר במקצועות שלא מעניינים אותי (הרפואה/ פסיכולוגיה וגם התכנות)
ואני אומר תודה לעולם כל יום על הקורונה כי אם לא היה סגר, הייתי לומד 6-7 שעות בביה''ס וב-3 ימים בשבוע הייתי לומד עוד שעתיים- שלוש וזה היה גורם לי לסיים ב-17:00 וכשאני חוזר הבייתה יש לי שב במתמטיקה, תנ''ך ואנגלית עד מחר ולהתכונן למבחן. ככה זה היה במחצית הראשונה של שנה שעברה, לפני הקורונה, בתקופת מבחנים.
אז אני לא רוצה שזה יחזור שוב כי זה סתם עומס שאמור *באמת* לעזור לי בחיים בלי קשר לביה''ס אבל איך זה יעזור לי אם אני לא יודע מה אני רוצה לעשות בעתיד???
אז עכשיו, אם קראתם הכל אשמח אם תענו לי: האם כדאי לי לפרוש מכיתת ''מצויינות'' ואולי לעבור לאקסטרני כי אני גם ביסודי לא הסתדרתי עם המערכת המטומטמת שזוכה לתואר ''מערכת החינוך''.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות