אימא שלי לא אישה צעירה, דוברת עברית ברמה נמוכה יחסית.
לפני חצי שנה היא התנתקה מ013 נטויז'ן. הם לא נגעו בה במשך הרבה זמן ואז פתאום מורידים לה מהחשבון 55 שקלים. היא חשבה שאולי יש לה חובות מולם ולא עשתה כלום. ואז חודש אחרי זה גובים עוד 55 שקלים.
היא הבינה שמשהו לא בסדר והתקשה אליהם. המתינה כצפוי שעה על הקו. ואז איש השירות שלהם יצא עם חירטוט יוצא דופן: היא התנתקה מהשירות, אבל לא מגביית "דמי אבטחה". איזה אבטחה?! מה זה השטות הזאת? אפשר היה להמציא איזה תירוץ יותר אמין?
בקיצור הוא אמר שהוא מצטער ומתנצל בשם החברה והבטיח שלא יגבו את זה בחודש הבא.
אבל איפה ה110 שהם גנבו? זה פשוט חוצפה שהם לוקחים כסף ממשיהו שהוא כבר לא הלקוח שלהם. ואז רואים שהאדם לא מבין עברית מספיק בשביל להבין בזמן אמת שנציג השירות פשוט מחרטט תוך כדי שיחה.
מה אפשר לעשות? זה ממש גניבה. בטח יש איזה מסמך בבנק שלפיו הגניבה הזאת היא חוקית (קוראים לזה "הוראת קבע", אני יודע), אבל זה עדיין כסף גנוב. מה הייתם עושים?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות