שלום,
אני עובד במקום שדורש 3 אוטובוסים בחזרה הבייתה.
יש קו מנתניה לבני-ברק שעובד ליד מקום העבודה שלי והיה יכול להפחית את הצורך שלי לרק 2 אוטובוסים ולקצר משמעותית את מסלול הנסיעה.
הבעייה היא שאין לאותו קו תחנת עצירה ליד מקום העבודה שלי
ערערתי דרך אתר משרד התחבורה וביקשתי להוסיף תחנת עצירה. זו תחנה שנמצאת על הכביש (בתוך מפרצון) ולא צריך לעשות סיבוב מיוחד בשבילה.
אחרי חודש מחזירים לי תשובה שהקו נועד לשרת נוסעים מנתניה לבני ברק והעצירה בתחנה שלי תאריך את הזמן ותפגע בנוסעים האחרים.
אני רוצה לערער על החלטה זו ולא יודע איפה לעשות זאת.
חלק מהטענות שלי הן:
- אין אוטובוסים חלופיים על קטע הכביש המסויים שאני צריך, כך שאני חושב שאם כבר הוסיפו אוטובוס עבור הקטע הזה אז הוא צריך לעצור בכל התחנות, או לפחות בתחנות שנמצאות ממש על הכביש ולא דורשות סיבוב. אין יותר מדי תחנות נוספות כאלה כך שהנסיעה הכוללת לא תתארך ביותר מ7 דקות גג
- כל הקטע של אוטובוסים זה לעצור בתחנות. אני מסכים שבאוטובוסים שנוסעים מעפולה לת"א זה נכון לעצור רק בתחנות ראשיות. אבל בסה"כ מדובר על קו שהחלק הבינעירוני שלו (בלי הסיבובים בבני-ברק\נתניה) לוקח פחות מחצי שעה
- הקטע שהכי מרגיז: בבני-ברק יש 10 תחנות עצירה במרחק 200 מ' זו מזו. אני לא מבין איך לאוטובוס בינעירוני יש כ"כ הרבה תחנות בתוך העיר. זה כאילו אוטובוס-פרטי שנועד לשרת רק נוסעים מנתניה לבני-ברק ומפלה את כל הנוסעים האחרים שרוצים להשתמש בתחבורה ציבורית באותו מקטע כביש
- והרשו לי קצת להוציא כעס בנימה אישית: המס שלי למדינה גדול הרבה יותר מכל שאר הנוסעים לבני-ברק על אותו קו. שלא לדבר על "הכנסות נוספות" שהם מקבלים מהמדינה (כמובן שאת זה אני לא הולך לכתוב בערעור :-))
- מנתניה כבר קיימים אוטובוסים אחרים ישירים לבני ברק. אמנם על מסלול ארוך יותר אבל קיימים. מהמקום שאני עובד לא קיים מסלול ישיר
למי ניתן לערער? ובצורה כזאת שיהיה מישהו בצד השני שאולי יש לו קצת היגיון ולא איזה מקבל-החלטות זוטר שאין לו אינטרס לשנות משהו
תודה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות