שלום לכולם.
הבת שלי לומדת בכיתה יא בכיתת מבר וניגשת ל3 יחידות מתמטיקה ו3 יחידות אנגלית.
היא מאובחנת מגיל יסודי עם קשב וריכוז והיפראקטיביות ועם דיסלקציה. מקבלת כרגע שיעור מתמטיקה בשבוע ושני שיעורי אנגלית ובנוסף בהתאם לצורך שיעורים בהיסטוריה וספרות ממורה מקצועית ללקויות למידה.
עם מתמטיקה וכל יתר המקצועות מצליחים עוד להתמודד עם המון עבודה קשה אך הבעיה היא האנגלית.
תמיד היתה לה בעיה עם האנגלית וקשיים בקליטת השפה הזו, גם כיום שהיא לומדת ברמת 3 יחידות הקשיים ניכרים ולמרות העבודה הקשה היא לא חווה הצלחות במקצוע.
בעקבות הקשיים השהייה בכיתה בשיעור קשה לה מאוד במיוחד שאין הבנה מצד המורה שלה שהקריאה של הילדה לא טובה וההבנה לא טובה ומול כל הכיתה היא מבקשת ממנה שוב ושוב לקרוא למרות הסירוב שלה לעשות זאת וזה מגיע למצבים שהיא יוצאת עצבנית מהכיתה ולא מוכנה לחזור רק לאחר שיחות ועבודה של הצוות בבית הספר.
יש לציין שהיא מטופלת ברטלין ואנחנו מקפידים שהיא תיקח ולכן בכל שיעור אחר היא מתפקדת בצורה טובה.
לצערנו המורה שלה בכיתה לא מגלה הבנה לקשיים ולא מאוד מעוניינת שהבת שלי תשב אצלה בשיעורים כי בעקבות המצב הלימודי היא לא מצליחה למצוא את עצמה בכיתה ולעיתים מפריעה לשיעור.
חשוב לי להגיד שאנחנו עושים הכל כדי לעזור לה להצליח יש לה שיעורים כל שבוע שניים קבועים ומוסיפים בהתאם לצורך.
הילדה כבר מיואשת וגם אנחנו מתחילים להתייאש ובבית הספר לא מוכנים להתמודד עם ההפרעות בשיעורים אף על פי שזה נובע רק מהפערים בחומר ומהחוסר מעש.
מה עושים מכאן? בקצב הזה היא לא תעבור בגרות באנגלית
זקוקה לעזרתכם
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות