שלום לכולם,
אני עובדת בארגון גדול (כ3000 עובדים) במשרה קטנה.
אומנם קטנה- אבל זה בדיוק התחום שלמדתי, והפוטנציאל גדול.
התחלתי מחצי משרה, כי זה התקן שהיה- ואני רק שמחתי לקבל הזדמנות. לאחרונה קיבלתי אישור לעבוד במשרה מלאה (לא קשור אלי, קשור לצורך האירגוני ולתקציב)
הבעיה שאני מרגישה שהמנהלת שלי לא רצינית מספיק, לא מספיק מאופסת.
אני ממש מוצאת את עצמי סובלת לפעמים בגללה.
ברמה האישית היא מקסימה, אנחנו מדסקסות על עניין מחזור ומחליפות מתכונים ויופי טופי. ברמה המקצועית- היא עושה את העבודה שלה מעולה! אני רחוקה מאוד ממנה מבחינת ניסיון וידע מקצועי.
אבל ברמה הניהולית... היא שוכחת דברים, מבקשת ממני לעשות ואז מתחרטת.
"למה לא עשית?!" כי לא אמרתי לי/כי חד משמעית אמרת לי לא לעשות!
"למה כן עשית?!" כי זו העבודה שלי/כי את אמרת לי שזה קריטי!
אני מרגישה שהיא מאוד מעצימה אותי, שזה חשוב. אבל הכל ברמה של דיבורים.
היא עשתה לי הערכת עובד לפני כמה זמן, ונראה שהערכה לא משקפת את מה שהיא אומרת לי פנים מול פנים.
אני מאוד חסרת ניסיון בתחום. זו עבודה ראשונה אחרי התואר- ואני לא מרגישה שאני לומדת. אני מרגישה שאני צריכה ללקט רסיסי מידע ולחבר אותם בעצמי לתוך הפאזל.
מה הייתם ממליצים לי לעשות? איך לפעול?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות