שלום אסק פיפל,
עבדתי כמנהלת חנות במשך כמה שנים וברצוני לדעת האם זה הגיוני להמיר את הנסיון של ניהול חנות לניהול משרד. כלומר, האם זה לגיטימי לבקש שכר של מנהלת משרד שזהו אינה תפקידה הראשון. בנוסף, אציין שיש לי שליטה מלאה ביישומי אופיס, מעבר לפן הניהולי, מה שנדרש לרוב בעבודות משרדיות. מה השכר ברוטו שלגטימי לבקש למנהלת משרד? אשמח אם תענו מנסיונכן.
תודה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025