חברים ואנשים חברים ואנשים
 
שאלה 216006
אילוסטרציה אילוסטרציה
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  1092 אנשים צפו, 3 כתבו עצות, ו-132 דרגו את העצות.

החתולה שלי מסרבת לאכול אוכל טבעוני. לשחרר אותה לרחוב?

טבעונית בת 22 | כתבה את השאלה ב-10/05/18 בשעה 21:45

יש לי שתי חתולות. לאחרונה החלפתי להן את התזונה לטבעונית. אחרי כמה ימים שמתי לב שאחת מהן קצת יותר רזה ויותר שקטה. לקחתי אותה לוטרינר שאמר שיש לה צהבת. שאלתי אותו אם יתכן שזה קשור לתזונה, והוא אמר שהוא לא יכול לדעת בוודאות. בהמלצתו היא אושפזה משך כשבוע בבית החולים הוטרינרי בבית דגן (10 וחצי אלף ש"ח, מה שהפך אותי לעניה מרודה, בקושי יש לי כרגע כסף לאוכל בשביל עצמי). עכשיו היא שוב בבית, אוכלת אוכל שמכיל חתיכות של בעלות-חיים מעונות. מדי פעם אני מנסה להחליף לה לאוכל טבעוני, ניסיתי של AMI ושל Benevo והיא לא נוגעת. בקיצור אני לא יודעת מה לעשות. האם להמשיך לקנות אוכל שעשוי מהתעללות חסרת רחמים בחיות מקסימות, או לשחרר אותה לרחוב. האם זה הגון שחתולה אחת, חמודה ככל שתהיה, תתקיים על חשבון עינויים סדיסטיים והמתה של מאות בעלות חיים ? יש חתולים בחצר האחורית של הבניין הסמוך, ונראה שהם במצב די טוב. כבר שנים אני מבחינה באותם חתולים, והם לא רזים במיוחד או נראים חולים. מצד שני פעם היא ברחה או נפלה לשם, וקיבלתי את הרושם שהיא מאד מפחדת מחתולים אחרים. אולי יש אופציה שלישית, שיטה שטרם ניסיתי כדי להרגיל אותה לאוכל ללא סבל. אבל אני מפחדת לשחק עם זה יותר מדי שלא תחטוף עוד איזו מחלה.
תודה מראש למייעצות.

 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (39) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • טבעונית, בת 17, אורחת

    11/05/18 11:29 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    רב החתולים לא יכולים להסתדר בלי בשר וגם אלו שכן צריכים ליווי של וטרינר.
    אל תחליפי להצית האוכל ישר, בהתחלה פשוט תשימי עם הבשר קצת אוכל טבעוני, ולאט לאט בכל פעם יותר אוכל טבעוני לפחות בשר עד שהיא פחות תשים לב ואז תתרגל.
    אם את רוצה אני יכולה לעזור לך ממש בנוגע לזה, לתת לך עצות איך לטפל בה ולנסות להאכיל אותן באוכל נטול סבל. מצרפת את הא*מייל שלי אם את רוצה תיצרי איתי קשר.
    ובשום אופן אל תזרקי אותה לרחוב! זה לא מגיע לה.
    שמור שינויים בטל עריכה
     
    בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
    בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
      7 21   שואלת השאלה בחרה בעצה זו כעוזרת!
  • 10/05/18 22:21 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    היוש!
    מצד אחד, חתולים הם טורפים ותזונה טבעונית לא מומלצת להם, ומצד שני יש המון סיפורים של חתולים שגדלו מצוין עם אוכל טבעוני והם במעקב צמוד והתוצאות חיוביות.
    אני אישית לא הייתי מגדל חתול, אם זה כרוך ברצח של בעלי חיים אחרים. חיים של חתול לא שווים יותר מחיים של פרה.
    ויש עוד סוג של אוכל טבעוני לחתולים, לא זוכר את שמו, אולי היא תאהב אותו יותר.
      6 46   שואלת השאלה בחרה בעצה זו כעוזרת!
      נכתבו 23 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1
      10/05/18 22:52 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חח מה? אתה בעצם, קורא תיגר על הטבע? הטבע הוא זה שיצר את החתול טורף כמו שהתנין הינו טורף. ככה זה הטבע..
      זה כמו שתבקש מדג לטפס על עץ אבל זה לא הטבע שלו, לא כך הוא שורד
        26 5
    • 2
      11/05/18 00:18 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      עזוב אחי אתה מדבר עם אנשים שחסר להם ויטמינים במוח
        33 4
    • 3
      11/05/18 19:06 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מרוב שהוא לא אכל בשר כבר הרבה זמן משהו בכבלים של המוח הלכו לאיבוד...
        17 3
    • 4
      11/05/18 19:14 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      de mas
      חחחחח
        0 1
    • 5
      11/05/18 20:30 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קורעים אתם
      אתם ככה קטנים.
      חזקים על חלשים, אה? ממש גיבורים.
      אני מסתכל עליכם ופשוט מקבל בחילה, בושה שאנחנו שואפים את אותו אוויר.
      ולידעתכם - התוצאות שלי מושלמות. לא חסר לא ויטמינים ולא כלום.
      תקראו קצת, תחקרו. כרגע אתם פשוט בורים שמגיבים שטויות.
        3 21
    • 6
      11/05/18 20:55 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מה הופך אותך לחלש? זה שהרבה אנשים חושבים אחרת ממך?
      אל תצפה שאתה תכתוב פה על רצח ותנסה לכפות טבעונות על אנשים וכולם ישתחוו לך. כן, יהיו תגובות מזלזלות. כי זו התחושה שאתה נותן לנו. יחס גורר יחס חבר.
        13 1
    • 7
      11/05/18 21:17 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      "חבר", מי שחלש כאן הוא לא אני. מי שחלש כאן הם בעלי החיים במשקים. הם עשרות אלפי האפרוחים שנגרסו היום, העגלים שנחטפו היום, הפרות שנאנסו היום והעופות שנשחטו היום. עליהם אתה מתנסה. על חשבון החיים שלהם אתה צוחק.
      אני לא יכול לכפות טבעונות. אני יכול להגיד לך את מה שכלכך מנסים להסתיר ולהשתיק.
      אני לא האישיו כאן. גם אתה לא. תבין שהבחירות שלך, משפיעות על חייהם של אלפי בעלי חיים. ובעוד כמה עשרות שנים, שהנכדים ישאלו אותך "מה סבא פעם אכלת בעלי חיים?" תדע לענות להם שאתה לא לקחת חלק בזה ברגע שקיבלת את האמת.
      אנחנו בני אדם בסופו של דבר, אם היינו רואים מישהו ברחוב בועט בכלב זה היה מפריע לנו, כי אנחנו יצורים חומלים ולא טורפים.
      מי שצוחק על חשבון דמם של בעלי החיים - הוא כלכך קטן ומעורר רחמים.
        2 14
    • 8
      12/05/18 12:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מתנשא*
      ולא, אני לא מתנשא על בע"ח. אני מאוד אוהב וטיפלתי בהמון לאורך שנות חיי. כולל פרות אגב.
      אתה אומר שאתה לא מנסה לכפות טבעונות, אבל אתה צריך לשים לב למה שאתה אומר. אתה פונה לציבור אוכלי הבשר, ואתה אומר להם "אנשים יש לי מידע שכולם מנסים להסתיר ולהשתיק! אתם תומכים בהתעללות של בעלי חיים!".
      אז איך אדם מפרש לדעתך את המילים הפוגעניות האלה? אתה מאשים אותנו בשותפות לרצח, לאונס, להתעללות, כי אנחנו צורכים בשר.
      אם כבר יש תחושה של התנשאות, ואת זה אתה יכול לשאול כל קרניבור והוא יגיד לך, זה מצד הטבעונים. התחושה הזו של "אנחנו יודעים מה הדרך הנכונה. אנחנו צודקים וכל השאר טועים." .
      אני אישית, וכך גם חבריי שאכפת להם מבע"ח, צורכים בשר מבוקר שעובר בדיקות מחמירות של "חי בריא", שמאשרים שהחיות חיו בחופשיות, במקום נעים, קיבלו יחס טוב, אוכל מזין, כל מה שצריך.
      ואתה יודע מה? הבשר אפילו טעים יותר ככה.
      אני מבטיח לך שאם היית מדבר איתנו על הצורך לשנות את מה שקורה בתעשיית הבשר, על האהבה של כולנו לחיות (גם כאלה שאנחנו אוכלים), שאנחנו בסך הכל אנושיים ואכפתיים וזה שאנחנו אוכלים בשר לא הופך אותנו לנאצים, אז אנשים היו מקשיבים לך.
      אם היית מנסה לשפר את התנאים של בע"ח בתעשיית הבשר במקום לקרוא לחרם על כל התעשייה הזו, אז היה הרבה יותר קל להזדהות איתך ואפילו לקחת חלק בזה.

      ולי, לעומתך, אין בעיה לקרוא לך חבר. כי זה שאתה טבעוני לא הופך אותך לאויב שלי, אבל משום מה זה שאני אוכל בשר הופך אותי לאויב שלך. וזה מה שעצוב לי.
        9 2
    • 9
      12/05/18 09:35 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      זה טבעוני לאכול לנו ככה את הראש?
        14 1
    • 10
      12/05/18 12:10 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      טבעוני למהדרין.
      אף אחד לא מכריח אותך לקרוא את זה, תתקדמי.
        2 11
    • 11
      14/05/18 20:28 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      "לא חסר לי שום ויטמינים בגוף" חחחח התגובה הכי מצחיקה שנתקלתי בה אבר!!!! אתה בסה"כ בן 14, דבר איתי עוד עשר שנים נשמה, נראה אם עד אז תגיד שלא חסר לך שום ויטמינים בגוף. עכשיו אתה עדיין צעיר אז הגוף יכול לפצות על זה.
      עצוב שהדור שלכם מתעסק בכאלו שטויות במקום פשוט לחיות את החיים כמו אנשים נורמלים, אתם מלאי שנאה לאחר והטפות.
        10 2
    • 12
      16/05/18 00:08 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      שמח לשמוע ששואה מצחיקה אותך.
        1 11
    • 13
      16/05/18 00:31 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אל תשווה בין השואה לבין מה שבעלי החיים עוברים. יש פה אנשים שהם דור שני לניצולי שואה וזה ממש אבל ממש מקומם ופוגע.
      אתה רוצה להעביר מסר? אחלה, תמצא דרכים נורמליות.
        7 1
    • 14

      טבעונית (שואלת השאלה)

      16/05/18 08:44 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      תודה.
      אימצתי אותה כשהיא היתה גורה מאד קטנה. שכן שלי התקשר לעירייה אחרי שהיא נמצאה לכודה במנוע של הרכב שלו, והגיעו אנשים שאמרו שהם לוקחים אותה ל"הרדמה". אז לא היתה לי ברירה, לקחתי אותה הביתה.
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 1
    • 15
      16/05/18 11:33 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      לא השוואתי. הם עוברים שואה. השואה לא שייכת רק ליהודים, תתפלא.
      ממש מקומם ופוגע? אויש אני כלכך מצטער.
      טוב לדעת שמותר לרצוח אבל אסור להשוות.
      טרבלינקה מוקמת מחדש בכל מקום שבו בני אדם מסתכלים על בית מטבחיים ואומרים לעצמם "אלו הם רק חיות". וזה לא משפט שלי, זה משפט של ניצול שואה.
        1 9
    • 16
      16/05/18 11:34 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      טבעונית - בקבוצות בפייסבוק מישהי אמרה שהיא נותנת לחתול שלה אוכל טבעוני, והוא כבר צד לבד את הבשר (עכברים וזה), אז ככה שאת יכולה פשוט לתת לו אוכל טבעוני ולעקוב עם בדיקות דם.
        0 8
    • 17
      16/05/18 14:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חייל לשעבר, יש אנשים שאכפת להם מבעלי חיים אך מאנשים לא.

      אני בטוחה שרובנו לא מתייחסים ברצינות לאיזה אמירה מקוממת וא*ד*וט*ת.
        3 0
    • 18
      16/05/18 14:43 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חבר'ה, הייתי טבעוני בעברי. אני רואה את שני הצדדים ומצדיק את שניהם אך לא מצדיק אי כיבוד של אחד השני. אפשר לדון, אך כשיש כבוד הדדי ולא תגובות אמוציונליות. אתם חיים חופשיים, תהיו מה שבא לכם וכבדו אחרים
        2 0
    • 19
      16/05/18 14:47 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      תגיד את זה לנער הזה שמרשה לעצמו לזלזל בקורבנות השואה.
      פשוט גועל נפש.
        6 0
    • 20
      16/05/18 22:01 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      איפה ראית שזילזלתי בקורבנות השואה?
      ליהודים אין בעלות על המילה שואה. שואה לא התרחשה רק ליהודים.
      היחיד שגועל נפש פה הוא אתה, לך תשפד איזה כלב ותגיד "יאמי, סטייק".
        2 9
    • 21
      16/05/18 22:07 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אתה פשוט נוראי. יום יבוא ואתה תתבגר ותבין איזה נורא יצאת פה.
        5 2
    • 22
      16/05/18 22:14 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אור- אני לא אומרת את זה הרבה אבל אתה חתיכת ילד ז*ן
        5 2
    • 23
      16/05/18 22:27 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      תודה אמא, תודה אבא.
      לכו לישון, כבר מאוחר. שתהיה לכם מספיק אנרגיה לאכול את השניצלים בבוקר (:
        2 7
  • 10/05/18 22:04 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    בניגוד לכלב שהוא אוכל-כל שיכול להסתדר עם אוכל טבעוני בלי הרבה בעיה, חתולים אינם מסוגלים לחיות טוב עם אוכל טבעוני.
    הם טורפים, זה מה שהם עושים וזה מה שהם צריכים לאכול.
    תפסיקי לכפות את האידיאולוגיה המטופשת שלך בתור בת אדם על החתולה שלך.
    מה השלב הבא? תכריחי אותה להתחתן ברבנות לפני שהיא נותנת לחתול של השכנים לעלות עליה?
    או אולי תדרשי ממנה לסגור את האורות בחדרים שהיא לא נמצאת בהם בבית.
      134 7
      נכתבו 20 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1
      11/05/18 11:11 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אידיאולוגיה מטופשת?
      היא מאמינה שלרצוח, לאנוס, או לשעבד בעל חיים מרגיש ומודע זה לא לגיטימי!
      תעשה לעצמך טובה ותלך לראות את ההרצאה הכי נצפית בישראל, "קירות שקופים", ותחסוך מאיתנו "עצות" מביכות כאלה.
        4 63
    • 2
      11/05/18 18:59 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      זו לא ההרצאה הכי נצפית בישראל. והאמת היא שרוב האוכלוסיה היא כלל לא טבעונית וגם לא מעוניינת להיות כזו, מעבר לעניין שזה מחשבה שהיא קצת לא ברת מציאות לכפות את דעתך על חתול, כמו שלא היית נותן לאריה לאכול חסה, הכפייה שלכם רק משניאה אתכם עמוק עמוק בחברה ונותנת לנו עוד הרבה כיף בלהמשיך לאכול בשר.
        39 1
    • 3
      11/05/18 20:21 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      כן זאת כן ההרצאה הכי נצפית בישראל.
      צאי מהסרט שאת חיה בו, טבעונים לא אוכלים רק חסה.
      ובחייאת, אם היית דקה אחת בעל חיים במשקים לא היית מעזה להגיד את הדברים האלה. הכי קל לחשוב רק על עצמך.
      רק שתדעי, הבשר שאת כלכך נהנת לאכול אותו, מסרטן וודאי.
        3 36
    • 4
      11/05/18 20:57 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      האידיולוגיה הטבעונית רלוונטית אך ורק לבני אדם לא לחיות.
      חיות אינן שותפות לאידואולוגיות המטופשות שלנו כבני אדם.
      זה לא רלוונטי אם האידיולוגיה שלך מטיפה לשלום, חיים ארוכים וכל זה.
      לחתול, נחש, עכבר או זבוב זה לא רלוונטי.

      אני לא אתייחס לשאר התוכן של ההודעה שלך כי הוא לא רלוונטי למי שפתחה את השרשור. בדיוק כמו שטבעונות לא רלוונטית לבעלי חיים.
        30 1
    • 5
      12/05/18 15:27 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      זה מטופש לזרוק חתול מהבית משום שמסרב לאכול מזון שעושה לו נזקים.
        31 0
    • 6
      16/05/18 15:01 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      כל פעם שאני רואה טבעוני אני רוצה לאכול קילו המבורגר עם עוד כמה כנפיים של עוף בצילי ליד.
      ראיתי בתי שחיטה, לא פיירי אבל זה מה יש. תתמודד. העולם קשה. תלמד קצת על פירמידת המזון בשרשראות מזון בטבע. תלמד ותבין שאתה לא יכול לכפות על חייה אידיאולוגיה מפגרת
        4 2
    • 7

      נעם, בת 17, אורחת

      14/05/18 22:42 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אור היקר, רק שתדע שרוב הדברים בעולם לא בריאים ורובם אף מסרטנים (כמו עשן מכוניות, לדוגמה). האם זה אומר שאני אפסיק לנסוע באוטובוסים או במכוניות רק בגלל שזה מסרטן? לא, נכון? :)
      אז הטענה האחרונה שלך דיי הופרכה
      שמור שינויים בטל עריכה
        7 3
    • 8
      15/05/18 00:35 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      גם לגלוש באסק פיפול ולהטיף לטבעונות זה מסרטן...
        6 1
    • 9
      15/05/18 09:13 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      טוב, צודקת. מכוניות זה מסרטן. אז אין שום בעיה, לאכול בשר, לעשן, להסניף אסבסט כל היום או לא יודע מה. הרי מכוניות זה מסרטן לא???
      אם כבר סרטן, אז עד הסוף!
      אלופה את, גאון!
        1 11
    • 10
      15/05/18 11:44 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      האידיאולוגיה בסדר.
      לכפות על חתול זו טפשות.
      ואני לא מאמין שאלה ההרצאות הכי נצפות.
      וגם לא שהרצאתו מלאת השקרים של גארי יורופסקי שברור שאינו מבין דבר במדע היא 'החשובה ביותר שתראו בחיים'.
        11 1
    • 11
      15/05/18 12:31 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      לקירות שקופים יש 2.7 מיליון צפיות ביוטיוב.
      ולא דיברתי בכלל על גארי, לא ראיתי את ההרצאה שלו והיא גם לא מעניינת אותי. נכנסתי לרפת וראיתי במו עיניי. גם את קירות שקופים לא ראיתי. מספיק לראות חטיפה של עגל מאמו, צריבת מספר או מגרסת אפרוחים בשביל להבין שלצרוך מוצרים כאלה זה לא מוסרי.
        1 11
    • 12
      15/05/18 18:17 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      קח בחשבון שהרבה מהצפיות יכולות להיות חוזרות של צופים.
      אני לא מדבר על מוסריות.יש המון לא מוסרי בתעשייה הזו.
      ואני לא נגד טבעונות בכלל.
      אני נגד נסיון לכפות אותה ונגד מטיפים אלימים ומופרעים כמו יורופסקי.
        4 1
    • 13
      16/05/18 00:06 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      עם כל הכבוד, אין שום אפשרות לכפות טבעונות.
      אני יכול להפיץ את האמת, אבל אני לא כופה על אף אחד שום דבר. מי שכופה כאן, הוא לא אני. אלא התעשיות.

      מה גארי קשור?
      מה שחשוב הוא שבעלי החיים סובלים. וזה שקיים איזה "גארי" אחד, לא מתרץ את הסבל הזה.
        1 8
    • 14
      20/05/18 11:11 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      הנקודה היא שחתול מתקיים על בשר ולספק לו מזון טבעוני שעלול להזיק לו בריאותית או לנטוש אותו לשרוד לבד ברחוב זו הקיצוניות האלימה שראובן מתנגד לה.האירונייה שאתה מתיימר להפיץ את האמת על מוסר ובעלי החיים אך מתעלם מהסבל הלא מוסרי העלול לקרות לחתול.
      גארי הוא עוד דוגמא לאותה קיצוניות מזיקה.
        2 1
    • 15
      16/05/18 03:35 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מצד אחד אתה מדבר על מוסר ובעלי חיים ומצד שני אתה מתעלם ממה שעלול לקרות לחתול במידה והשואלת תאכיל אותו רק במזון שמסכן אותו בריאותית או תגרש אותו מהבית.

      איך אתה לא רואה את זה שהשואלת מנסה לכפות על החתול את אורח החיים הטבעוני שלה וכשזה לא הצליח לה היא חושבת על האופציה לשלוח אותו למות ברחוב. חיה שרגילה לבית אין את הכיכולת לשרוד לבד ברחוב.
        6 1
    • 16
      16/05/18 11:37 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      את אל תטיפי לא לי ולא לה מוסר, אם את טוחנת בעלי חיים לארוחת בוקר.
      אם היא מעבירה אותו לתזונה טבעונית ובודקת את הערכים שלו במעקב צמוד אצל הוטרינר - אין שום בעיה עם זה.
        1 6
    • 17
      16/05/18 12:05 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      גארי יורופסקי מנסה לקדם את האג'נדה שלו בשקרים.
      בריונות.
      אני לא מתרץ מה שעושים אבל כשמי שנתפס כדובר הראשי של הטבעונות מדבר ומתנהג כמוהו לא תורם.
        2 1
    • 18
      16/05/18 14:13 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חתול הוא חיה טורפת ולכן וטירינרים מזהירים מפני נזקים בריאותיים בלתי הפיכים כגון, קריסת מערכת העיקול, עיוורון ועוד.
      מעקב זה יותר טוב מכלום אך עדיין הסיכון הוא גדול.
      יש סיבה מוצדקת למה החתולה לא נוגעת באוכל הזה, זה לא אוכל שנועד לחתולים.
      תודה לאל רוב הטבעונים שאני מכירה שיש להם חתולים הם אנשים שפויים ושמקשיבים להמלצת הוטרינר.

      אני אמשיך לכתוב את דעתי גם אם היא לא מוצאת חן בעינייך.
        4 0
    • 19

      איש עם היגיון, בן 35, אורח

      17/05/18 00:51 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      גם קרינה מטלפונים סלולאריים היא מסרטנת.
      אז מה? לא נדבר יותר ולא נשתמש יותר בטלפונים?
      דבר נוסף: כדי שיהיו ירקות טריים לסלט נהרגים אלפי חרקים.
      כדי שיהיו פירות למאכל ולמיץ, גם נהרגים אלפי חרקים.
      ודבר אחרון: מצטער, אבל אף אחד לא ישכנע אותי בכך שזה מעשה נכון לתת לחתול אוכל טיבעוני
      שמור שינויים בטל עריכה
        2 0
    • 20

      משתדל להיות שפוי, בן 35, אורח

      17/05/18 01:03 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      כן.מסכים עם "kingeh". אחרי הכל, למנוע מחתול לאכול בשר, זה קצת כמו לגדל צמח טורף בעציץ,לא לתת לו חתיכות של בשר או חרקים קטנים ולתת לו רק מים. נו באמת!
      כשפועלים בניגוד לטבע,הנזק המצטבר ,תוצאותיו והשלכותיו זה רק עניין של זמן.
      שמור שינויים בטל עריכה
        0 0
  • 10/05/18 21:51 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    אם היית מגדלת אריה, היית מביאה לו תות?

    חתול זו חיה טורפת לא אוכלת כל או אוכלת עשב- טורפת. את לא יכולה לשנות את הטבע..
      101 3
      נכתבו 3 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1
      11/05/18 00:16 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      תזהר שהסופרת תרצה אתר לא תתבע אותך חח ;)
        16 6
    • 2
      12/05/18 23:28 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      האריה שאהב תות..
        6 0
    • 3
      14/05/18 15:39 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אהההההההה ישר חשבתי על האריה חחחחחחח מסתבר שלא רק אני :)
        3 0
  • לולו, בת 40, אורחת

    10/05/18 22:24 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    את מתעללת בחתולה שלך, אם תשליכי אותה לרחוב היא תמות מרעב, צמא או דריסה. אני טיבעונית, החתולים שלי לא.....הם טורפים קטנים וחמודים, יש לי 15 חתולים, לי יש עקרונות, שמירה על רווחת בע"ח לחתולי אין. הם רק רוצים להיות שבעים. את קיצונית מאד, קיצוניות תמיד אבל תמיד לא גורמת לסוף טוב.השלכת חיית בית לרחוב , עברה פלילית......
    שמור שינויים בטל עריכה
      94 5
  • מיאו, בן 27, אורח

    11/05/18 05:15 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    מקווה שזאת הטרלה כי אם לא את חתיכת מפג.רת.
    חתול זאת חיה טורפת! היא אמורה לאכול בעלי (לא בעלות, גברתי הפמיניסטית שלא מסוגלת גם לדבר עברית בשל הפמיניזם המ.חורבן שלך) חיים. זה שאת החלטת לדפ.וק את הגוף שלך ולהחליף בשר בכדורים לא אומר שיש לך את הזכות לכפות את זה גם על החתולה שלך.
    את מעדיפה לזרוק אותה לרחוב חח העיקר משחקת אותה אישה מלאת חמלה... צביעות של טבעונית ופמיניסטית טיפוסית. יש לי הרגשה שאת גם שמאלנית לא יודע למה...
    שמור שינויים בטל עריכה
      55 8
      נכתבו 4 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      Man90, בן 27, אורח

      12/05/18 22:12 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חחחחחח גדול צחקתי בקול
      שמור שינויים בטל עריכה
        7 3
    • 2
      14/05/18 15:41 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      בול מה שאני כתבתי, רק שאני חטפתי ביקורת של האתר נראה אם יפרסמו את זה.... אבל מסכים עם כל מילה שכתבת
        1 3
    • 3
      15/05/18 03:51 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      גם אני אבל בשקט בלי קול כי ישנים אצלי בשעות כאלה (:
        2 1
    • 4
      16/05/18 23:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אני מסכים, אבל העניין של הפמיניזם לא רלוונטי
        3 2
  • 10/05/18 22:08 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    חתולה שגדלה בתנאים של בית יהיה לה מאוד קשה לשרוד ברחוב
      48 3
  • 11/05/18 00:04 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    אוי נו באמת... חשבתי שהשיא שלכם זה לכפות את דעתכם על בני אדם, מסתבר ששברתם אפילו אותו התחלתם לכפות את הדיעות שלכם גם על חיות מסכנות. חתול טורף, את לא יכולה לחנך חתול, ועדיף שתכירי במקומם של דברים, חתול זה חתול, כיסא זה כיסא ועץ זה עץ. זה כמו שתנסי לגדל אריה בצורה טבעונית.
      38 4
  • 11/05/18 00:25 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    אני ממש מקווה שזה בצחוק. חתולים בניגוד לכלבים הם קרניבורים בלבד לא לתת לחתול בשר זה התעללות לכל דבר. החתולים מתחת לבית נראים טוב כנראה כי משהו מאכיל אותם בבשר. כן מי שמפריע לו להאכיל את חיית המחמד שלו במה שהיה פעם בעלי חיים שלא יגדל חתולים.
      33 2
  • לילה, בת 35, אורחת

    10/05/18 22:06 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    בשום פנים ואופן לא "לשחרר" אותה לרחוב.
    חתולים שגדלו בבית לא יודעים כיצד להתמודד עם הסכנות שברחוב, במיוחד אם הם מתלטפים ונחמדים, לא לצפות שיקבלו את היחס הזה חזרה בחוץ.
    חתולים לא אמורים לאכול אוכל טבעוני, ואין לי בעיה לעמוד מאחורי ההצהרה הזו בתור טבעונית (לא נחמדה), בעלת חתולים ומאכילת חתולי רחוב.
    אני לחלוטין מבינה מאיפה מגיע הצורך שלך לא להמשיך לקנות בכספך מזון שבבסיסו עומדת התעללות בבעלי חיים, אבל חייב להיות מקום שבו את עוצרת רגע ומבינה ברציונאליות שבתור בעלת חתולים את גם מחוייבת לספק את הצרכים שלהם בצורה הנכונה ביותר.
    הכי טוב שאני יכולה להציע זה לנסות לערבב את האוכל הרגיל של החתולים עם האוכל הטבעוני החדש, כך תוכלי גם לצמצם את ה"תרומה" שלך לתעשיית הסבל, גם החתולים יאכלו יותר טוב... (המשך)
    שמור שינויים בטל עריכה
      28 3
  • 11/05/18 00:14 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    תשחררי אותה...את מתעללת בה.
    אפילו היא יודעת שאוכל טבעוני זה לא אוכל.
      30 10
      נכתבו 18 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      טבעונית, בת 17, אורחת

      11/05/18 11:19 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      רב החתולים אכן צריכים בשר בשביל לשרוד כי הם קרניבורים לעומתינו וגם לעומת כלבים אבל המשפט "אוכל טבעוני הוא לא אוכל" ממש ממד לא נכון.
      אוכל שהוא לא טבעוני הוא לא אוכל.
      אלו בעלי חיים שרצחו בשביל שתהיה לך ארוחה של 10 דקות, פרות שאנסו בשביל השוקולד שלך ותרנגולות שעיוותו גנטית בשביל הביצים שאתה אוכל שאגב להסכירך יצאו מתחת של תרנגולת ולא יודעת מה איתך אהל אותי זה לא מגרה לאכול משהו שימצא מתחת של בעל חיים.
      אנחנו יכולים לאכול בריא וטעים באותה המידה בלי לפגוע באף ייצור חיי.
      שמור שינויים בטל עריכה
        4 12
    • 2
      12/05/18 12:24 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חיים שלי, הבשר שאני אוכל מגיע מחווה יפה, עם דשא ירוק, שהפרות מסתובבות בחופשיות ואוכלות אוכל מזין ובריא. לא דוחפים להן הורמונים, לא מתעללים בהן, לא מצופפים אותן בתנאים נוראיים. לא. הן חיות בצורה איכותית ויש לכך תו איכות של ארגון שמבצע בקרה לעניין. זה נקרא "חי בריא".
      וכן, זה עולה לי יותר יקר, ואני צריך לנסוע רחוק יותר כדי למצוא מקום שמוכר את זה, אבל וואלה..זה שווה את זה.
      תאמיני לי, אם תפסיקי עם כל ההסתה הזאת וכל הדברים שאת מדברת עליהם, שהם נכונים אומנם והם מצביעים על קיומה של בעיה נוראית שקיימת בשוק הבשר,אז אנשים יקשיבו לך. אבל בינתיים את פשוט נלחמת על הדבר הלא נכון.
      תלחמי שאנשים יתמכו בגידול תקין של צאן. ביחס הוגן לבע"ח. מבטיח לך שאין קרניבור אחד שלא יהיה אכפת לו. זה אפילו משפיע על הטעם של הבשר לטובה.
      אבל לנסות לחנך את האנשים להפסיק לצרוך בשר, ולהטיל עליהם את האשמה שהם רוצחים, מעודדים אונס, וכל מיני האשמות כאלה...נשמה שלי, זה לא עובד. תאמיני לי..זה רק מפלג.
        6 1
    • 3
      11/05/18 19:04 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      זה הטבע וזו שרשרת המזון. כמו שחתול ואריה אוכלים בשר ככה גם בני האדם... זה שאת מעוניינת להחליף את הבשר שלך בחסות ואחרי 20 שנה לקחת כל מיני תוספי מזון שייחסרו לך בגוף בגלל שאת לא אוכלת בשר זו בעיה שלך בלבד, לבוא ולחנך את החתול זה דבר שגובל באי שפיות. חיות נועדו בין היתר כדי לשמש לאכילה, זה מה שהאנשים הקדמונים אכלו וזה גם מה שאנחנו כי הטבע לא משתנה.
        4 1
    • 4
      12/05/18 12:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חיות נועדו כדי לשמש לאכילה
      נשים נועדו כדי להיות במטבח
      ושחורים בשביל להיות העבדים שלנו, למה לא??
      תמשיכי להאכיל את עצמך שקרים בשביל להשתיק את המוסר שלך.
      טבעונים לא אוכלים רק חסות, ואנחנו לא צריכים שום תוסף מזון (:
      בבשר אין שום דבר חיובי, ושום דבר מזין לגוף. הברזל והחלבון שנמצאים בו, הם מסרטנים. זה כמו שתעשירי סיגריה בוויטמינים ולהגיד שמי שלא מעשן יש לו חוסרים.
      תפתחי ספר ותקראי, הבורות שלך זה משהו.
        4 9
    • 5
      12/05/18 15:29 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אור, אם המוסר שלך אומר לך לא לאכול בשר לך על זה, אבל לצערי כל טבעוני,יצטרך לקחת תוספי מזון. אתה לא יכול לקבל את כל הערכים התזונתיים מצמחים.
      צמחוני עם דיאטה נכונה לא בהכרח יצטרך תוספי מזון (למות שגם הם ללא הקפדה יצטרכו תוספי מזון), טבעוני בהכרח יצטרך.
      בבשר יש הרבה דברים חיוביים, והרבה דברים מזינים. אני לא אתייחס למה שאמרת על ברזל וחלבון שמסרטנים בו (כי זה לא יכבד אותך התשובה שיש לי על זה).
      בסופו של דבר תאכל מה שבא לך, אבל להשתמש ב"מילים" כמו סרטן על ערכים תזונתיים בבשר בשביל לחזק את הטענה שלך, משעשעת.
        3 0
    • 6
      12/05/18 15:34 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      כל הכבוד על הניסוח, אבל התוכן הוא גיבוב של שטויות.
      בשר הוא מסרטן וודאי. ברשימת המסרטנים של משרד הבריאות, ושל ארגון הבריאות הגדול בעולם. אי אפשר להתכחש למציאות.
      בכתב העת של הארגון התזונה הגדול בעולם, נכתב שתזונה טבעונית (לא, לא צמחונית) מתאימה לכולם בכל שלבי החיים, ומסייעת במניעת מחלות כמו סרטן, סכרת ומחלות לב. בלי שום צורך בתוספים.
      חוקרים של אוניברסיטת הרווארד טוענים שאחד מכל שלושת מקרים של מוות מוקדם, היה ניתן למנוע עם תזונה טבעונית. אין מה לעשות, בשר חלב וביצים זה לא בריא.
        3 6
    • 7
      12/05/18 17:15 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אני מניח שאתה יכול לגבות את מה שאתה אומר עם מאמרים ומחקרים נכון?
      קדימה אני מחכה..
        0 0
    • 8
      12/05/18 17:50 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      יאפ

      חפש את רשימת המסרטנים הוודאים באתר משרד הבריאות.
      חפש "עמדת ארגון התזונה האמריקאי: תזונות צמחוניות", יולי 2009, עמ' 1266
      בנוגע למוות בטרם עת - אין לי קישור כרגע, אני מאמין שאם תחפש תמצא.
      אני לא ממציא כאן שום דבר, זאת המציאות. אתה יכול להתכחש לה, אתה יכול לבוז לה, אבל בסופו של דבר - הינה היא.
        2 3
    • 9
      12/05/18 20:33 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      חיפשתי.. אין דבר כזה. אלא אם אתה מתכוון לבשר מעובד וזה כבר דיון אחר.
      לגבי עמדת ארגון.... - תקרא את הטופס האמיתי, באנגלית, לא מה שארגונים טבעוניים כאלה ואחרים עיוותו לאג'נדה שלהם.
      לגבי "חוקרים של הרווארד", תנסה לדייק. חוקר של אוניברסיטת הרווארד*, שגם בראיון שלו הוא מסתייג ואומר על החוסרים שיש בטבעונות, ועח הצורך מתוספי מזון (שכשלעצמו סותר את הטענה הראשונה שלך).
      חח האמת שאתה כן ממציא, למצוא מישהו שיגיד את מה שאתה רוצה לשמוע זה לא "לעשות מחקר" או "לפתוח ספר" כמו שאתה טוען שאתה עושה, תקרא מאמרים מחקריים, לא מאמרי דעה, המציאות הרבה יותר מורכבת מדיאטה אחת הכי טובה. אם תרצה מאמרים מחקריים, ולא נטופי אג'נדה תגיד לי, אני אשלח לך הרבה.
        3 2
    • 10

      טבעונית, בת 17, אורחת

      12/05/18 20:48 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      תזונה טבעונית מאוזנת מורכבת בעיקר מירקות, פירות, עדשים, קטניות ואגוזים. אפשר להשיג את כל החלבונים והויטמינים מהצומח *מלבד בי12* שנמצא רק בבשר ולכן צריך לקחת תוסף פעם פעמיים בשבוע אבל חוץ מבי12 אם אוכלים נכון לא צריך לקחת שום דבר. יש כזה דבר שנקרא אתגר 22+ והוא נועד בכדי לעזור לאנשים לעבור לטבעונות בליווי תזונאיות ומדריכים אישיים. האתגר הזה בחינם לגמרי וללא התחייבות לכלום. תכתבו בגוגל "אתגר 22+" ותירשמו אפילו רק בשביל לראות שאפשר לאכול טבעוני מבלי לקחת מיליון ואחד תוספים. מה אכפת לך? זה בחינם ואתה לא מתחייב לשום דבר.
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 1
    • 11

      טבעונית, בת 17, אורחת

      14/05/18 15:44 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      "הבשר שאני אוכל מגיע מחווה יפה, עם דשא ירוק, שהפרות מסתובבות בחופשיות ואוכלות אוכל מזין ובריא. לא דוחפים להן הורמונים, לא מתעללים בהן, לא מצופפים אותן בתנאים נוראיים. לא. הן חיות בצורה איכותית ויש לכך תו איכות של ארגון שמבצע בקרה לעניין. זה נקרא "חי בריא". "
      הבשר שאתה אוכל לא מגיע משום חווה יפה עם דשא ירוק ולא משנה כמה אתה משלם עבור זה. גם אם ינסו לתת לפרות את התנאים הכי טובים שאפשר לתת להן עדיין יצטרכו להכניס אותה להיריון בכוח ולאחר כתשעה חודשים לקחת לה את התינוק, ואז את החלב ולהזריק לה כל מיני חומרים והורמונים בשביל שיהיה לה יותר חלב וברגע שהוא יגמר לחזור על התהליך הזה שוב ושוב עד שהיא לא תצליח לעמוד על הרגליים שלה. גם בתעשיית הביצים למשל, עדיין יגרסו 15,000 אפרוחים ביום ועדיין יעוותו את התרנגולות גנטית ואתה מוזמן להמשיך להתווכח איתי כמה שאתה רוצה. אם באמת כל כך אכפת לך מבעלי חיים, תעבור לטבעונות. אתה תציל הרבה יותר בעלי חיים מאשר החי בריא הזה שלך.
      שמור שינויים בטל עריכה
        2 2
    • 12

      טבעונית, בת 17, אורחת

      12/05/18 23:14 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      " זה הטבע וזו שרשרת המזון. כמו שחתול ואריה אוכלים בשר ככה גם בני האדם... זה שאת מעוניינת להחליף את הבשר שלך בחסות ואחרי 20 שנה לקחת כל מיני תוספי מזון שייחסרו לך בגוף בגלל שאת לא אוכלת בשר זו בעיה שלך בלבד, לבוא ולחנך את החתול זה דבר שגובל באי שפיות. חיות נועדו בין היתר כדי לשמש לאכילה, זה מה שהאנשים הקדמונים אכלו וזה גם מה שאנחנו כי הטבע לא משתנה."
      הטיעון שלך הוא שזה הטבע? נשמה, זה באמת נשמע לך טבעי לשתות חלב מאם ביולוגי אחר כשאת כבר לא בגיל יונקות? חוץ מזה שיש עוד המן דברים לא טבעיים. טכנולוגיה זה לא טבעי, בגדים זה לא טבעי, הכל התפתח עם השנים אז אולי לא נשתמש בזה? גם תרופות כמו נורופין ואדוויל זה לא טבעי, אז בואי פשוט נמות. מה את אומרת על זה?
      בעבר גם לא היה שיוויון בין גברים לנשים וזו ההוכחה לכך שדברים כן משתנים. אנחנו הרבה יותר מתקדמים מהאנשים הקדמונים. בעבר באמת היינו צריכים בשר בשביל לשרוד אבל היום אנחנו יכולים לאכול בריא וטעים באותה המידה מבלי לפגוע באף ייצור חיי. אני לא חייה על חסות ברוך השם וגם לא על תוספי מזון. אני חייה על מגוון של מאכלים טעימים ומזינים לא פחות משלך ואם את לא מאמינה לי את מוזמנת להצטרף לאתגר 22+. זה אתגר בו מנסים טבעונות למשך 22 ימים בליווי תזונאיות קליניות ומדריכים אישיים, בחינם לגמרי וללא התחייבות לכלום. תנסי להירשם, מה אכפת לך? רק בשביל לראות שאני לא חיים על חסה. זה בחינם וללא התחייבות, אז מה אכפת לך להירשם?
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 2
    • 13

      טבעונית, בת 17, אורחת

      12/05/18 23:18 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      תזונה טבעונית מאוזנת יכולה להיות בריאה אפילו יותר מתזונה שמבוססת על מזון מהחיי וזה בגלל שהיא לא כוללת את כל החומרים המסרטנים וההורמונים שיש בבשר, בחלב ובביצים. אני לא אומרת שבשר זה לא בריא, אבל אני כן אומרת שאנחנו יכולים לאכול בריא וטעים לא פחות בלי לפגוע בבעלי חיים.
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 2
    • 14
      12/05/18 23:30 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      גם קולה מכילה רעלים.
      גם סוכר ומלח זה רע.
      בעוף-סלמונלה.
      בביצים-שלא נדע.
      חלאס,כמה אפשר לפחד?
        0 1
    • 15
      13/05/18 11:37 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      טבעונית, אנחנו לא מדברים רק על חסרים מוחלטים. נכון B12 לא ניתן לקבל מתזונה טבעונית כלל, אבל אנחנו מדברים על חסרים שקשה להשיג. כמו לדוגמא חסר בברזל, סידן וחלבונים. ניתן להשיג אותם מהצומח, אבל בהחלט קשה לעקוב בדיוק אחרי הכמות. כלומר - הספיגה של ברזל לדוגמא מאוד נמוכה בתזונה טבעונית וצמחונית, לכן ממליצים להם בדרך כלל לצרוך הרבה יותר ברזל. כמו כן גם סידן צריך משטר קפדני - זה אפשרי בהחלט אבל זה דורש דיאטה קפדנית שיכולה בקלות להביא לחסרים שבדיאטת בשר נורמטיבית לא תגרום לכך.
      לגבי האתגר, נשמע כאילו את באת לשכנע ולא לדון..
      יש אתגר 100, נועד לעזור לאנשים לאכול בשר בליווי שלי, אתגר בחינם לגמרי, את לא צריכה להתחייב לכלום, פשוט להגיע לסדנה שלי אני אבשל לך כל יום ארוחה בשרית טובה - סטייק טוב, כבד טעים וכל יום ארוחה בשרית נהדרת אחרת. (איך זה נשמע לך?)
      תרשמי רק בשביל לראות כמה זה טעים מבלי לעקוב אחרי תוספים בכלל! מה אכפת לך? זה בחינם ואת לא מתחייבת לכלום.

      כל תזונה יכולה להיות בריאה יותר מהשניה אם לא מאזנים ולא מגוונים. גם את התחלת עם החומרים וההורמונים המסרטנים? תני הוכחה (ולא כמו הבחורצ'יק הקודם ש"במקרה" שכח לציין שהוא מדבר על בשר מעובד).
        3 1
    • 16
      13/05/18 15:32 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      "במקרה" - תעשה לי טובה, רוב הבשר שאתה צורך הוא מעובד (ההגדרה של מעובד היא מאוד כללית).

      ולא יודע מה איתך, היה לי מחסור בסידן עד שעברתי לטבעונות. חלב פרה גורם לבריחת סידן! ברזל יש *בשפע*, הערך שלי תקין (על הרף הגבוה) ואני ממש לא מקפיד ולא בודק מה אני אוכל וכמה ברזל יש בו.
      כנ"ל גם חלבונים. אתה פשוט מוצף בשקרים של התעשיות.
      תזונה טבעונית היא בריאה ומתאימה לכולם. אבל זה לא האישיו. כי מדובר כאן בחיים של חיות. בעלי חיים בדיוק כמו הכלבים והחתולים שאנחנו כלכך מרעיפים עליהם האהבה. למה אחד ללטף ואחד לשסף? למה לך לתמוך בסבל הנורא הזה?
      הכי קל להגיב "סטייק טוב" או "כבד אווז" - אבל זה מוציא אותך כזה קטן.
        1 3
    • 17
      14/05/18 15:11 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      אני לא יודע איזה בשר אתה אכלת, אבל בשר טרי הוא לא מעובד.
      בשרים עם חומרי שימור הם מעובדים והם (חלקם האמת) מצאו אינדיקציה למשהו מסרטן.
      ככה "ש"רוב הבשר" זה בהחלט לא מדוייק.

      היה לך מחסור בסידן עד שהתחלת להקפיד על תזונה שאתה עוקב אחריה יום יום. היית עוקב אחרי התזונה שלך כשאכלת בשר, לא היה לך חסר כלום.
      חלב פרה לא גורם לבריחת סידן (שוב, תן מקור מידע מהימן או שזה לא נכון..).
      *אני יכול להביא לך מקורות על מחסור בb12, סידן וברזל בתזונה טבעונית. יש מצגת מעולה מהרצאה שלא מזמן עברתי על תזונה ופעילות גופנית.
      אם אני מוצף בשקרים איפה האמת? למה האמת לא מראה בדיוק ההפך? לא ראיתי מאמר אחד על זה שבתזונה טבעונית יש יותר בי 12, ברזל או סידן מתזונה רגילה.. אין אחת כזאת.
      אמרתי כבר למישהו אחר כאן, כל נשימה שאתה לוקח אתה הורג כמה מליוני חיידקים.. איך לזה אין לך מצפון?
        2 1
    • 18
      16/05/18 15:03 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      לא רק בשר עם חומרי שימור הוא בשר מעובד. כמו שאמרתי, ההגדרה הזאת מאוד רחבה. בשר מכיל כמויות עצומות של שומן רווי וכולסטרול.
      אתה לא מבין שאני לא מקפיד על התזונה שלי יום יום? אל תגיד לי מה אני עושה או לא עושה.
      חלב פרה מכיל כמויות גדולות מאוד של נתרן (ביחס למקורות סידן מהצומח), ונתרן גורם לבריחה של סידן וברזל בשתן. אז גם אם קיבלת כמות מסוימת של סידן מהחלב, חלק לא מבוטל ממנו יברח לך בשתן.
      B12 לוקחים תוסף פעמיים שלוש בשבוע. זהו. זאת כל הדאגה. וגם מאיפה אתה חושב הפרות מקבלות B12? נותנים להם אותו כתוסף. אז במקום לאכול מישהו שלקח תוסף, למה לא לקחת תוסף וזהו?
      לטבעונים אין מחסור בסידן ובברזל. זה שקר אחד גדול. תעמולה, שטיפת מוח. סטיגמה. הכל בשביל שאתה תמשיך לצרוך מוצרי התעללות ותכניס לתאגידים כסף.
      אני מזמין אותך לראות את הסרט שיצא אתמול, "חלב מגואל בדם", ולהבין בדיוק על מה אני מדבר.
      וואי כפרה, אתה גאון. אתה ענק, אתה מוצלח. הבאת את טיעון החיידקים. איך לא שמעתי עליו אף פעם?
      וברצינות - לחיידקים אין מערכת עצבים או מוח שיעבד כאב, ולכן אי אפשר להשוות לאפרוחים או לפרות. ואם כלכך אכפת לך מחיידקים - אתה צריך להיות טבעוני. תחשוב כמה חיידקים נהרגו בשביל כוס החלב שלך..
        1 1
  • תמר, בת 13, אורחת

    11/05/18 00:41 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    את באמת מאמינה שהטבעונות *של החתולים שלך* יותר חשובה מהחתולים עצמם?? באמת?? מה נסגר? אתה גורם לחתולים שלך להיות חולים כי הם צריכים לעשות משהו שנגד הטבע שלהן? אתה כופה עליהן אידיאוגלוגיה שהן בכלל לא מבינים. אתה ההגדרה של טבעונים מעצבנים שכופים טבעונות על אנשים אחרים. או חתולים אחרים. הם בטח מעדיפים להיות ברחוב ולמות:)
    שמור שינויים בטל עריכה
      21 2
  • דתל"שית, בת 20, אורחת

    15/05/18 19:43 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    מצחיק שאת טבעונית כדי למנוע התעללות בבעלי חיים ואת בעצם מתעללת בחתולה שלך.
    שמור שינויים בטל עריכה
      17 0
  • 11/05/18 01:21 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    הגזמת
      17 1
  • טבעונות וחתולים, בת 40, אורחת

    11/05/18 10:42 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    גם אני טבעונית ויש לי שני חתולים שאוכלים מזון המכיל בשר.
    כמו שאחרים כתבו לך חתול הוא בעל חיים טורף, הוא חייב בשר. ברגע שאימצת את החתולים יש לך מחויבות לטפל בהם עד יום מותם וכפי שכתבת את אכן מטפלת ולקחת את החתולה לבית דגן. ברור לי שאת אוהבת את החתולה ושאת אוהבת בעלי חיים.
    את צריכה להבין משהו, אין דבר כזה לשחרר חתולת בית לרחוב, אם את שמה אותה ברחוב חרצת עליה גזר דין מוות בייסורים. ומה את חושבת שחתולי הרחוב אוכלים? או אוכל שמאכילים נותנים להם שמכיל בשר או שצדים בעלי חיים כמו ציפורים ולטאות.
    אני מכירה הרבה טבעונים וביניהם גם וטרינרים טבעוניים שמאכילים חתולים במזון המיועד להם המכיל כמובן בשר.
    לנו בני האדם יש את האפשרות לחיות על מזון טבעוני, לטורפים בכלל וחתולים בפרט אין, כך ברא... (המשך)
    שמור שינויים בטל עריכה
      17 1
  • 11/05/18 09:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    "מסרבת לאכול אוכל טבעוני"
    באמת!
    האידיאולוגיה שלך מוגזמת בטירוף.
    'האם להמשיך לקנות אוכל שעשוי מהתעללות חסרת רחמים בחיות מקסימות, או לשחרר אותה לרחוב. האם זה הגון שחתולה אחת, חמודה ככל שתהיה, תתקיים על חשבון עינויים סדיסטיים והמתה של מאות בעלות חיים ? "
    ברצינות!!! זה חתול!!
    תני לה לאכול מה שהיא רוצה.
    דרך אגב,חתולי הרחוב-להרבה מהם יש מי שמאכיל אותם כולל שכנה פסיכית שלי שיורדת אליהם לפעמים בחצות לתת להם אוכל.
      16 1
      נכתבו 6 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      לילה, בת 35, אורחת

      11/05/18 21:16 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      הפסיכית כנראה יורדת להאכיל בחצות כי בשעות היום השכנים הנחמדים והסימפטיים מציקים לה.
      שמור שינויים בטל עריכה
        2 1
    • 2
      12/05/18 23:27 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      לא, היא סתם כזו.
      רוב השכנים לא שם במהלך היום.
      ואלה ששם לא ממש איכפתיים מדי.
        0 0
    • 3

      טבעונית, בת 17, אורחת

      12/05/18 23:19 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      לא מבינה למה השכנה פסיכית.
      החתולים רעבים אז היא יורדת להאכיל אותם... שתבורך באמת.
      שמור שינויים בטל עריכה
        1 0
    • 4
      12/05/18 23:27 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      היא פסיכית בלי קשר.
      ומי שיורדת להאכיל חתולים בחצות ומאוחר יותר זה לא נראה לי הכי נורמלי.
        3 0
    • 5

      טבעונית, בת 17, אורחת

      12/05/18 23:34 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      מודה שכנראה לא הייתי יורדת בחצות בשביל להאכיל חתולים אבל המעשה הזה נראה לי מבורך לגמרי והאישה נשמעת מדהימה אם היא עושה דבר כזה. אם אתה טוען שהיא פסיכית בלי קשר אולי אתה צודק, אני לא מכירה אותה אבל אם היא דואגת לחתולי הרחוב ויורדת להאכיל אותם לא משנה מתי זה לא הופך אותה לפסיכית.
      שמור שינויים בטל עריכה
        0 0
    • 6
      13/05/18 17:02 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      פסיכית בלי קשר.
      גם נותנת להם שמות מוזרים מימי בית שני, אבל מילא.
      בואי נסיים כאן את הדיון.
        0 1
  • 12/05/18 11:02 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    את חתיכת צב!עה שזה לא ייאמן
    את מעדיפה לזרוק את החתולת בית שלך לרחוב מאשר להאכיל אותה בבשר?
    חתולה= חיה טורפת. היא לא בנאדם שיכול לשנות את הדיאטה שלו לפי רצונו.היא לא שותפה לאידיאולוגיה שלך.
    אם ידעת את זה למה לקחת על עצמך את האחריות לגדל אותה מלכתחילה??
    היא גדלה בתנאי בית ואת כנראה גוזרת עליה מוות בתנאי רחוב.
    את מחשיבה את כל מי שאוכל בשר הרוצח,אבל לך אין בעיה להתעלל בבעלי החיים שלך!!!!
    אם יש אנשים טבעונים שמצליחים לעמוד במשימה של לגדל חתול אוכל בשר (כי זה הטבע שלו!!לא בחירה!!) גם את מסוגלת.
    באמת שהשאלה שלך מרתיחה אותי.
      12 0
      נכתבו 1 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
  • 16/05/18 05:49 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    "בעלות-חיים מעונות" "המתה של מאות בעלות חיים" "תודה מראש למייעצות"

    "מאד מפחדת מחתולים"

    ...
      10 0
  • נטע, בת 25, אורחת

    13/05/18 08:05 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    מסכנה החתולה שלך באלי ממש לבכות אל איך שאת מתעללת בה

    בנאדם רע מקווה שאלוקים יעניש אותך על זה
    שמור שינויים בטל עריכה
      12 3
  • 12/05/18 15:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    חתולה היא חלק מהמשפחה ולא נוטשים משפחה. לא כל חתול בנוי לשרוד עם הסכנות ברחוב במיוחד לא חתול שרגיל לבית חם וגם האופציה להרעיב אותה ולחשוף אותה למחלות לא מתקבלת על הדעת.
      7 0
  • 15/05/18 00:26 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    אני מקווה שזה צחוק ואם לא את חתיכת אישה מטומטמת שאין דברים כאלה!
    העיקר להיות טבעונית ולחשוב שאת עלק בן אדם מוסרי אבל לזרוק את החתולה שלך לרחוב אין לך בעיה???
    גועל נפש
      8 1
  • אני, בת 24, אורחת

    14/05/18 20:03 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    מה שאת עושה חמודה זו התעללות בבעל חיים חסר ישע.
    תחסכי משני החתולים את הסבל ותתני למישהו אחראי לטפל בהם.
    שמור שינויים בטל עריכה
      5 0
  • כינוי, בן 18, אורח

    15/05/18 01:44 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    אני גם טבעוני.
    אבל אני אומר לך באמת.
    חתולים חייבים לאכול בשר כדי לא למות, חתולים הם חיות קרניבוריות מוחלטות. החלטת לגדל חתול, שאי בהשלכות. אבל להביא לו תזונה טבעונית תתעלל בו באותה מידה כמו לקנות אוכל חתולים.
    שמור שינויים בטל עריכה
      5 0
  • מה., בת 29, אורחת

    15/05/18 22:40 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    את לא. נורמלית.
    ברצינות, את באמת אוהבת חיות? אם כן, אני לא מצליחה להבין איך את יכולה לראות את החיה שלך גוססת, ואז לא רק שאת לא מטפלת בה, את גם שוקלת לזרוק אותה לרחוב כשהיא בתת תזונה, כדי שלבטח תמות. התזונה של חתול מורכבת ברובה המוחלט מחלבון ושומן מן החי. בלבד! הם לא יכולים להתקיים מתזונה טבעונית, וכל הסיפורים שסיפרו לך פה על חתולים ששרדו תזונה טבעונית נעים בין נס רפואי לפיקציה מוחלטת. או שתוותרי על הטבעונות, או שתוותרי על חתולים, כי אוהבת חיות את ממש לא!
    שמור שינויים בטל עריכה
      5 0
  • 11/05/18 15:21 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    אני מבין את האידואלגיה שלך, אבל את לא יכולה לכפות את זה על הבעח שלך. הרי זה ידוע שחתולים לא מסתדרים עם אוכל טבעוני . אם את אוהבת את החתולים שלך ואני מאמין שכן, בשבילם תחליפי לאוכל רגיל
      4 0
  • 14/05/18 15:44 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    מדהים כמה טבעוניים חיים בסרט, כאילו לא מספיק שהם פוגעים בעצמם ( עם זה דווקא אין לי בעיה בסופו של דבר אולי ניפטר מכם ) לא מספיק שהם אונסים בני אדם אחרים להקשיב לשטויות שלהם, עכשיו הם אונסים חיות מסכנות לסגנון חיים שלהם...

    תגידי לי גברת טבעונות, את מודעת לזה שמשפחת החתולים בטבע אוכלת בשר?!
    וזו חיה ככה שאין את התירוצים של יש לה שכל והיא יוכלה להסתדר בלי,
    וכל שאר השטויות שיש לכם בראש, זו חיה! והיא צריכה אוכל שמזין אותה!
    ואת מתעללת בה בכך שאת מונעת ממנה אוכל, ומה גברת חסידים חושבת לעשות
    אם החתולה תמשיך בהתנהגותה הסוררת ( והטבעית ) לזרוק אותה לרחוב אחרי שהתרגלה לחיי בית, אין טבעוניים אלה אנשים צבועים בעלי מוסר כפול.

    בושה!!!
      7 3
      נכתבו 1 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות
    • 1

      חתלתולון, בן 37, אורח

      23/10/19 05:41 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
      יש אנשים שמוחם צר מלהבין את החלק של נתינה , במיוחד לחסרי ישע כמו בע״ח. חתול הוא חיה לילית שרעבה בעיקר בשעות הדמדומים ועם עלות השחר ולכן השכנה שלך מאכילה אותם אחרי חצות. אני מאכיל ב3-4 לפנות בוקר אם מעניין אותך איך הולך סדר יום של ״פסיכי״. ועכשיו, תמשיך לרדוף אחרי ממון וכבוד ואל תלכלך על מעט בני האדם שעוד נשארו פה. פעם הייתי כועס על אנשים כמוך, היום אני פשוט מרחם.
      שמור שינויים בטל עריכה
        0 0
  • 15/05/18 03:46 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    עשר וחצי אלף ש"ח על אישפוז חתול - היפלת אותי מהכיסא
    חבל שאני לא החתול שלך ועוד אני טבעוני

    אין קצה לגבול- טוב שיהיה - כל יום לומדים משהו חדש נוסף - כל יום
      4 0
  • לולו, בת 22, אורחת

    15/05/18 22:03 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    אני מקווה שאת מסורסת..
    שמור שינויים בטל עריכה
      5 1
  • אוהבת חתולים, בת 18, אורחת

    14/05/18 19:30 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    זה שאת טבעונית לא אומרת שהחתולה שלך כזאת. היא אוכלת בשר כי כך הטבע בנה אותה. היא לא בן אדם עם מצפון ולא חיה שמסוגלת להחליט החלטות. מה שאת עושה היא לא כפייה- היא גם רצח החתולה שלך באופן איטי ומייסר. את באמת מצפה מחיה לאכול ירקות? היא חיה על בשר כי זה מה שהיא אמורה לאכול. איך את לא מתביישת?
    שמור שינויים בטל עריכה
      3 0
  • הגיונית, בת 32, אורחת

    16/05/18 00:20 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    לא יודעת איך להגיב לשאלה מטומטמת כזו ... חתול = חיה = טורף. טורפים לא יכולים לחיות על מזון לא בשרי, שחררי את עצמך קודם כל, והחמצן כבר יגיע לאן שצריך, מה היא אשמה בכך שאת טבעונית, את תאכלי מה את רוצה היא צריכה לאכול מה היא צריכה כיוון שהיא נמצאת בחסותך, אז תעשי טובה לחתולה המסכנה שלך ותני מזון מיועד בשבילה.
    שמור שינויים בטל עריכה
      3 0
  • סמדר, בת 24, אורחת

    15/05/18 22:34 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    כשחשבתי שראיתי הכל.....תגידי, את בסדר? אולי תלכי להבדק אצל מומחה?
    חתול זו חייה טורפת ואומללים החתולים שלך, ממש צער בעלי חיים!!!! מה הקטע עם עיוות השפה העברית בשם הפמיניזם?
    מפריעה לך צריכה רציונלית של מוצרים מהחי? ספרי לנו עם מה בדיוק את מרפאת את עצמך כשיש לך חום גבוה? כשיש צורך בניתוח לך או לקרובים לך, את גם לא מאפשרת את זה כי כל ניתוח מעשה בהתחלה על בעלי חיים? והכי מעניין, את גם מוותרת על משככי כאבים בכל מצב?
    תתפקחי ותתבגרי!!!!
    שמור שינויים בטל עריכה
      3 1
  • 22/05/18 13:09 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    רגע רגע רגע
    את טבעונית בגלל האידיאולוגיה שבעליי חיים הם מקסימים ולא צריך להרוג אותם בשביל לאכול
    ובכל זאת את מעדיפה לזרוק את החתולה שלך למות ברחוב רק בגלל שהיא לא רוצה לאכול אוכל טבעוני שהיא גם ככה לא אמורה לאכול?
    וואט דה פאק?
    נראה שיותר חשובה לך האידיאולוגיה שלך מאשר החתולה שלך
    זו הטבעונות שאת רוצה לקדם?
    טבעונות צבועה?
    זו אחת הסיבות שיש הרבה אנטגוניזם כלפי טבעונות. הכפייה של האידיאולוגיה הזו על בעלי חיים טורפים
    ושוב: את מעדיפה להעיף את החתולה שלך למות ברחוב מאשר שתאכל אוכל בשרי? עושה הרושם שאת לא באמת אוהבת בעלי חיים כמו שאת מתיימרת להיות
    צבועה
      1 0
  • אנונימית, בת 19, אורחת

    01/10/18 14:46 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    לפי מה שאת מספרת אפשר להבין שאת מאוד אוהבת את החתולים שלך אז בואי ניקח את זה לנקודת מבט אחרתי תחשבי שאלה היו הילדים שלך והילד לא רצה לאכול אוכל טבעוני כל יום כל היום אז מה תעשי תזרקי אותו לרחוב? בכל זאת זה חתול הוא לא יכול לעמוד בסטנדרטים האלה ואם באמת זה מפריע לך לזרוק לרחוב זו לא דקך תשלחי לאימוץ או משהו
    שמור שינויים בטל עריכה
      1 0
  • אמ, בת 19, אורחת

    15/05/18 10:25 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    ומה אם למסור אותה למישהו אחר שיגדל אותה (במידה וזה לא מתאים), או למסור לחתולייה? חבל לזרוק לרחוב זה לא חייב להיות חלק מהפיתרון
    שמור שינויים בטל עריכה
     
    בחרתי להציג את המייל לשואלת השאלה
    בטוחה שאת שואלת השאלה? אם כן, התחברי למערכת ניהול השאלה
      0 0
  • טבעונית עם אותה השאלה, בת 44, אורחת

    23/08/19 18:23 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    אפשר לשאול מה קרה בסוף?
    ממה שאני יודעת, חתולי רחוב לא שורדים יותר מכמה שנים עם האוכל האגיל והזול שמאכילים אותם. הם מפתחים מחלות מאד קשות בגלל שאין מספיק חומרים מזינים בו.
    אם משחררים חתול לרחוב, הוא עשוי לצוד הרבה מאד בעלי חיים קטנים, ביניהם ציפורים, לטאות וצפרדעים שממילא בסכנת הכחדה כך שזה לא יפתור את הבעיה.
    אולי הפתרון הוא לתסף אחת לשבוע בשר איכותי ושאר הזמן לתת תזונה טבעונית.
    אני באופן אישי נמנעתי מאימוץ חתולים בדיוק בגלל הבעיה המוסרית הזאת.
    אני מקווה שהבעיה נפתרה.
    שמור שינויים בטל עריכה
      0 0
  • דני_1389, בן 31, אורח

    11/05/21 03:59 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    תקשיבי את מסכנה ברמות.
    מקריבה את כל חייך בלהתעסק בשטויות.
    מרחם עלייך קצת
    שמור שינויים בטל עריכה
      0 0
  • איש עם קצת היגיון, בן 35, אורח

    17/05/18 00:35 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    זה לא בטבע של חתול לאכול אוכל טבעוני! חתול מעצם בריאתו הוא טורף. אוכל בשר.
    אריה למשל, (שזו במקרה אותה משפחה:משפחת החתוליים),חייב לאכול בשר! אם הוא לא יאכל בשר, הוא ימות.
    זאב, אותו הדבר. גם הוא חייב לאכול בשר.
    נשר, גם הוא חייב לאכול בשר.אי אפשר להתווכח עם המציאות או להתכחש אליה.
    זה שאת בחרת להיות טבעונית, לא אומר ולא מחייב שאת צריכה לנסות להכריח את החתולה שלך גם לאכול מזון טבעוני.
    אנשים וחתולים זה לא אותו הדבר.
    מה שאת עושה זה לא הגיוני ואפילו מתעלל.
    למנוע מחתול לאכול את מה שהוא באמת צריך לאכול זאת התעללות. זו לא התעללות לתת לחתול לאכול בשר. זאת התעללות לנסות לתת לחתול אוכל שלא מתאים לו.
    אם אתה בוחר במקום לתת לחתול לאכול דברים שמתאימים לו, לתת לו לאכול דברים שלא... (המשך)
    שמור שינויים בטל עריכה
      0 1
  • 11/05/18 01:02 | דווח על עצה זו תגובה לא מתאימה? דווח לנו ונבדוק
    פעם באתי לתת אוכל לחתולה אז שליח אמר שלי בשם הרבי הרשב שלחתולים לא צריך לדאוג כי הבורא דואג להם אבל לכלבים כן. הם נתונים לחסדו של האדם.
      1 14
      נכתבו 1 תגובות לעצה זו. לקריאת התגובות

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות

טוען...