שלום לקהילה,
אני פסיכולוג קליני ואני לא יודע אם זה נכון איך שאני מתנהג או שאולי אני פשוט לא קולט איך הדברים עובדים עכשיו.
לפעמים מטופלים מתקשרים אליי ולא משאירים הודעה (אחרי 20 שניות השיחה מועברת למזכירה שאפשר להשאיר אצלה הודעה, ולא משאירים אצלה) וכאילו אני פשוט רואה "שיחה שלא נענתה".
בפגישה הראשונה אני מסביר בצורה ברורה שאם רוצים להשיג אותי צריך להשאיר הודעה או לשלוח דואר אלקטרוני ושאני לא חוזר לשיחות שלא השאירו הודעה.
זה נראה לי קצת לא מכבד שבלילה בסוף העבודה אחזור לכל השיחות שלא נענו.
אבל אולי אני טועה? אולי זה ככה מקובל שחוזרים לשיחות שלא נענו.
אשמח מאד אם תוכלו לעזור לי.
תודה רבה.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות