היי לכולם,
לפני מס' ימים אני ואבי הגענו לסניף של חנות ידועה בתל אביב (חלק מרשת, לא נוקבת בשם על מנת לא לגזול פרנסה של אף אדם חלילה), והזמנו את דגם האייפון 12. שילמנו את כל הסכום במלואו ובמזומן, והובטח לנו לקבל אותו בין הראשונים ביום שהאייפונים יגיעו לחנות ובמשלוח מיוחד עד לבית.
לאחר מספר ימים, בעודי מחכה למשלוח- אני קולטת שהוא מתעכב. התקשרתי לשירות הלקוחות ושאלתי מתי הוא יגיע על מנת להיות ערוכה להיות בבית.
מטעמם נמסר שיש עיכובים במלאי ושאוכל להגיע לאסוף אותו פיזית מסניף בדרום למחרת היום (יש לציין שאני גרה במרכז והזמנתי את האייפון מסניף תל אביב!).
לאחר שהודעתי שלא אוכל להגיע לדרום לאסוף אותו, הם הציעו משלוח מיוחד שיגיע עד תחילת השבוע וגם פיצוי נחמד (פריט לאייפון).
כמובן שהסכמתי, ונכון לכתיבת מילים אלה אני מחכה שישלחו לי את המועד שבו השליח יגיע.
אני לא רוצה להישמע טרחנית, מפונקת או חסרת סבלנות- הדאגה שלי נובעת נטו מלחץ.
בכנות- אין לי בעיה לחכות כמה זמן שצריך, אני פשוט מפחדת שהכסף יעלה בתוהו, ושלא אקבל (או שלא אקבל במהירות שהובטחה) את המכשיר.
כבר שמעתי סיפורים (לא על החנות שקניתי ממנה אבל כן מחוויות קניה של אנשים במקומות אחרים) על מכשיר שלא נשלח או כסף שלא הוחזר..
בחרתי לקנות אותו לאחר ארבע שנים עם המכשיר הקודם שלי (שהספקתי למכור בינתיים, וכעת אני בלי נייד) ולא חשבתי שיווצר מצב כזה.
מאידך, ראיתי במדיה החברתית על כל חשבונותיה השונים שיש לקוחות שבדיוק כמוני הזמינו משם ובניגוד אליי קיבלו את המכשיר שלהם בזמן האספקה שהובטח.
אני מבינה שטעויות קורות ושלא תמיד אפשר לקיים את מה שמבטיחים, אבל האם לדעתכם באמת אקבל את המכשיר בתחילת השבוע?
*יש לציין שקניתי את המכשיר מחנות ידועה ומורשית עם תעודות אמינות לגמרי.
*יש לציין שהקבלה נמצאת אצלי.
אשמח למענה מצדכם :)
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות