אני לא יודע אם יש מקום לשאלות כאלה באתר..
אבל לפני חודש וחצי בערך רצינו להחליף את הבר מים שהיה לנו באותה חברה.
הבאנו להם את הישן שהיה לנו והביאו לנו דגם אחר חדש.
פחות משלושה ימים אחרי ההתקנה התחרטנו כי היה למים טעם מזעזע גם שבועיים אחריי ההתקנה.
אז התקשרנו אליהם שלושה ימים אחרי בבקשה לבטל ושיביאו את המכשיר הישן.
כול ניסיון שיחה איתם מסתיים בזה שהם אומרים שהמנהל יחזור אלינו ואף אחד לא חוזר.
לפני כמעט שבועיים (מחר יהיה שבועיים) שלחנו טופס תלונה באתר של המועצה לצרכנות אבל שוב.. אף אחד לא התקשר אלינו מאז או שלח לי מייל בקשר לזה.
אני בספק שמחר משהו ישתנה. יש משהו לעשות עם זה או שנדפקנו והלכו אלפיים שקל?
יש לציין גם כי חברת האשראי לא מוכנה לבטל את העסקה כי לטענתה קיבלנו את המכשיר החדש. זה לא משנה אם הוא תקין או לא.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות