שלום אני גלי, אני בשאיפה ללמוד חינוך בלתי פורמלי במכללת אורנים -(חינוך במסגרות בקהילה, כמו תנועות נוער וכו')ולהוציא תעודת הוראה- להיות מורה
יש דבר אחד שמקשה עליי מאוד זה שאני מאוד רגישה ועדינה, יש בי חרדה מאוד גדולה שלא אצליח להשתלט על כיתה ורציתי להתייעץ איך באמת יוצרים משמעת? האם זה רק עניין של קשיחות או אפשר להיות יצירתיים ולהגיע אל התלמידים בדרך מעניינת? אני ממש מפחדת שיהיה לי איזה וויכוח עם תלמיד במהלך שיעור וזה יערער אותי מאוד ויפגע במהלך השיעור ואני אאבד את העבודה. אני רגישה מאוד מאוד , אבל אני באמת רוצה לנסות את זה, אני יוסיף שאני בעלת נכות פיזית(מתניידת בהליכון) אבל למדתי בחינוך רגיל ויש לי בגרות מלאה ואני כרגע מחפשת מה ללמוד אבל זה גורם לי ללא מעט חששות שאולי לא אמצא מקום עבודה, או מקום התמחות במהלך הלימודים,
האם יש לכם טיפים לשיפור הביטחון מול אנשים והרגישות?
האם כשמחפשים מקום התמחות, אני צריכה למצוא אותו בעצמי? המכללה שבה אתה לומד יכולה לעזור לך למצוא מקום התמחות אם אינך מוצא?
איך מחפשים מקום התמחות?
בבקשה תעזרו לי , אני ממש בחרדה גדולה ובמשבר! אשמח לעצה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות