בדרך כלל אני כותבת תשובות מקיפות, אבל פה מצאתי לנכון לכתוב לך 2 מילים והן:
"שב בשקט".
כרגע, ממש, לא לעשות שום דבר שקשור לקשר זוגי איתה. היא במצב של בריחה ממך, וסינון. היא פנויה, אבל לא ריגשית...
התכונה הכי סקסית בעיניי היא - "לא ללחוץ"! אז אל תהיה בלחץ, אל תשדר לחץ, תן לה המון ספייס, אבל המון. תתנהג כ-ר-ג-יל ועזוב אותה כרגע לנפשה.
בחרתי להציג את המייל לשואל השאלה
בטוח שאתה שואל השאלה? אם כן, התחבר למערכת ניהול השאלה
10 2
נכתבו 5 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
1
דני, בן 18, אורח
18/04/14 16:03 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אני מבין אותך אבל זה פשוט לא אני... קשה לי, ממש קשה לי לשבת ולא לעשות... לא להיות בלחץ? לא יכול, לא מסוגל.... לא "לחפור" ולתת לה ספייס? קשה לי מאוד אבל אשתדל.... מה דעתך על להזמין אותה לצאת עם חברים?
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
2
חומד, אתה מפתח אליה אובססיה. האובססיה מגיעה בדרך כלל כשדוחים אותנו. זוהי לא אהבה - זוהי נטו אובססיה. ככל שתיזום, שתפעל, שתלחץ, שתחפור - כך תרגיש דחוי יותר ויותר, ומעבר לכך תעשה צחוק מעצמך, בעינייך ובעינייה!
אנחנו חייבים לדעת לכבד - גם את החופש של השני....
כלל ברזל: הדלק שלך - זה האנטי שלה...
אני לא חושבת שזו אהבה, אבל אם אתה באמת אוהב אותה כמו שאתה חושב - תן לה את הספייס לו היא זקוקה.
ו... לא! אל תזמין אותה לצאת גם לא עם חברים. לא כרגע. היא לא שם.
מצד שני, אם לא תנסה, איך תדע שצדקתי?!
3 0
3
דני (שואל השאלה)
18/04/14 16:52 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אני כן בטוח שאני אוהב אותה... ממבט ראשון הרגשתי ככה... אני בטוח שזה ככה ולא סתם אובססיה חולפת. אני מכיר את ההרגשה הזאת ויודע שזה זה...
אני אתן לה ספייס. אבל אני לא אוותר... אני לא מוותר.
ומה דעתך על להגיד לה איך אני מרגיש? לשאול אותה מה היא מרגישה?
אומנם יהיה מוזר בעבודה, אבל אני מוכן לקחת את הסיכון הזה.
מעדיף להסתכל על זה אחרת - לא- אם לא אנסה, איך אדע שאת צודקת, אלא- אם לא אנסה, איך אדע שאת לא צודקת..
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
4
מזמינה אותך "להרים" את הכפפה, ולנסות לפנות אליה שוב ושוב, ושוב. הלוואי ואני טועה. אבל ממרומי שנות נסיוני, אין מצב שאני טועה. ובנימה אופטימית, כל שנותר לי הוא לאחל לך המון הצלחה, ומכל הלב.
אם תוכל - עדכן אותי.
2 1
5
דני (שואל השאלה)
18/04/14 17:09 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אומנם אני רק בן 18, אבל ממרומי שנות נסיוני, זכיתי לגלות שאין מצב ש"אין מצב שמישהו טועה" (או לא טועה..). כלומר, גם אם בטוחים ב 100%, יכול להיות שזה לא נכון
בזה.. אני בטוח ב 100% - אז אולי בזה אני בעצם טועה? אולי כן, אולי לא.. אולי.
תודה רבה לך :)
שמור שינויים בטל עריכה
1 1
מוריד הילוך לתקופה של שבועיים ומנסה שוב.
בשבועיים האלה אתה לא מתנהגת בצורה "נידית", לא חופר, לא מזכיר שוב את המילה דייט או שואל על הקטע שהיא עשתה.
מה שאתה כן עושה זה מתנהג כרגיל,אבל לא מפחד לעקוץ אותה בקטנה ולהיות "טיזר" (לא להגזים כן?), לא מפחד ליצור מגע (לדוגמא: נשיקה על הלחי שאתם נפגשים, אבל כמובן שאנחנו לעולם לא כופים מגע על בחורה!) ובאופן כללי מתייחס לכל הדינמיקה ביניכם בצורה מאוד קלילה.
בחורות לא אוהבות גברים נואשים.
אחרי שבועיים אתה מנסה שוב.
אבל בגלל שראינו שהבחורה נלחצת מהמילה הזאת "דייט" אולי כדי לעשות את זה בצורה יותר עקיפה כמו לדוגמה: "אני קופץ לאכול בפיצה החדשה שפתחו במקום כך וכך, את בעניין להצטרף?"
הרעיון המרכזי הוא ספונטניות.
אני... (המשך)
מוריד הילוך לתקופה של שבועיים ומנסה שוב.
בשבועיים האלה אתה לא מתנהגת בצורה "נידית", לא חופר, לא מזכיר שוב את המילה דייט או שואל על הקטע שהיא עשתה.
מה שאתה כן עושה זה מתנהג כרגיל,אבל לא מפחד לעקוץ אותה בקטנה ולהיות "טיזר" (לא להגזים כן?), לא מפחד ליצור מגע (לדוגמא: נשיקה על הלחי שאתם נפגשים, אבל כמובן שאנחנו לעולם לא כופים מגע על בחורה!) ובאופן כללי מתייחס לכל הדינמיקה ביניכם בצורה מאוד קלילה.
בחורות לא אוהבות גברים נואשים.
אחרי שבועיים אתה מנסה שוב.
אבל בגלל שראינו שהבחורה נלחצת מהמילה הזאת "דייט" אולי כדי לעשות את זה בצורה יותר עקיפה כמו לדוגמה: "אני קופץ לאכול בפיצה החדשה שפתחו במקום כך וכך, את בעניין להצטרף?"
הרעיון המרכזי הוא ספונטניות.
אני באמת מקווה שעזרתי אפילו מעט.
בכל מקרה אני משאיר לך את המייל שלי.
בחרתי להציג את המייל לשואל השאלה
בטוח שאתה שואל השאלה? אם כן, התחבר למערכת ניהול השאלה
7 1
נכתבו 2 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
1
דני (שואל השאלה)
18/04/14 16:54 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק תודה רבה לך.. בהחלט עזרת :)
יכול להסביר לי יותר למה הכוונה שלך בלהיות טיזר? מה זאת אומרת, איך להתנהג בצורה כזאת?
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
2
אני אשמח לנסות להסביר לך,
שלח לי הודעה למייל.
1 0
כלל ראשון- אובססיבייה לבחורה פשוט מאוד. העברת לה את השליטה ונתת לה כוח במקום שאתה תשלוט ותשאיר את הכוח אצלך ופשוט תוביל.
מה כן לעשות? - פשוט מאוד, הצעת לה לצאת? זהו,חכה תן לה לענות,תן לה לעבד את המידע בראש תן לה ספייס. ככל שאתה יותר אובססיבי ככה אתה יותר מרחיק אותה.
2)שימוש מושכל במילים נכונות - "דייט" לא הייתי ממליץ לך להשתמש במילה הזו אלא להשתמש במילים שהמשמעות שלהן היא "יציאה" או "לצאת" כי יש לזה משמעות קלילה יותר ולא מחייבת.
לדוגמא " גברת פלפלת ביום שני אני הולך לאכול סושי בא לך להצטרף?" יש לזה השפעה הרבה יותר אדירה וסיכויים הרבה יותר גבוהים מאשר להגיד לה "בואי לדייט"
לא ענתה? אל תתרגש,המשיך לשמור את הכוח אצלך,וזה אומר להפסיק לרדוף,להפסיק לחפש,אם היא לא ענתה ,כנראה שהיא... (המשך)
כלל ראשון- אובססיבייה לבחורה פשוט מאוד. העברת לה את השליטה ונתת לה כוח במקום שאתה תשלוט ותשאיר את הכוח אצלך ופשוט תוביל.
מה כן לעשות? - פשוט מאוד, הצעת לה לצאת? זהו,חכה תן לה לענות,תן לה לעבד את המידע בראש תן לה ספייס. ככל שאתה יותר אובססיבי ככה אתה יותר מרחיק אותה.
2)שימוש מושכל במילים נכונות - "דייט" לא הייתי ממליץ לך להשתמש במילה הזו אלא להשתמש במילים שהמשמעות שלהן היא "יציאה" או "לצאת" כי יש לזה משמעות קלילה יותר ולא מחייבת.
לדוגמא " גברת פלפלת ביום שני אני הולך לאכול סושי בא לך להצטרף?" יש לזה השפעה הרבה יותר אדירה וסיכויים הרבה יותר גבוהים מאשר להגיד לה "בואי לדייט"
לא ענתה? אל תתרגש,המשיך לשמור את הכוח אצלך,וזה אומר להפסיק לרדוף,להפסיק לחפש,אם היא לא ענתה ,כנראה שהיא שלא מעוניינת. לא אומר לך להתנתק אבל אתה יכול לחזור לדבר איתה,תדבר בפלפליות ,הומות שנינות ,עקיצות,ואז תנסה להציע לה אחרי שבוע וחצי שוב פעם לצאת, אם היא סירבה או לא ענתה בפעם השנייה,אז תתקדם הלאה.
כלל שני - לא לדבר עם ידידות ובטח שלא ידידות שידברו איתה אחרי זה,
זה פתאטי לא אמין,ומוריד את הערך שלך גם בעניי הידידה וגם בעניי זאתי שאתה רוצה. למה זה מוריד? מכיוון שאין לך ביצים כיוון ואומץ להתנהל לבד במערכה הפשוטה הזו.
ערך זה משחק מפתח- ככל שאתה יוצר לעצמך ערך גבוה יותר הסיכוי שמישהי תענה לחיזורייך גדולה יותר-משום שערך נתפש כמשהו חיובי אטרקטיבי מושך וסקסי עבור נשים.
מה כן לעשות? - לשמור את הקלפים אצלך,להיות מיסתורי,לא צפוי,אדיש,הדברים האלו יוצרים עבורה סקרנות,היא מבינה שאתה מעוניין אבל שאתה לא סמרטוט וזה הבדל עצום!
זה סבבה מאוד להראות התעניינות אבל יש דרך ויש מידתיות,המידתיות היא שיוצרת את הקסם. מכיוון שהיא יודעת שאתה מעוניין אבל אתה גם מיסתורי,שאתה מעוניין אבל רוצה להכיר אותה קודם,שאתה מעוניין אבל אתה רוצה לבדוק אם היא בכלל מתאימה לך,ברגע שאתה מעביר את המסר היא מבינה שיש פה גבר עם עמוד שדרה חזק וחכם שמבין עניין שלא נופל שדוד לרגלייה רק משום שעכשיו בא לו אותה יש פה גבר רציני!
כלל שלישי- תכונות- ביטחון,כריזמה,שנינות,הומור,מנהיגות,
לא רוצה לעלה אותך יותר מידי אבל גם אם אין לך את התכונות האלו זה לא סוף העולם אלא רק ערך מוסף, עם הערך המוסף הזה לא נולדים כמו שרבים טועים לחשוב,אלא מפתחים, על ידי ניטרול פחדים,התמדה,העזה,לדעת להיכשל ולטעות.
בחרתי להציג את המייל לשואל השאלה
בטוח שאתה שואל השאלה? אם כן, התחבר למערכת ניהול השאלה
4 1
נכתבו 6 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
1
דני (שואל השאלה)
18/04/14 18:45 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אבל כבר עשיתי את הדברים האלה... כבר דפקתי את עצמי לכאורה
הצעתי לה לצאת לדייט
ממש התלהבתי מזה
חפרתי לה
ידידה שלי דיברה איתה
כבר קרה... מטעויות לומדים אה? אבל מה עכשיו? איך אפשר לסדר את זה?
לחכות? ליזום שיחות ולדבר כרגיל? לא לדבר בכלל אלא אם כן היא יוזמת? להציע עוד שבוע-שבועיים לצאת עוד פעם (אבל לא להגיד דייט)?
להגיד לה מה אני מרגיש זאת בכלל לא אופציה? (או גם לשאול אותה מה היא מרגישה)
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
2
שירי, בת 22, אורחת
18/04/14 20:47 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק לדני היקר, היא לא רוצה. אל תטחן את זה.
תקשיב אני הייתי בדיוק במצב שלך עם בחור. גם אני חפרתי . טעיתי אבל למדתי המון.
חשוב לי שתלמד ממני ואל תשקע בזה עוד יותר , אל תנסה לחפש הגיון, פרשנות ולמה .
אי אפשר לסדר את זה.
אתה עשית הרבה וזהו. היא לא מעונינת ואין לך הרבה מה לעשות כרגע.
נסה להמשיך הלאה אל תחשוב עליה .
אני אומרת לך את כל זה מניסיון אישי וכואב.
אין מה לעשות חוץ מלהבין ולהמשיך בחיים.
ותזכור את הדבר הכי חשוב: היא הפסידה בחור טוב!
היה לה את האופציה להכיר אותך והיא הפסידה.
רק היא! הפסידה פה.
שמור שינויים בטל עריכה
2 0
3
דני (שואל השאלה)
18/04/14 22:29 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק תודה רבה לך, אני מאוד מעריך את זה
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
4
דני (שואל השאלה)
18/04/14 22:31 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק אבל למרות זאת... בשביל לא להפסיד את הסיכוי הקטן הזה... אשאל אותה בעוד שבוע / שבועיים כדי לקבל תשובה סופית... אם היא כן רוצה וכן יש סיכוי? לא שווה לנסות?
אם היא תגיד לא... אז לא :) בזה זה יגמר...
תודה רבה, שוב
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
5
שירי, בת 22, אורחת
19/04/14 00:22 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק דני,
הייתי בול במצב שלך, תקשיב טוב (שוב אני אומרת לך:)
התשובה הסופית היא שהבחורה לא מעוניינת.
נקודה.
אני גם חשבתי שאם אני אנסה לדבר עם הבחור שוב זה ישנה משהו ויעזור ובתכלס מה שקרה הוא סינן אותי ורק נפגעתי יותר והתקשרתי אליו וטוב לא יצא מזה והגעתי לתחתית . נפשית הייתי מרוסקת.
בגלל זה אני אומרת לך אל תעשה את הטעות שאני עשיתי.
עזוב אותה לנפשה. היא לא ראויה לך.
אתה כולך טוב.
אתה רוצה להעניק ולתת ולחוות קשר זוגי מוצלח אבל היא לא בשבילך.
אתה צריך להגיד תודה על כך ובשום אופן לא ליצור איתה קשר.
שמור שינויים בטל עריכה
0 0
6
דני (שואל השאלה)
19/04/14 02:56 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק תודה רבה לך... באמת באמת תודה רבה
אבל למרות זאת אני חושב, כרגע לפחות, שאני מעדיף לחכות שבוע-שבועיים ואז להגיד לה מה אני מרגיש ולשאול אותה מה היא מרגישה...
אני מתאר לעצמי, בגלל שהיית במצב הזה, שאת תביני אותי - אם פשוט אוותר ואשמע לעצתך, תמיד אהיה עם הספק שאולי יכל היה להיות שונה... :) שאולי את טועה וזה לא המקרה, אולי היא כן בקטע שלי אבל זה לא מתאים כרגע...
ואם יש משהו שאני שונא.. זה ספק, ולכן, שוב, כרגע לפחות, אני חושב שאני מעדיף לפעול ככה בשביל לקבל תשובה. כן כן, לא לא. זה כל מה שאני ארצה לשמוע
שמור שינויים בטל עריכה
0 0