אז כמו שכתבתי בכותרת, כבר תקופה שהראל (החברה לביטוח) שולחים לי הודעות בקשר לדיווח שנתי שאפשר לראות דרך האינטרנט. ההודעות מופנות לשני לקוחות (כתוב שם את השם הפרטי ואת שם המשפחה שלהם).
התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם, שם אמרו לי פשוט להתעלם מההודעות. כל חודש אני מקבלת יותר מהודעה אחת וזה מעצבן אותי ומפריע לי, בנוסף לפעמים מתקשרים מחברות אחרות ומבקשים את אותם האנשים שהם לקוחות של הראל בזמן בית הספר, לפעמים בזמן מבחנים... כשאני כן מצליחה לענות אני אומרת שזאת טעות במספר ועדיין ממשיכים להתקשר.
אז השאלה שלי היא מה לעשות? האם להגיד לי "פשוט להתעלם" מההודעות לגיטימי למרות שזה מפריע לי בחיי היומיום? לנסות להתקשר שוב? לתבוע?
תודה מראש לעונים
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות