חברים ואנשים חברים ואנשים
 
שאלה 264990
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  2544 אנשים צפו, 16 כתבו עצות, ו-224 דרגו את העצות.

מאיפה מגיעה כל השנאה של הגברים כלפי הנשים?

אישה בת 23 | כתבה את השאלה ב-16/08/19 בשעה 14:58

נתחיל מזה שאני לא מכלילה את כל הגברים יודעת שיש גברים טובים שלא יפגעו בזבוב.
מטריד אותי לאחרונה כל האלימות סביב נשים בין אם היא מילולית או פיזית, כל יום מתפרסמת כתבה בחדשות על איזה גבר שרצח את אשתו או אקס מטורף ,אפשר גם לראות פה באתר איך הגברים מאחלים לנשים "ברכות מלבבות"
לפי הסטטיסטיקה רוב הפשעים החמורים כמו אונס גניבות רציחות נעשים על ידי הגברים ..האם בכל גבר מסתררת לו חיה מטורפת שיכולה להתפרץ?
רוב הגברים שונאים נשים שנאה שהיא בלתי נראית לעין אבל קיימת ?

 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (18) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • שושי, בת 25, אורחת

    16/08/19 17:52 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    רמת המודעות:
    לפרסם שאלה לגבי שנאה נגד נשים. ואז להתלהב מכל תושבה שיש בה שנאה כלפי גברים.
    שיהיה לך בהצלחה בחיים. אל תשכחי לעדכן.
    שמור שינויים בטל עריכה
      21 14   שואלת השאלה בחרה בעצה זו כעוזרת!
      נכתבו 5 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      ציבורשקה, בת 25, אורחת

      17/08/19 01:07 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      גר עם ההורים ומתמרמר שלא רוצים אותו בגלל זה כל היום בזמן שיורד על גרושות שהן לא שוות מספיק.. למה שרק לך יהיו סטנדרטים?
      שמור שינויים בטל עריכה
        3 6
    • 2

      לגרושה+, בן 26, אורח

      17/08/19 11:35 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      נכון את גרןשה? אף אחד לא חייב לצאת איתך וזכותו של גבר לפסול אותך על הנתון הזה ממורמר,ת
      שמור שינויים בטל עריכה
        5 5
    • 3

      ציבורשקה, בת 25, אורחת

      17/08/19 16:03 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אני לא גרושה אני רווקה
      ואני לא סובלת את התגובות של הבן אדם הזה
      הוא יורד על מרוקאיות, גרושות, מזרחיות וכל אחד שהוא לא הוא.
      כל הזמן מתמרמר על נשים שלא רוצות אותו ומעדיפות את הערסים כי הוא גר עם ההורים
      אז אני גרה לבד למה שאני ארצה מישהו קמצן שגר עם ההורים? רק לך מותר סטנדרטים?
      שמור שינויים בטל עריכה
        7 5
    • 4

      ציבורשקה, בת 25, אורחת

      17/08/19 16:30 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חח אתה שם לב שאתה חושב שאתה יודע הכל?
      אפילו בתגובה למעלה רשמת לה - אבא שלך עובד כפולה לממן לך תתואר ויש לך יזיז

      ואם אין לה אבא בכלל? חחח איזה סרטים אתה רואה
      יוצא לדייטים עם בחורות דו חו ת-- חחח אז מי האה בל פה שיוצא לדייטים עם בחורות שהוא לא רוצה? מישהו מכריח אותך לצאת לדייטים? שב בבית ואל תתמרמר פה באתר על זה שבחורות לא רוצות אותך כשאתה מדבר כמו שאתה מדבר
      למה שמישהי תרצה ממורמר כמוך? שמחפש רק רוסיות מרוסיה?
      אני רוסיה אני לא רואה את עצמי יוצאת עם רוסי כמוך שחושב שהוא יותר טוב מכולם כי הוא רוסי
      כן משכנתא מה הבעיה? אנשים גם ברוסיה לוקחים משכנתא, לא לכולם יש 2 מיליון בבנק זמינים לשלם לדירה. אלו החיים זה לא אומר שאני פחות טובה
      ואתה היחיד שחושב שבנות מעדיפות ערסים
      פשוט בחורות מעדיפות גברים עם כבוד שלא קוראים לכל הישראליות שר לילות ואומרים שהן זו נות כי יש להן יזיזים
      אבל בפועל גברים שוכבים עם מלא נשים על ימין ועל שמאלל.. ואז מקללים את אותן נשים שהם שוכבים איתן ואומרים שהן קלות
      ושר לילות חחחח
      שמור שינויים בטל עריכה
        3 4
    • 5

      ציבורשקה, בת 25, אורחת

      17/08/19 16:50 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      "בשביל להשיג את הבחורות שאני רוצה אני לא מספיק אטרקטיבי מה לעשות" עכשיו הבנתי
      אולי אי פעם חשבת איך זה לא לפנות לבחורות שהן דוגמניות עם האף למעלה?ואם בשבילך בחורה שהיא לא אשכנזיה ולא רוסיה היא "פשרה"
      למה אתה יוצא איתן לדייטים לא הבנתי? ברור שלבחורות שאתה מפנטז עליהן הדוגמניות היפות תהיינה סטנדרטים
      אם אתה שואף לדוגמנית רוסיה נניח כמו קריסטינה רומנוס או אירינה שייק
      באמת אתה נעלב שהן לא רוצות אותך ודוחות אותך כי אתה גר עם ההורים? הסטנדרטים שלהן גבוהים כמו שהסטנדרט שלך בבחורה מאוד גבוה
      לא סתם דוגמניות תמיד עם אנשי עסקים וכדורגלנים שמרוויחים טוב
      אני גדלתי ברוסיה ואני שם כל שנה ואני מכירה ים זוגות שהבחורות דוגמניות צמרת והבעל נראה כמו לא יודע מה אבל עשיר ברמות
      זה הקטע שם.. ודווקא פה אני לא רואה את זה
      אז לדעתי פה עדיף.
      שמור שינויים בטל עריכה
        2 3
  • 16/08/19 15:05 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    בשביל לטעון טענה בלתי רגילה, את צריכה ראיות בלתי רגילות. את חושבת או רוצה לטעון שכל הגברים כאלה? תעשי סקר מקיף בכל חתכי האוכלוסייה ותראי כמה מתוך 10 נשים מתלוננות על אלימות של בן הזוג וכו'.

    אני אישית בחיים לא הרמתי, לא מרים וגם לא ארים יד על אישה. מאמין שיש עוד כמוני.
      9 14   שואלת השאלה בחרה בעצה זו כעוזרת!
  • 16/08/19 15:11 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    ראשית, מרבית קורבנות האלימות הם גברים. את שומעת הרבה על מקרי רצח נשים, בזמן שמקרי רצח גברים נפוצים פי 4 בערך. אלימות מילולית אפילו לא ראויה להתייחסות (כל גבר בעולם היה קורבן לאלימות מילולית עשרות פעמים).

    שנית, פשעים נגד נשים לרוב אינם פשעי שנאה. פשעי שנאה לרוב הם נגד להב"טים, קבוצות מיעוטים, או הפוך כלפי נציגי הרוב האתני. ישנן כמות קטנה מאוד של מקרים שבהם גבר החליט לתקוף אישה אקראית רק בשל היותה אישה.
    ודבר אחרון, אלימות כלפי נשים נמצאת במגמת ירידה מתמדת. לפני מספר עשורים זה היה סוג של "מתקבל על הדעת" בעל מכה. היום, אפילו בחברה המוסלמית המוכרת בשמרנות, בעלים מכים נחשבים לעבריינים. מה שנמצא במגמת עליה הם מקרי הדיווח על האלימות הזאת. יותר ויותר נשים שוברות שתיקה ומדברות על האלימות.
      21 14
      נכתבו 3 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1
      16/08/19 15:28 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      יש תנועות בארץ ובעולם שגדלות מיום ליום של שנאת נשים
      תכנס לגוגל תרשום אינסלים - תראה מה זה שנאת נשים..
      היה אחד שרצח 6 נשים. למה? רק כי הוא בתול ונשים לא רצו לשכב איתו.. יש על זה גם כתבות ככה שאני לא ממציאה
      לא חסרים גברים שרוצים ואו נסים נשים רק כי הם נשים והם רוצים לנקום בהם.
      תקרא על זה יש המון חומר באינטרנט ובספרים..
      יש לזה גם הסברים ביולוגיים אבל זה כבר ארוך מדי לכתוב.
        13 7
    • 2
      16/08/19 15:56 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      רשמת יפה "היה אחד".
        6 7
    • 3

      אנונימית, בת 89, אורחת

      16/08/19 16:03 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      לא נכנס לי לחשבון אז מגיבה מאנונימי..
      היה אחד- נתתי דוגמה שעלתה לי לראש, יש עוד הרבה שרצחו נשים על היותם נשים.
      וכל רצח של בן אדם, זה רצח של משפחה שלמה.. זה דבר נוראי ואי אפשר לזלזל אפילו באחד.
      ובאותו בחור תמכו אלפים של גברים ברשתות החברתיות וקראו לו מנהיג וגיבור..
      שמור שינויים בטל עריכה
        8 7
  • פלפל, בן 28, אורח

    16/08/19 19:29 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    >נתחיל מזה שאני לא מכלילה את כל הגברים

    וכמה שורות יותר מאוחר:

    >האם **בכל גבר** מסתררת לו חיה מטו רפת שיכולה להתפרץ?

    לא מטריד אותך כל הגננות שמתע ללות בהילדים?
    או כל הנ שים שמגדלות ילדים שלא מהבעל שלהן?
    או הנ שים שהתחתנו עם גבר בשביל כסף ואז מתגרשות ממנו ומקבלות ממנו משכורת חודשית לכל החיים?
    הנ שים שהעלילו על גברים עלילות-שווא על או נס?
    הנ שים שמנ צלות גברים ארוחות חינם בדייטים ואז הולכות שוכבות עם היזיז הקבוע שלהן?
    שמור שינויים בטל עריכה
      15 10
  • איש השלג, בן 36, אורח

    17/08/19 14:42 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    בטח שיהיו הרבה גברים שיפתחו שינאה כלפי נשים אם יש כל כך הרבה העדפה מתקנת לנשים היום.
    אם גבר שחיזור שלו מתפרש כהטרדה או כשאישה מתווכחת עם גבר על משהו והגבר בשלו והאישה מנצלת את החוק לטובתה ורצה להלשין עליו גם אם היא בכלל לא צודקת. ולא זו בלבד אלא שאחר כך קוראים למשטרה על כלום ושום דבר ויורדים לו לחיים וגם אם משחררים אותו כי הוא היה בסדר והאישה סתם משוגעת, אז שמו הטוב נהרס.
    החוק בד"כ לטובת האישה. החוק בד"כ עושה מהגבר מאניאק שפגע ומהאישה "מסכנה"/"קורבן"/"שה תמים".
    בדרך כלל כשיש פרשה של גבר עם אישה, אז ישר אומרים ש"הגבר פויה". "חיה רעה". בעוד שהאישה היא בדרך כלל נתפסת כקורבן. שלא לומר:"קדושה מעונה".
    לא משנה שאחר כך מגלים שהאישה היא בכלל הלא צדיקה ועשתה תחמנות וסחיטה ומניפולציות והיא... (המשך)
    שמור שינויים בטל עריכה
      7 2
      נכתבו 2 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      סליחה אבל, בן 21, אורח

      07/10/21 10:11 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      העדפה מתקנת זה לא סיבה לשנוא נשים. בן אדם ששומר נשים יכול בקלות לעבור לאלימות, זה הגיוני בעינייך? אתה כאילו מצדיק שנאה? לראות תגובות כאלה ולהשתגע. והכי מעציב שאתה מאשים את הקורבן, אם קורה משהו לאישה כי גבר אז כן היא הקורבן, או שאתה רוצה להרשים מישהי שנרצחה בזה שהיא רצחה את בעלה?מה הקטע שלך? איזה אנשים הזויים ובזויים אתם. מתבייש במדינה הזאת
      שמור שינויים בטל עריכה
        0 0
    • 2

      איש השלג_4579, בן 38, אורח

      08/10/21 03:31 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      א. כתבת לי תגובה על משהו שרשמתי לפני שנתיים! סחתיין על הדילאיי.
      ב. העדפה מתקנת, אם היא נעשית באופן עיוור, אז זה עיוות של המציאות. ולא הגיוני להגן על אישה גם אם היא חולת נפש ואם הוכח שהיא פגעה בגבר. וזה לא עניין של להצדיק שינאה לנשים.
      אבל, כשמתעלמים מזכויות של גברים ומצדיקים נשים בכל מצב,גם בלי לבדוק, כששוכחים שכל מקרה לגופו ומקבלים את זה שצריך להתייחס רק לאישה ולשמוע רק את הצד שלה ונותנים לנשים זכויות בדברים מסוימים רק על עצם היותן נשים מבלי לבדוק את העניינים, זה מקומם וגורם לשינאה.אתה מבין? יש גברים ששונאים נשים בגלל שארגונים, בתי משפט ואנשים בכלל, באים לטובת האישה רק בגלל שבאופן טבעי היא אישה ולא באמת מבררים למי מגיע מה? וגם אם האישה מתעללת בגבר ועושה לו את המוות, יבואו לקראת האישה. אז כן, מקרים כאלה, גורמים לגברים לשנוא נשים.יש גם גברים שחושבים שלא הוגן למשל שבגירושין הילדים ישארו אצל האישה. אבל זה כבר נושא בפני עצמו.
      בכל אופן מן הסתם השינאה תבוא מצד גברים אם מצדיקים את הנשים לא משנה מה ומתעלמים מהם, מקפחים אותם ולא שומעים את הצד שלהם ומראש מחליטים שהאישה "צדיקה" ולא מקשיבים להם ולא סופרים אותם.
      בדרך-כלל זה לא שגברים קמים בבוקר וסתם מחליטים לשנוא נשים.
      אם גבר ישנא אישה, יש לך סיבות.
      ואם מתייחסים לאישה וזוכרים את זכויותיה ולא סופרים את הגבר ולא רואים את הזכויות שלו, או שנותנים לאישה זכויות על חשבונו של הגבר, אז בטח שהגבר לא יהיה מרוצה ומשום כך ישנא את האישה.
      ואם למשל שני אנשים מנסים להתקבל לעבודה ויבחרו באישה ולא בגבר למרות שלשניהם יש את אותם הנתונים, אז בטח שהגבר לא יאהב את האישה.
      אז זה לא עניין שאני מצדיק שינאה.
      אני פשוט אומר שלשינאה יש סיבה. אין יש מאיין
      ג.."והכי מעציב שאתה מאשים את הקורבן, אם קורה משהו לאישה כי גבר אז כן היא הקורבן"
      עצוב שאתה כנראה בולע את כל מה שמופץ בתיקשורת בלי לחשוב כאילו זו תורה מסיני.
      החיים זה לא שחור ולבן.
      יש אומנם אלימות של גברים כלפיי נשים, אבל, יש גם מקרים הפוכים של אלימות של נשים כלפי גברים! רק שעל זה, פחות מדברים.
      אולי כי יותר מקובל לחשוב שבדרך-כלל הגברים הם החזקים יותר פיסית או האלימים יותר,או הפחות סובלניים.
      ויותר מזה:ייתכן שמקרי אלימות של נשים כלפיי גברים נפוצים לא פחות מהמקרים שבהם גברים מכים נשים, אלא ש:פשוט גברים לא מעיזים לדבר על זה!
      ולרוב מחשש שלא יאמינו להם או יצחקו עליהם!
      אגב, יש חוק שאוסר על גברים להרביץ לנשים. בעיקרון מבחינת החוק, לגברים אסור להרביץ לנשים נקודה. שגם זו בעיה אם אישה פוגעת בגבר.
      נכון שלגבר יש כוח פיסי שיכול להרוג. אבל בגלל החוק,יוצא שגבר לא יכול להגן על עצמו אם אישה תפגע בו.
      ויותר מזה:יצחקו על גבר שהוא לא גבר אלא חלשלוש אם אישה מנצחת אותו במכות.
      ברור שגם מצד שני, יכעסו על גבר אם הוא מרביץ לאישה כי זה לא כוחות.
      אז ככה או ככה, הגבר לא יוצא טוב.
      ד."אם קורה משהו לאישה כי גבר אז כן היא הקורבן"
      נכון. אבל יש גם מקרים הפוכים וחבל שאתה לא מתייחס אליהם.
      מקובל לחשוב שאישה היא תמיד הקורבן וזה מה שמעצבן.
      הרי החיים הם לא שחור ולבן.
      מה שמעצבן הוא שמוזילים את ערך חיי הגברים.
      שמור שינויים בטל עריכה
        0 0
  • א, בן 30, אורח

    16/08/19 16:39 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    שאלה פרובוקטיבית שאין לה בהכרח אחיזה במציאות.
    אינטרנט, חדשות, אתרים כמו זה, לא מראה על המצב במציאות.
    אנשים שנמצאים באינטרנט, בפורומים וצ'אטים וכדומה לא מייצגים את כל האוכלוסייה.

    אני חושב שנשים וגברים אוהבים ושונאים אלה את אלו במידה יחסית שווה, אך הדרכים בהם זה מתבטא שונות. גברים יותר ישירים ובוטים ברגשות ובמעשים שלהם, ואילו נשים עושות את זה מאחורי הגב, ומשתמשות במניפולציות, ברגש ובכלים חוקיים.
    שמור שינויים בטל עריכה
      13 9
      נכתבו 1 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      לא נכון, בת 17, אורחת

      16/08/19 18:00 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      יש גם נשים שיותר ישירות וגברים שעושים מניפולציות. זה קשור לאופי, לא למגדר.
      שמור שינויים בטל עריכה
        3 1
  • ממ, בת 22, אורחת

    17/08/19 11:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    איפה את חיה? בכל בוקר יש ידיעה בחדשות על איזה גבר אזרח רגיל ולא מזיק שנר-צח, גברים פה נדקרים כל יום למוות (לא על ידי מחבלים) ריבים על מקום חנייה שמסתיימים במוות של אחד הגברים, או סתם ריב של שיכורים שאחד מהם דוקר את השני, יש על זה ידיעה בחדשות ועוברים הלאה אבל שאשה נרצח.ת פעם ב פתאום כל התקשורת מוצפת עושים הפגנות ומחאות מטפלים בזה לעומק אבל אם זה גבר לא שום דבר .
    שמור שינויים בטל עריכה
      6 2
  • 16/08/19 15:42 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    "נתחיל מזה שאני לא מכלילה את כל הגברים"
    "האם בכל גבר מסתתרת חיה מטורפת שיכולה להתפרץ?"
    ואת גם משתמשת בכתבות בעתונים בתור ראיה לטענות שלך. אי-פעם חשבת שאולי מה שמראים בחדשות לא משקף את המציאות?
      13 10
      נכתבו 13 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      מישהי, בת 22, אורחת

      16/08/19 15:51 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      היא לא מדברת על חדשות בפייסבוק
      אלא על חדשות שיש בערוץ 12, 13 YNET ומקורות מהימנים על או נס וניצול של נשים ורצח
      למה אתה אומר שהכל מומצא.? זה אמיתי לחלוטין
      שמור שינויים בטל עריכה
        4 6
    • 2
      16/08/19 16:53 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מי אמרתי שדברתי על חדשות בפייסבוק (איפה שאפשר למצא את כל הערוצים שהעלית ד"א)? המציאות היומיומית היא קצת אחרת ממה שמראים בחדשות. נכון, יש גברים רעים, אבל:
      1). בקושי, אם בכלל, מדברים על הנשים שעושות את הדברים האלה, מה שגורם לכלם לחשוב שנשים בקושי עושות את זה, וזה ממש לא נכון.
      2). אף פעם לא מעלים סיפורים של גברים טובים ומשפחות טובות, מה שגורם לכלם לחשוב שכל המשפחות והגברים רעים (או לפחות רובם).
      שני הדברים האלה פוגעים בסטטיסטיקה.
        5 3
    • 3
      16/08/19 16:55 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      ועוד דבר ששכחתי לציין, ערוצי חדשות הם ממש לא מקור מהימן כשזה מגיע לעובדות.
        5 3
    • 4

      ממישהי, בת 22, אורחת

      16/08/19 17:41 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      נשים לא אונסות ילדים ונוער באמצע הרחוב
      לא דוקרות נשים במועדון
      נשים לא רוצחות גברים
      נשים לא מצלמות גברים בערום ומפיצים בקבוצות טלגרם
      אז למה שיפרסמו כתבות על דברים שנשים לא עושות? שימציאו?
      ברור שיש יותר כתבות על דברים רעים שגברים עושים
      כי הם עושם 99.9 מהדברים הרעים!!!
      שמור שינויים בטל עריכה
        3 6
    • 5

      לממישהי, בת 17, אורחת

      16/08/19 17:57 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      בכללי אני מסכימה איתך אבל אני רק אגיד שכן יש נשים שרצחו גברים ועשו דברים נוראיים, הן פשוט מיעוט ביחס לגברים שעשו את זה אבל זה לא אומר שזה לא קיים, את בעצם מבטלת את הדברים שנשים עשו רק כדי להוציא אותם טובות יותר, אבל זה לא נכון.
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 1
    • 6

      פלפל, בן 28, אורח

      16/08/19 18:10 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מישהי, בת 22, אורחת

      >זה אמיתי לחלוטין

      גם נשים עושות פשעים רק שעליהן את תשמעי פחות כי זה לא פוליטקלי קורקט להגיד שאישה עשתה משהו לא בסדר.
      על כרמל מעודה כולן ריחמו פה והציעו לשחרר אותה,אבל אם היה מדובר בגבר מתעלל היו מציעים לתלות אותו על עץ.

      >נשים לא אונסות ילדים ונוער באמצע הרחוב

      מאותה סיבה שאני לא מכניס מכות למייק טייסון...כי אין לי יכולת.
      ופעם בשבוע אולי יש סיפור על גננת מתעללת בפעוטות- נשים אלימות בהחלט על מי שחלש מהן.

      >נשים לא רוצחות גברים

      חחחחחח יש כבר עשרות מקרים מתועדים של נשים שדקרו ורצ חו את בעלן.
      תעשי חיפוש בגוגל.

      >נשים לא מצלמות גברים בערום ומפיצים בקבוצות טלגרם

      אותן נשים שצולמו בחרו מרצונן החופשי להיכנס למיטה עם חא רות של בני אדם.
      אלו הטיפוסים שנשים מריירות עליהם כמו כל בה מיוחמת,ויורדת על בחורים שהם חסרי ביטחון או לא נראים טוב,שככה הם צריכים להיות...
      אפילו פה באתר שהיה את הסיפור עם הבריטית בקפריסין המייעצות אמרו שהגברים פה סתם קנאים,ואלו היו ערסים חתיכים וכל הכבוד להם.

      אז מה את רוצה?! הנשים מהמ ין שלך הן אלו שמשבחות ומהללות את אותם גברים שמצלמים וצוחקים על בחורות שהם שוכבים איתן.
      שמור שינויים בטל עריכה
        6 5
    • 7

      מישהי, בת 22, אורחת

      16/08/19 18:16 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      תשמע, כשהייתי בתיכון בגיל 17 הייתה נערה שחבר שלה נפרד ממנה וכנקמה הוא פרסם תמונות שלה שהיא שלחה לו בחזיה ותחתונים
      כל השכבה דיברה על זה
      היא פרשה מבית ספר בגלל זה ואף ניסתה לפגוע בעצמה
      למה אתה מצדיק את זה שמפרסמים תמונות - כי הן שלחו. אז מה? אז מה ששלחו? זה בסדר לפרסם את זה?
      אם אישה שולחת תמונות לחבר שלה כי היא סומכת עליו
      ואז כשהם נפרדים הוא נוקם בה ומפרסם אתת זה ואפילו מוכר את התמונות בטלגרם בשביל כסף. זה בסדר כי היא בחרה לשלוח?
      ויש אין ספור כתבות כאלה כל יום.

      נכון שיש מקרים שנשים רוצחות אתה צודק.. אבל יחסית לגברים זה מזערי
      ובזה שנשים חזקות על חלשים אתה צודק לגמרי אבל לדעתי זה יותר מילולי ולא פיזי - דוגמה : בחורות מקובלות שצוחקות על ילדות שקטות כי הן חלשות יותר ותמימות יותר

      ומי מרייר על בחור ששלח תמונות ערום של חברה שלו לחבר שלה? תתן לי מישהי אחת כזאת ואני אחזור במה שאמרתי..
      וראיתי פה ים תגובות על נשים ששוכבות עם הרבה גברים שהן זולות אבל.. הגברים האלה בעצמם שוכבים איתן - אז אם אתם כלכך חושבים שאנחנו זולות ושר מוטות .. כי אנחנו נכנסות למיטה מהר וכו'. למה אתם ממשיכים לחפש נשים בטינדר? אתם כלכך שונאים אותן הרי..
      שמור שינויים בטל עריכה
        4 3
    • 8
      16/08/19 18:49 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      -כן הן כן, רק לא באמצע הרחוב.
      -כן הן כן, הן גם דוקרות גברים.
      -כן הן בהחלט כן.
      -כן הן כן, את רק לא שומעת על זה.
      -הן כן עושות את זה, זה רק כמו לפרסם שהמחבל שדקר את היהודי היה מוסלמי, זה פשוט לא פוליטיקלי קורקט לבקר את הרוע שיכול להיות לנשים, וכמו שפלפל אמר, כל שבוע יוצאת עוד כתבה על גננת שמתעללת בפעוטות חסרי ישע.
      -איפה המחקר שקבע את זה?
        3 2
    • 9
      17/08/19 21:36 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      -הסיפור שלך עצוב ואני מקווה שזה יטופל, אבל לצערי אנקדוטה לא שווה כלום כשמסתכלים על התמונה הגדולה. האם צריך להעניש אנשים כאלה? בהחלט, אף אחד לא טען שלא, אבל להתנהג כאילו כל גבר הוא אנס פוטנציאלי פוגע לא רק בנו, אלא גם בכן ובקרבנות שעברו את הסיוטים האלה, כי זה עושה טריוויאליזציה לחווייה שלהן כאשר שמים את כל הגברים בקטגוריה הזו. לצורך העניין, תפסיקו כבר לשלוח תמונות עירום. אם לגבר מגיע לראות אותך ללא בגדים, הוא יכול לעשות את זה בלי מצלמה.
      -זה ממש לא מזערי, ורוב קרבנות האלימות (במיוחד מהסוג הקטלני) הם גברים, ככה שאתן לא היחידות שסובלות.
      -את מביאה את הדוגמה הזו כאילו זה פחות רע, ועוד אחרי שהביאו לך את הדוגמה של גננות שמתעללות בפעוטות.
      -"אתם כל כך שונאים אותן הרי" אני שונא נשים? איפה אפילו רמזתי את זה? אני גם אף פעם לא טענתי שנשים שאוהבות לשכב יותר מהאדם הממוצע הן "ש/רמוטות" או כל וריאציה למלה הזו. אין שום דבר רע בזה, וזוהי זכותן המלאה.
        4 0
    • 10

      פלפל, בן 28, אורח

      16/08/19 20:44 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אני יכול לתת מלא סיפורים על גברים שנפגעו גם,אבל אז הבה מות הקבועות פה ישר יגידו עלי שאני ממו רמר שו נא נשים.
      העיקר לכן מותר לרשום הודעות נא צה על המ ין הגברי חופשי.

      אני בטוח שאותה נערה מהתיכון שלך,דח תה את הבחורים השקטים שרצו אותה וצחקה עליהם עם החברות מאחורי הגב.
      היא אהבה אך ורק את הבאד בויז עד שקיבלה כוויה מאחד מהם.

      נשים אוהבות גברים שהם ערס ים ורעים לסביבה,וברגע שהן נפגעות מהן הן כועסות על כל הגברים כולל אלו שהן לא רצו מלכתחילה.

      אפשר לראות התנהגות רעה על בחורים מסויימים מראש,אבל בחורות נדלקות מזה אז מי אשם פה? מישהו הכריח אתכן ללכת אחריהם דווקא?
      שמור שינויים בטל עריכה
        9 5
    • 11

      מישהי, בת 22, אורחת

      17/08/19 11:24 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      למה אתה כלכך בטוח? והיא וחבר שלה הייו שנתיים יחד מגיל 15- אם התחילו איתה "גברים" (בגיל הזה לא מתחילים) אז ברור שהיא תדחה אותם היא בזוגיות
      מה גם שהסביבה ידעה שיש לה חבר אז לא התחילו איתה בשכבה
      אז אפשר לומר שכל אישה שדחתה את הגברים השקטים עשתה את זה כי כל הגברים דחו אותה אז היא חיפשה לנקום- אפשר להפוך כל דבר כמו שאתה עושה
      בכל מקרה נהרסו לה החיים- ולא דווקא לא היא לא ערסית היא הייתה חברה שלי והייתה ילדה מאוד שקטה
      ממש לא הגיע לה מה שעשו לה וזה לא מגיע לאף אחת.
      ובכל מקרה נניח ואישה דוחה גבר - זאת סיבה לנקום בה בלהרוס לה את החיים?
      אני אספר לך סיפור
      התחיל איתי פעם מישהו בפייסבוק, ואני דחיתי אותו בנימוס.. מה הוא עשה?
      הוא פתח פרופיל שלי עם הפרטים באתר של סטוצים וז ו נ ות וברוב טיפשותי בפייסבוק שלי כתוב המספר טלפון שלי.. לא ידעתי אפילו
      ופשוט מאות גברים התקשרו אליי... קיללו אותי ושלחו לי תמונות סוטות בווצאפ וזה נמשך בערך שבועיים עד שזה נרגע.
      וכל זה כי לא הסכמתי לצאת איתו
      אתה חושב שבגלל זה שעשו לי את זה - אני הולכת לנקום בגברים ולעשות להם את זה חזרה? או לעשות להם דברים גרועים?

      כן מגיע להוא שעשה לי את זה רק דברים רעים והלוואי וישלם על מה שעשה ואני בכלל לא נוקמת בו והעיקר שיעזוב אותי.
      אבל זה לא סיבה לפגוע בגברים אחרים - מבין? אין צורך לנקום במישהו אחר כי מישהו פגע בך
      ואם מישהו מתחיל איתי עדיין אני אומרת בנימוס שאני לא מעוניינת ולא מרגישה צורך בלנקום במישהו בגלל מה שעשו לי.
      אבל זה מה שגברים עושים לרוב.. להם כן יש יצר נקמה
      אם אישה לא רוצה אותם- זה פוגע באגו שלהם "מה אני כלכך גברי איך יתכן שהיא לא רוצה לצאת איתי?" ואז נוקמים בכל מיני דרכים
      יש עמוד בפייסבוק שקוראים לו כל ההזויים עליי
      זה תמונות של שיחות שגבר מתחיל עם אישה- במשפטים דוחים כמו - מה קורה מה זה הציצים האלה וכו'
      אי אפשר לנבא מי יבגוד בך ומי יאנ וס - כמה בנות היו בטוחות שבן זוגם הוא אהבת חייהם ובסוף הם בגדו בו עם המזכירה?
      אז זאת אשמתם כי הן הלכו איתם? מאיפה להם לנבא שהגברים האלה יבגדו בהם או יהיו אלימים כלפיהם?

      וכשהיא אומרת שהיא לא מעוניינת הם פשוט אומרים לה- איכ מי נוגע בך, מקללים אותה ושולחים לה תמונות סוטות. יש איזה 200 תמונות של שיחות כאלה שונות שם.
      וכל זה רק כי נפגע האגו שלהם
      גברים פועלים מאגו והם לא יכולים לשמוע לא. זה ההבדל הקטן
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 2
    • 12

      מישהי, בת 22, אורחת

      17/08/19 11:24 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      למה אתה כלכך בטוח? והיא וחבר שלה הייו שנתיים יחד מגיל 15- אם התחילו איתה "גברים" (בגיל הזה לא מתחילים) אז ברור שהיא תדחה אותם היא בזוגיות
      מה גם שהסביבה ידעה שיש לה חבר אז לא התחילו איתה בשכבה

      אז אפשר לומר שכל אישה שדחתה את הגברים השקטים עשתה את זה כי כל הגברים ד חו אותה אז היא חיפשה לנקום- אפשר להפוך כל דבר כמו שאתה עושה
      בכל מקרה נהרסו לה החיים- ולא דווקא לא היא לא ערסית היא הייתה חברה שלי והייתה ילדה מאוד שקטה
      ממש לא הגיע לה מה שעשו לה וזה לא מגיע לאף אחת.
      ובכל מקרה נניח ואישה דו חה גבר - זאת סיבה לנקום בה בלה רוס לה את החיים?
      אני אספר לך סיפור
      התחיל איתי פעם מישהו בפייסבוק, ואני דח יתי אותו בנימוס.. מה הוא עשה?
      הוא פתח פרופיל שלי עם הפרטים באתר של סט וצים וז ו נ ות וברוב טיפשותי בפייסבוק שלי כתוב המספר טלפון שלי.. לא ידעתי אפילו
      ופשוט מאות גברים התקשרו אליי... קיללו אותי ושלחו לי תמונות סוטות בווצאפ וזה נמשך בערך שבועיים עד שזה נרגע.
      וכל זה כי לא הסכמתי לצאת איתו
      אתה חושב שבגלל זה שעשו לי את זה - אני הולכת לנקום בגברים ולעשות להם את זה חזרה? או לעשות להם דברים גרועים?
      כן מגיע להוא שעשה לי את זה רק דברים רעים והלוואי וישלם על מה שעשה ואני בכלל לא נוקמת בו והעיקר שיעזוב אותי.
      אבל זה לא סיבה לפגוע בגברים אחרים - מבין? אין צורך לנקום במישהו אחר כי מישהו פגע בך
      ואם מישהו מתחיל איתי עדיין אני אומרת בנימוס שאני לא מעוניינת ולא מרגישה צורך בלנקום במישהו בגלל מה שעשו לי.
      אבל זה מה שגברים עושים לרוב.. להם כן יש יצר נקמה
      אם אישה לא רוצה אותם- זה פוגע באגו שלהם "מה אני כלכך גברי איך יתכן שהיא לא רוצה לצאת איתי?" ואז נוקמים בכל מיני דרכים
      יש עמוד בפייסבוק שקוראים לו כל הה זויים עליי
      זה תמונות של שיחות שגבר מתחיל עם אישה- במשפטים דו חים כמו - מה קורה מה זה הציצים האלה וכו' בכמויות
      וכשהיא אומרת שהיא לא מעוניינת הם פשוט אומרים לה- איכ מי נוגע בך, מקללים אותה ומאחלים לה למ ו ת !! ושולחים לה תמונות סוטות. יש איזה 200 תמונות של שיחות כאלה שונות שם.
      אי אפשר לנבא מי יבגוד בך ומי יאנ וס - כמה בנות היו בטוחות שבן זוגם הוא אהבת חייהם ובסוף הם בגדו בו עם המזכירה?
      אז זאת אשמתם כי הן הלכו איתם? מאיפה להם לנבא שהגברים האלה יבגדו בהם או יהיו אלימים כלפיהם?
      וכל זה רק כי נפגע האגו שלהם
      גברים פועלים מאגו והם לא יכולים לשמוע לא. זה ההבדל הקטן
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 2
    • 13

      אוי, נו, בת 33, אורחת

      22/08/19 14:55 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      פלפל...
      נו באמת... או שאתה תמים, או שאתה תמים.


      כבר כמה פעמים קוראת אותך ועוד מלא בחורים בגילך עם הטענה הזאת שנשים אוהבות ערסים ובאד בויז...
      אני לא שופטת או מבקרת אותך על זה, דווקא במבט ראשון, הטענה נשמעת נכונה אבל אני אגיד לך למה, לדעתי, עליך לבחון במצב שנית.

      נשים ואנשים בכלל נמשכים לכריזמה ולכל מיני תכונות חיצוניות מופגנות של הבן או בת הזוג הפוטנציאליים...

      אתן לך דוגמה הפוכה של משיכת גברים כלפי נשים מסוימים (הדוגמה היא לא כדי להתסיס, אלה המחשה, ואולי, מי יודע? אולי אתה אפילו תסכים איתי).

      כאשר אני הולכת ברחוב (או כל בחורה בסגנון שלי), לא לכיווני מסתובבים הגברים להביט. אני לובשת די רגיל, הולכת בלי מייק אפ, מטיילת עם ספר, נראית די חננה ולא מראה עור מי יודע מה...
      אז אליי לא הסתכלו, איתי לא יתחילו ולא יזמינו לדייט...

      בחורים יזמינו וירצו בחורה בסגנון ברבי מפלסטיק, איפור, פן, חצאית מיני, ציצי באוויר, ציפורניים בנויות וכו' (לא כולם כמובן, אבל לרוב כן ימשכו לכאלו נשים)... עכשיו...
      מצטבר שכל הדבר הזה החיצוני לפעמים בא בחפיפה עם מנטליות של "תעשה לי, תקנה לי, ותן לי"... וכמובן אני יכולה לקפוץ ולהגיד "הנה גברברים, אתם בחרתם בהן ולא בי שאני לא אבוא לבושה בפייטים אבל אשלם חצי חצי, אחמיא לכם, אכבד אתכם, אכתוב להם, אדאג לשלומכם ולא רק אבקש לקבל!... אז בקשה, אתם אוהבות ברבי מפלסטיק, עכשיו תתמודדו!"

      קולט לאן אני חותרת? גברים נמשכו אל האישה כי היה לה איזה משהו חיצוני נחמד שבלט אצלה ואחר כך אכלו קש (שוב, לא כולן ככה, אבל לפי מה שאנו שומעים פה ושם, זה די קורה)...
      מקרה ה"ערס" די דומה. אצלו היה אופי, כריזמה, איזה משהו מגניב חיצוני שמשך את האישה ואחר כך האישה אוכלת קש ממנו (שוב, לא כולם, יש גם בחורים שנחשבים לערסים והם אחלה אנשים).

      עכשיו השאלה היא האם באמת ניתן להאשים את הגבר או את האישה על בחירותיהם? אני חושבת שלא בדיוק...
      בחור או בחורה שהם מופנמים, ביישנים וכו', כן סופגים לא מעט בזלזולם של המין השני, ואם לא זלזול, אז לפחות אי הערכה.
      אבל...
      איך מישהו שרואה אותי או אותך (אם אתה כמוני) ברחוב, יכולים לדעת על האיכויות שלנו ולהימשך אלינו הודות להן אם זה לא מופגן?

      אני לא יכולה להגיד לך "זאת אשמתך!" אחרי שבאת מדייט כושל שבו הבחורה רק ביקשה שלם, תסיע, תקנה לי (לא יודעת, סתם דוגמה)... הרי כמעט בטוח שלא הלכת לדייט עם ראש שזה מה שיקרה לך, הבחורה הייתה נראית סבבה, רצית משהו טוב בחיים שלך, קיווית שזה יקרה איתה וזה לא קרה. ומה אם בכלל אחר כך התברר שהיא הייתה מצ'וגעת על כל הראש ועוד חטפת תלונה על הטרדה מינית או משהו?
      אגיד שאתה אשם? שאיך לא ראית?
      לא... אני לא אגיד את זה.
      היא לא בסדר, נקודה.
      הפוך גם גברים.

      אישה בוחרת במישהו, מקווה למצוא אהבה, מקווה מלא דברים טובים ומתאכזבת קשות. ואם לא די בכך, הוא מפרסם כל מיני עליה... היא אשמה? סביר להניח שלא, שהבחור היה לא בסדר, נקודה.

      ואז... עוד משהו מאוד מאוד חשוב.
      כשאנחנו רק מתחילים להכיר גבר/אישה, הם עסוקים בלתת לנו רושם טוב, אז יתנהגו כמו מלאכים ומלאכיות, סופר צ'ארמינג... רק אחר כך שולפים ציפורניים ומראים כביסה מלוכלכת.
      לכן אני לא הייתי ממהרת להאשים גבר או אישה שהלך להם לא טוב, כמו שלא הייתי ממהרת להגיד שבחורים שטחיים כי בוחרים רק לפי מראה פיזי או לומר שבנות טיפשות כי מעדיפות בחור כריזמטי.

      עכשיו למה באמת לא להיות סבלני ולחכות לגלות את האיכויות של הבחורה החננה או של הבחורציק הביישן (או של כל אדם אחר שנדחה כי אין לו את הקטע החיצוני המופגן)?
      אני סבורה שזה בגלל שאין הבטחה -מנקודת ראות של הצד השני. אין למה לצפות בדיוק אז קשה להתלהב.

      נניח שאתה... פרטנר טוב שתמיד חש דחף לעזור למי שזקוק לו ולי גברים כאלו מאוד עושים לי את זה אבל אין לי שמץ שאתה כזה, אז לא ארצה לצאת אתך כי מלכתחילה אחשוב שאין לנו דבר משותף...
      ואם כן אצא, אני אהיה כל הזמן עם רגל אחת על הדלת, לברוח, כי אין דבר שמאותת לי שאתה ואני מתאימים.

      תחשוב על דוגמה הפוכה. תדמיין משהו שאתה אוהב אצל אישה, ואולי יש לה את זה אבל אתה לא יכול לגלות את זה עד הדייט העשירי... היית מגיע עם הבחורה עד הרגע הזה? היית משקיע מזמנך ומן האנרגיות שלך על מישהי שאין לך שמץ האם היא מוצאת חן בעיניך או לא?
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 1
  • סטודנט, בן 30, אורח

    16/08/19 17:06 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    לא יודע אם אני שונא נשים אבל יש נשים (כמו גברים) שיכולות להוציא אותך מדעתך כמו אח שלי הקטן. מקללות, מטנפות, מזלזלות, לא מעריכות כלום, העיקר הן, ושום דבר מעבר לזה.

    לגבי שאר המקרים, תמיד יש סיבה כלשהי כמו הגבר לא מוערך, הגבר חושק במישהי אחרת, לחץ, חרדות, פחד, כבוד המשפחה, ילדות, וכו׳.

    לא כולם חזקים מספיק להתמודד עם נשים בין אם זה פיזי או נפשי, לא כולם אמורים לסבול התנהגות כמו מעל, ובטח ובטח כשגורמים לסיטואציה של סיר לחץ (נגיד ילדים ברקע, או רכוש) אז הוא בסוף מתפוצץ.
    שמור שינויים בטל עריכה
      9 7
  • פלפל, בן 28, אורח

    17/08/19 23:01 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    >נתחיל מזה שאני לא מכלילה את כל הגברים

    וכמה שורות יותר מאוחר:

    >האם **בכל גבר** מסתררת לו חי ה מטו רפת שיכולה להתפרץ?

    לא מטריד אותך כל הגננות שמתע ללות בהילדים?

    או כל הנשים שמגדלות ילדים שלא מהבעל שלהן?

    או הנשים שהתחתנו עם גבר בשביל כסף ואז מתג רשות ממנו ומקבלות ממנו משכורת חודשית לכל החיים?

    הנשים שהעלילו על גברים עלילות-שווא על או נס?

    הנשים שמנ צלות גברים ארוחות חינם בדייטים ואז הולכות שוכבות עם היזיז הקבוע שלהן?

    רוב הגברים אוהבים נשים ללא תנאים ואפילו מוותרים על הכבוד שלהם למענן ומתחנפים למענן ועושים להם טובות מיוחדות שבחיים לא יעשו למען גבר.
    שמור שינויים בטל עריכה
      4 2
  • ממ, בת 22, אורחת

    17/08/19 02:11 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    איפה את חיה? בכל בוקר יש ידיעה בחדשות על איזה גבר אזרח רגיל ולא מזיק שנר-צח, גברים פה נד.קרים כל יום למו.ות (לא על ידי מחבלים) ריבים על מקום חנייה שמסתיימים ברצ.ח של אחד הגברים, או סתם ריב של שיכורים שאחד מהם דוקר את השני, יש על זה ידיעה בחדשות ועוברים הלאה אבל שאשה נרצח.ת פעם ב פתאום כל התקשורת מוצפת עושים הפגנות ומחאות מטפלים בזה לעומק אבל אם זה גבר לא שום דבר .
    שמור שינויים בטל עריכה
      5 3
  • FOR REAL, בן 33, אורח

    18/08/19 00:39 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    "כל יום מתפרסמת כתבה בחדשות על איזה גבר שרצח את אשתו או אקס מטורף"

    לא.. ממש לא מתפרסם כל יום דבר כזה
    זה די ברור שזה פוסט של שנאה לגברים נטו
    עוד פוסט שנועד לגרור שנאה לגברים ולהציג נשים כקורבן
    ואני די בטוח שכותבת הפוסט פשוט חסרת הצלחה עם המין הגברי ומוציא מירמור ותיסכול ופשוט שונאת גברים
    שמור שינויים בטל עריכה
      4 2
  • פלפל, בן 28, אורח

    17/08/19 23:01 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    >נתחיל מזה שאני לא מכלילה את כל הגברים

    וכמה שורות יותר מאוחר:

    >האם **בכל גבר** מסתררת לו חיה מטורפת שיכולה להתפרץ?

    לא מטריד אותך כל הגננות שמתעללות בהילדים?
    או כל הנשים שמגדלות ילדים שלא מהבעל שלהן?
    או הנשים שהתחתנו עם גבר בשביל כסף ואז מתגרשות ממנו ומקבלות ממנו משכורת חודשית לכל החיים?
    הנשים שהעלילו על גברים עלילות-שווא על או נס?
    הנשים שמנצלות גברים ארוחות חינם בדייטים ואז הולכות שוכבות עם היזיז הקבוע שלהן?

    רוב הגברים אוהבים נשים ללא תנאים ואפילו מוותרים על הכבוד שלהם למענן ומתחנפים למענן ועושים להם טובות מיוחדות שבחיים לא יעשו למען גבר.
    שמור שינויים בטל עריכה
      2 1
  • 17/08/19 20:46 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    קודם כל, אני לא מצדיק שום פגיעה, לא פיזית ולא מילולית בנשים. ואני אישית מאוד אוהב נשים. אבל אני רואה את המציאות גם.

    הרבה פעמים זה נובע מהכאב.

    אין הרבה גברים בעולם שקמים בבוקר ואומרים "היום מתחשק לי להחטיף מכות לאשתי".

    זה לרוב מגיע אחרי סבל ארוך והתעללות מצד האישה. אבל כמובן שנוח להתעלם מזה.

    כל אלה ש"שונאים נשים". הם לא נולדו כך, פשוט הם סבלו מיחס רע מצד נשים.
      12 12
      נכתבו 5 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      מישהי, בת 22, אורחת

      16/08/19 18:48 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אין שום הצדקה להרביץ לאישה
      אם למישהו לא נוח עם אשתו. שיתן גט וילך
      שלא יהיה במקום שהוא "סובל" בו. שום דבר לא בכוח
      אל תצדיק אלימות כלפי נשים בזה שנשים גורמות לסבל לגבר-
      והאלימות היא גם מינית כלפי נשים ורק כלפי נשים וילדים קטנים וזה בא מהגברים- זה גם מוצדק?
      וגברים מלכתחילה מסתכלים על אישה כיצור נחות .. הרבה פה באתר גם חושבים שתפקידן לשרת ולספק. שנים נשים נלחמו על להיות שוות לגברים
      ובסוף פה כולם מנסים להוריד אותן.
      שמור שינויים בטל עריכה
        10 5
    • 2

      בובי, בת 38, אורחת

      17/08/19 15:43 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      ריגשת אייס. נראה לי שזה המצב לגבי כעסן של נשים כלפי גברים...
      תסכול, כאב, ייאוש...
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 3
    • 3

      פלפל, בן 28, אורח

      17/08/19 16:58 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מישהי בת 22 פשוט סובלת מרגשי נחיתות חריפים וכנראה יש לה סיבות טובות למה.

      תטפלי במצב שלך במקום להאשים גברים.
      שמור שינויים בטל עריכה
        2 3
    • 4
      17/08/19 20:46 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מישהי

      "אין שום הצדקה להרביץ לאישה.

      ליטרלי שורה ראשונה שלי:

      "קודם כל, אני לא מצדיק שום פגיעה, לא פיזית ולא מילולית בנשים. "
        1 2
    • 5

      מישהי, בת 22, אורחת

      18/08/19 16:33 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      ואחר כך אתה רושם
      שמי שעושה את זה יש לו סיבה מספיק טובה לעשות את זה
      ואתה כלכך מכליל..
      יש גברים שסתם מרביצים לבחורות, כאלה שתוקפים ברחוב וכו
      לא כולם עברו סבל על ידי האישה
      ואתה מצדיק להרביץ לאישה בזה שהאישה "גרמה לסבל ארוך"
      מגן על אותם גברים שמרביצים לאישה שלהם ואומר שזה בגלל מה שהם עברו עם האישה
      במקום לומר להתגרש..
      אתה מבין שאתה מגן על גברים אלימים?
      ופלפל היחיד שיש לו רגשי נחיתות על נשים זה אתה, שחושב שהן אחראיות לכל הרוע בעולם
      שמור שינויים בטל עריכה
        3 0
  • 17/08/19 22:07 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    כל הגברים חיות. וגם כל הנשים.
    כשהם מפסיקים להזתלט על עצמם וזה יוצא החוצה.
    גם גברים וגם נשים מרביצים. לשתי הצדדים.
    יש גם אלימות כלפי ילדים. וכלפי הורים.
    בקיצור מי שלא שולט בעצמו מסוגל גם להרביץ לעצמו או לדפוק את הראש בקיר.
    תוסיפי לזה אגו וגאווה עצמית. של מישהו שלא מסוגל לסבול שלא עושים רק מה שהוא רוצה. ושהוא לא וותרן ולא ענוותן. ויש פה חיה רצינית שצריכה אשפוז. או לזרוק אותה לג'ונגל
      2 3
  • אור, בן 27, אורח

    16/08/19 17:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    ראית איך הומואים מתייחסים אחד לשני? מה שאת עוברת זה עוד כלום לעומת מה שהולך שם, לכן לפחות גברים סטרייטים עונים, מתייחסים בכבוד בהתחלה,
    שמה, בכלל לא בטוח שהם בכלל יענו לך בצורה שמזכירה בן אדם
    וזוגיות זו סיסמה בדיחתית שאין לה שום קשר למציאות
    שמור שינויים בטל עריכה
      5 9
      נכתבו 1 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      אור, בן 26, אורח

      16/08/19 17:26 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      וכן את צודקת, לא ברור בדיוק למה, אבל גברים הם בעלי אופי רקוב שרק מחכה להתפרץ בזמן הנכון, שימי לב שככל שהם חתיכים, או בעלי כוח- כל ההתנהגות הבזויה שלהם יוצאת, ושהם זקוקים לך וחלשים- הם נעשים נחמדים יותר.
      פשוט טעות איומה של הטבע, או שמא, אבולוציה תקועה אי שם.
      רוב הטרוריסטים ככולם הם גברים
      שמור שינויים בטל עריכה
        3 3
  • 16/08/19 18:05 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    התקשורת מסתירה המון פעמים את הלאום של הגבר האלים.. רוב הפעמים אלו בני מיעוטים שהקושי בהסתגלות בארץ ולאור ההצלחה של האישה לעומתו גורם לו לפעול באלימות. (האישה מוצאת מהר יותר עבודה ולגבר קשה יותר להתסגל למצב החדש) לרוב אלו אנשים שמגיעים ממדינות פטריאכליות (בהם הגבר הוא השולט) אל מדינות מודרניות המעצימות את מעמד האישה.
      8 14
      נכתבו 2 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      אלעד, בן 25, אורח

      17/08/19 17:15 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      פרימיטיבית גזענית .
      שמור שינויים בטל עריכה
        3 5
    • 2
      17/08/19 19:16 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      זאת עובדה..אני באה מהתחום.
      אתה יכול לצעוק גזענית עד מחר.
        4 0

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות

טוען...