היי,
לפני שנה בערך הצטרפתי לחברת סלולר מסוימת ,
באותו זמן הם ייצאו עם שירות הSMARTCALL
למעשה השירות הזה אומר שבמידה וחברות רוצות להתקשר אלייך החברת סלולר תחסום אותם,
מכיוון שאני עבדתי בחברת ביטוח באותו זמן לי היה ברור שאת השירות הזה אני לא רוצה .
כשהצטרפתי לחברת הסלולר , ביקשתי להוריד את השירות המיותר הזה והם בתגובה אמרו לי שזה ניתן להורדה אבל אך ורק אצל נציג שירות(מה שבדיעבד התברר שהם רק רוצים לסגור עסקה, ולקבל את העמלה עליי) , התקשרתי לנציג שירות וכמובן שהם אמרו זה בלתי אפשרי , מעבר לזה נאמר לי שבמידה ואני רוצה להוריד את השירות אני צריך להוריד את הנפח גלישה, להוריד את השירות של הענן שלהם ולשלם , איך לא, אותו כסף ,
אותו כסף עבור פחות שירותים !
כמה ימים לאחר מכן עברתי לחברת אורנג' ( המצוינת , ולא בציוניות, פשוט חברה מעולה)
ואז הגיע השלב היותר מעצבן של חברת הסלולר,
במשך פחות או יותר חצי שנה אני מקבל מפלאפון פעם בכמה ימים ( חודש אחד זה יכול להיות פעם ביום , חודש אחד זה פעם בחודש) שיחה ממוקד השימור שלהם,
אחרי אין ספור פעמים שבהם אמרתי שאני לא מעוניין לחזור אליהם, הם עדיין ממשיכים להתקשר, היום בבוקר הגשתי תלונה מקוונת על השירות שקיבלתי מהחברה הזו באתר של משרד התקשורת ,
כל הסיפור הזה כדי לשאול 2 שאלות:
1) האם במידה ואני מבקש מהחברת סלולר הם מחויבים לשלוח לי את ההקלטות שיש להם בשיחות איתי ?
2) האם יש סיכוי לתביעה ייצוגית מול החברה הזו ?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025