עבדתי במענה טלפוני של חברת נסיעות בתור נציג שירות לקוחות פשוט. הייתי עוזב בעקבות שינוי בעיר המגורים בכל מקרה אבל במשמרת האחרונה שלי התקשר אליי מישהו ,שאל אותי מספר שאלות לגבי קו אוטובוס מסוים ,באיזו תחנה הוא אמור לרדת ועד כה הלקוח קיבל יפה מאוד את התשובה שלי. לאחר מכן הוא שאל אותי האם מדובר באיזשהו קיוסק שנמצא מול התחנה ולי אין מושג כי אני לא מקומי ואני לא גר באזור שלו. לאחר מכן הוא צעק עליי ,אמר לי שאני לא יודע את העבודה שלי והוא רוצה לדבר עם מנהל על זה. אני כמובן אמרתי לו להמתין ,התקשרתי למנהל שהיה עסוק בפניות קודמות ואמר לי לקחת ממנו טלפון כדי שיחזור אליו ולהגיד לו שאין לי אופצייה לדעת איפו נמצא הקיוסיק ולכן לא אוכל לעזור. חזרתי אל הלקוח חמום המוח ואמרתי לו שמנהל יחזור אליו ,הוא לא היה מוכן לרדת מהקו ,איים עליי שיגיש עליי תביעה אישית ,יתבע אותי בבית משפט ואמר לי להכין עורך דין טוב לאחר שהסברתי לו שאין לנו אופצייה לדעת איפו נמצא הקיוסק. הוא דרש ממני להזדהות , ביקש את השם המלא שלי והסברתי לו שאנחנו לא יכולים להזדהות בשם המלא, לאחר מכן הבנתי שהוא לא מתכוון לרדת מהקו והעברתי אותו ישירות אל האחראית שלי ששמעה את השיחה. היא אמרה לו שאין לנו אופצייה לדעת על אישה קיוסק מדובר והוא ביקש ממנה לתת לו את השם שלה ושהמנהל שלה יחזור אליו. המקרה הזה ממש זיעזע אותי ואני לא יודע במידה ויגיע לאחד הבכירים אז יקבל תשובה שונה והאם יחשוף את שמה המלא של האחראית שלי ושלי והאם אני באמת יהיה חשוף לתביעה אישית בעקבות המקרה ובאמת יצטרך לממן עורך דין שייצג אותי.. אני כבר ממש מיואש חברים ולא יודע אם זה חוקי או לא.מה לעשות?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות