עבודה וקריירה עבודה וקריירה
 
שאלה 201682
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

עובד בשירות לקוחות וסובל בעבודה - איך אפשר להתמודד?

ניר בן 24 | כתב את השאלה ב-17/01/18 בשעה 10:38

לפני כמה חודשים התחלתי לעבוד במוקד שירות לקוחות בחברת ביטוח. נכנסתי מלא מוטיבציה ושמחתי שמצאתי מקום עבודה מכובד שאני יכול לשלב בה את הלימודים. השקעתי הרבה בלימוד העבודה ונתתי מעל ומעבר הן ללקוחות והן למוקד מבחינת שעות וכו', והתמודדתי יפה. אבל לאחרונה אני מרגיש שכשל כוח הסבל ושאני לא מסוגל להתמודד יותר עם הלחץ המטורף שבעבודה הזו.
הבעיה במוקד שירות לקוחות שאני מופצץ בלחץ משני כיוונים - הלקוחות והאחמשיו"ת. רוב הלקוחות באים אלי עצבניים ו"חמים" על החברה, ומוציאים עלי את כל העצבים שלהם. עכשיו, אני מבין אותם לחלוטין שכן הרבה פעמים התנהלות החברה גורמת ללקוחות עוגמת נפש גדולה וחרדה. מצד שני, אני נציג שירות פשוט ואני לא אשם שהחברה מתנהלת בצורה כזו, ובסך הכול אני מנסה לעזור להם להתמודד עם המערכת בשיטה בה היא מתנהלת. אני לא אשם שהחברה מסורבלת, איטית ובירוקרטית להחריד, אבל בפועל, אני סופג את כל החרא מהלקוחות, וכל היום שומע צעקות ותלונות עד שאני בעצמי נהיה מדוכא וממורמר. בנוסף חלקם באים בדרישות מוגזמות המלוות בצעקות ואין לי אפשרות לעזור, כי ככה החברה עובדת ואין לי מה לעשות. למשל, יש דברים שלא בסמכותי לבצע ותהליך העבודה הוא שאני מעביר את הבקשה לעובדים אחרים שמטפלים בזה, וזה עשוי לקחת כמה ימים. ואז מתחילים צעקות שרוצים הכול עכשיו ומיד, ואני מסביר להם שזה התהליך, אבל הם ממשיכים בצעקות. או שמוציאים עלי עצבים על הבעיות בהתנהלות החברה. וככה כל היום תלונות וצעקות וגידופים ואפילו איומים אישיים עלי.
זה גורם לחץ גדול מס' אחד. בנוסף, יש עלי לחץ אדיר מצד ההנהלה והאחמשיות. הם מפקחים שהשיחות יהיו מתומצתות וקצרות, רוצים שתעשה הכול תוך כדי השיחה – תיעוד, מיילים וכל השאר ושלא תהיה כמעט הפסקה בין שיחה לשיחה. רוצים שתעשה הכול במהירות שיא כאילו מדובר בטיפול נמרץ. רוצים שכל הזמן תהיה בשיחה, שתודיע על כל פיפי שאתה עושה, ועוד קטנוניות. לדוגמה, מספיק שהיו לי כמה שיחות ארוכות והיא קוראת לי לשאול למה השיחות ארוכות. פיקוח ברמה הכי קטנונית שיש.
ועל כל זה אני מקבל שכר מעט מעל המינימום.
וככה כל היום – לחץ מכל הכיוונים. עכשיו אני יודע שיש כאלו שיגידו "תעזוב את העבודה החרא הזו", אבל אני עדיין בשלב בו אני מנסה להילחם ולהתמודד. אז השאלה שלי היא לאלו מבניכם ששרדו עבודה בשירות לקוחות – איך אתם התמודדתם? מה אתם יכולים ללמד אותי מניסיונכם? אילו טיפים יש לכם שאפשר ליישם בעבודה הזו כדי להתמודד טוב יותר?
תודה מראש לכל העונים

 
הזמן
 
דווח
 
נהל

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

שאלות חדשות ב AskPeople  

טוען...
הצג עוד שאלות חדשות