יש לי ילד מקסים שלומד בכיתת ליקויי למידה ( חינוך מיוחד בבית ספר רגיל). הוא מתפתח בקצב משלו. יש לו קשיי למידה רבים, הפרעת קשב וריכוז וכו'.
הוא לומד בכיתה ו' כרגע. בחשבון הוא עובר חומר של כיתה ד' בערך. קשה לו לזכור דברים בעל פה. ועדיין לא למד את טבלת הכפל.
בני קלט פחות או יותר את העיקרון של כפל. וכשיש כפל פשוט של מספרים חד ספרתים, הוא יודע לחבר בראש ומגיע לתוצאה נכונה אחרי כמה דקות של חשיבה. הבעיה התחילה עכשיו שהם עוברים כפל מספרים דו ספרתים.
אני לא יודעת אם אני צריכה לשבת איתו על החומר יום ולילה ולהתעקש שבכל זאת יל מד בעל פה את טבלת הכפל. או לוותר?
עוד שנה הוא מגיעה לחטיבה וכולם ישתמשו במחשבונים. אני מבינה שזה שלב הכרחי בלמידה. אבל באמת עד כמה זה נחוץ לילד כזה?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות