שלום ותודה לכל העונים
עוד כמה ימים שנת הלימודים מתחילה והנהלת בית הספר עדיין לא מצאה מורה למחשבים לשכבת יא (אחרי שהראו לקודם והלא מוצלח במיוחד את הדרך החוצה). אני עולה ליב וסיימתי את מגמת מחשבים עם ציון 100 בבגרות, סיימתי אנגלית ומתמטיקה 5 יחידות השנה (למדתי לבד כדי לסיים מהר יותר ולפנות זמן ליב) ככה שנראה שיש לי זמן פנוי.
המחנכת שלי, שהיא גם מנהלת בית הספר, לא מצליחה למצוא מורה למחשבים לא לפרויקט הגמר של יב ולא לשכבות הנמוכות יותר שצריכות לגשת לבגרות. היום, ממש 3 ימים לפני תחילת שנת הלימודים היא הציעה *לי*, תלמיד שרק סיים בגרות,להיות מורה למחשבים שבסופו של דבר יגיש כיתה שלמה לבגרות עוד השנה. אפילו שזה "עד שיימצא מורה קבוע" (ולא ימצאו שום מורה למחשבים באמצע השנה), זאת אחריות מאוד גדולה ואתגר רציני מה גם שאין לי שום תעודת הוראה והידע שלי הוא ברמת להצליח את הבגרות ולא מעבר.
חוץ מזה, אני מועמד לנבחרת הלאומית לאולימפיאדה בפיזיקה וההכנה מאוד אינטנסיבית ברמה יומיומית, אני לא יודע אם אוכל לעמוד בגם להכין מערכי שיעור, הכנה ובדיקה של מבחנים, יחס אישי לכל תלמיד ותוך כדי שילוב של חיי חברה ספורט והכנה לאולימפיאדה בפיזיקה. האתגר יכול להיות מעניין ויפתח אותי, אבל אפילו ששנה הבאה יהיה לי רק תנך ואזרחות בבית הספר אני לא יודע אם אוכל לעמוד במשימה הזאת.
אציין שבמחויבות האישית עשיתי שיעורים קבוצתיים/פרטיים במתמטיקה ופיזיקה אז אני לא חדש לגמרי להוראה אבל עדיין זה שונה בהרבה
אשמח אם בנוסף לסקר תכתבו גם בתגובות קצת בעד/נגד או מה הייתם עושים במקומי
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות