מה אני צריך לעשות? כל הזמן אני רואה שכל הילדים נמצאים בחבורות ואני נשאר עם 2-3 חברים וזהו... אני מנסה להיות חבר של אנשים אבל זה פשוט לא עובד, זה נשאר שיחה רגילה כזאת ואין לי מה לעשות. אני לא שנוא בכיתה אבל יש כמה שכן (גם אני לא אוהב אותם) והם במצב יותר גרוע אבל אף אחד לא מזמין אותי לכלום ואני ממש מבואס. אין לי דרך אפילו להיות מקובל כי החברים שלי בעצמם לא ממש מקובלים ובגלל שלא מזמינים אותי עוד יותר קשה לי. חיפשתי באינטרנט וכל מה שמצאתי לא ממש עוזר, כולם רושמים שצריך לעזור לכולם ולהיות נחמד אבל זה לא עובד. אני תמיד עוזר למקובלים אבל זה לא משפר את המצב שלי... כמובן שאני לא נחמד לילדים השנואים כי אז אפילו פחות ירצו להיות איתי. בבית הספר שאני בו זה בכלל קשה להתחבר עם ילדים. אני בכלל לא רוצה להיות מהילדים החנונים האלה שלבד כל הזמן אבל אני לא מוצא אף אחד שיעזור לי. אני לא ילד כאפות ואני לא רב עם אף אחד. אני גם מצחיק והמון פעמים צוחקים ממה שאני אומר אבל עדיין אני לא מבין איך ילדים אחרים יותר מקובלים ממני. אני גם לא מכוער ואני תמיד עוזר וזה נראה שיש לי מספיק תכונות טובות בשביל שיהיו לי חברים אבל פשוט אין לי. אם אני רואה משהו חדש אני בהתחלה ביישן ומהר מאוד אני מתחבר איתו, אבל זה אף פעם לא מתפתח לחברות. לאנשים נחמד להיות איתי אבל אף אחד לא חבר שלי חוץ מקצת. זה ככה כבר המון זמן אבל רק בשנתיים האחרונות ממש שמתי לב לזה. יש ילדים אחרים במעמד נמוך יותר ממני שכבר הזכרתי והם נדחפים אל ילדים במצב שלי. זה ממש מוזר כי זה כאילו אני במעמד שלהם אבל אני מתנהג כמו ילדים רגילים. נגיד מחלקים את הכיתה לקבוצות והילדים בוחרים את הקבוצות אז אין לי עם מי להיות ואז אני נשאר עם הילדים השנואים והמעמד שלי יורד. הדבר הכי קשה שיש זה למצוא חברים כשאתה לא נמצא בשום חוג או מסגרת חוץ מבית הספר. אני רק רוצה להיות חבר של עוד 2-3 ילדים וזהו אבל אין אף אחד שיש לי על מה לדבר איתו...
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025